Πώς γίνεται η βελτιστοποίηση των διαφημίσεων;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Φροντίζουμε να δημιουργούμε αποτελεσματικά κείμενα διαφημίσεων που να προσελκύουν το χρήστη, χρησιμοποιώντας τις βέλτιστες πρακτικές που προτείνει η Google

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Επιλέγουμε λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες και όχι αυτές που θεωρούμε εμείς ή ο πελάτης μας σωστές (πχ ιδιοκτήτης καταστήματος υπόδησης μας ζήτησε να εμφανίζεται με τη λέξη κλειδί “σπορτέξ” ενώ εμείς κατόπιν έρευνας βρήκαμε ότι οι χρήστες αντί για σπορτέξ αναζητούν “αθλητικά παπούτσια”)

ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

Χρησιμοποιούμε μη αυτόματο cpc (κόστος ανά κλικ) για να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο του κόστους και να μπορούμε να μειώνουμε το ποσό σε κάποιες λέξεις κλειδιά που έχουμε περιθώριο

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Παρακολουθούμε συνεχώς τα στατιστικά και τα αποτελέσματα της κάθε διαφήμισης και βλέπουμε ποια πηγαίνει καλά ώστε να την ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο ή ποια θέλει περισσότερη βελτίωση ή διακοπή.

Το Google AdWords δεν είναι ένα “μηνιαίο έξοδο” αλλά μία επένδυση για την επιχείρησή σας που μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας και να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ:  ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ADWORDS