Γιατί το Engagement είναι πιο σημαντικό από τα Likes στη Facebook Page;

Engagement or likes on a facebook page

 Μπορεί να φαίνεται λίγο παράξενο στους περισσότερους αλλά
είναι πλέον διαδεδομένο ότι μια Facebook Page θεωρείται πιο επιτυχημένη όταν έχει περισσότερο engagement αντί Page likes!


Το να έχει μια σελίδα πολλά Page Likes μπορεί να δείχνει ότι η επιχείρησή σας έχει πολλούς Fans, όμως για το Facebook και για τα αποτελέσματα που θέλετε να επιτύχετε σημασία έχει οι fans να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο της σελίδας σας και το engagement είναι ο δείκτης εκείνος που δείχνει πόσο οι χρήστες το κάνουν αυτό!

 

Η δραστηριότητα ενός χρήστη την ώρα που «περιπλανιέται» στο Facebook είναι όταν κάνει like σε ένα post, όταν το μοιράζεται με τους φίλους του, όταν κάνει ένα σχόλιο ή εκφράζει την αγάπη και το θυμό του μέσα από τα emoticons.

Αν και στην αρχή το Like σε μια σελίδα εξασφάλιζε στο χρήστη ότι θα βλέπει με αυτό τον τρόπο το περιεχόμενό της, στη συνέχεια το Facebook έδωσε βαρύτητα στο χρήστη να αποφασίζει μέσω της δράσης του στην κάθε ανάρτηση αν του άρεσε το περιεχόμενο και αν θέλει να συνεχίζει να το βλέπει και στο μέλλον!

Δεν χρειάζεται λοιπόν ένα brand να έχει αμέτρητους fans, οι οποίοι όμως δεν ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή την υπηρεσία του, αλλά fans που βρίσκουν το περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντα τους, αφήνουν το σχόλιο τους για να πουν την άποψη τους, κάνουν κλικ να δουν τα προϊόντα και στο τέλος να αγοράσουν!

Στόχος λοιπόν κάθε εταιρικής σελίδας στο Facebook ώστε να αυξήσει το Engagement είναι η δημιουργία του περιεχομένου που αναζητά ο χρήστης.

 

Posted on 10/03/2017 in All Post, Facebook πληροφορίες & tips, social media