Διαφήμιση αναζήτησης με Google AdWords

Πώς δουλεύει η διαφήμιση αναζήτησης με το Google Adwords?

 google διαφήμιση αναζήτησης

Με την έννοια αναζήτηση εννοούμε όταν ένας χρήστης – υποψήφιος πελάτης πληκτρολογεί στην μηχανή αναζήτησης της google μια υπηρεσία η ένα προϊόν που ψάχνει.

Για να μας βοηθήσει θα ονομάσουμε τον χρήστη αυτόν Σοφοκλή.

Ο Σοφοκλής λοιπόν ψάχνει στο google δερμάτινα σαλόνια σπιτιού

ένα κατάστημα έπιπλων κάνει διαφήμιση και έχει δηλώσει ως λέξη κλειδίδερμάτινα σαλόνια και εμφανίζεται αυτή η διαφήμιση.

διαφήμιση αναζήτησης google

 

Η λέξη ‘δερματινα σαλονια’ είναι η λέξη κλειδί που ενεργοποίησε την διαφήμιση αυτή.

Για να δούμε λίγο πιο αναλυτικά όμως εάν ο Σοφοκλής αντί για δερμάτινα σαλόνια έγραφε «σαλόνι δερμάτινο» ή «δερμάτινος καναπές» θα εμφανιζόταν η διαφήμιση;

Μαντέψτε : εάν δεν την έχει δηλώσει ο διαφημιζόμενος σαν λέξη κλειδί OXI

digitale  Πρέπει λοιπόν να βρούμε ΟΛΕΣ αυτές τις σχετικές λέξεις κλειδιά ώστε να έχουμε περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί η διαφήμιση μας έναντι του ανταγωνιστή μας.

Αφού προσθέσουμε όλες τις λέξεις κλειδιά, πρέπει να ορίσουμε την τιμή που θέλουμε να πληρώνουμε για κάθε λέξη κόστος/κλικ η cpc. 

Αυτό γίνεται με δύο τρόπους:

  1. Υπάρχει ο αυτόματος τρόπος: δηλαδή αφήνουμε την τιμή της δημοπρασίας να ορίζεται αυτόματα από την google. Δεν το προτείνουμε καθώς θέλουμε εμείς να έχουμε τον έλεγχο του κόστους 
  2. Μη αυτόματος τρόπος: προτείνεται, καθώς ορίζουμε εμείς τι ποσό θέλουμε να πληρώνουμε άλλα πρέπει να αφιερώνουμε καθημερινά χρόνο ώστε να βλέπουμε που κυμαίνονται κάθε φορά οι λέξεις κλειδιά έναντι του ανταγωνισμού.

διαφημιση αναζητησης google

Σκεφτείτε οτι κάθε φορά που ο Σοφοκλής κάνει μια αναζήτηση γίνεται μια δημοπρασία μέσω της οποίας καθορίζεται ποιες διαφημίσεις θα εμφανιστούν και με ποια σειρά.

Δηλαδή εάν βάλω την πιο υψηλή τιμή cpc θα βγω πρώτος ;

ΟΧΙ ! H google έχει ορίσει και άλλα κριτήρια για να προβληθεί η διαφήμιση μας και όλα αυτά αποτελούν τον ΔΕΙΚΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ με άριστα το 10.

Όσο πιο υψηλός είναι ο δείκτης ποιότητας της διαφήμισης, τόσο πιο χαμηλά είναι η απαιτούμενη προσφορά cpc.

ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΣ Α

ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 6
CPC 0,20€

ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΣ Β

ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 10
CPC 0,15€

ΠΟΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ;

Του Διαφημιζόμενου B θα έχει πιο υψηλή θέση και ας έχει μικρότερη προσφορά cpc.

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

Πάμε πάλι στο παράδειγμα μας με τον Σοφοκλή που πλέον αυτή την φορά ψάχνει ‘μεταχειρισμένα δερμάτινα σαλόνια’. Εάν ο διαφημιζόμενος έχει επιλέξει τη φράση δερμάτινα σαλόνια να εμφανίζεται κάθε φορά τότε θα η διαφήμιση του θα εμφανιστεί.

Το θέλουμε; και βέβαια οχι.

Τι πρέπει να κάνει;

Από την στιγμή που δεν πουλάει μεταχειρισμένα δερμάτινα σαλόνια πρέπει να συμπεριλάβει την λέξη ‘μεταχειρισμένα‘ σαν αρνητική. Έτσι θα κερδίσει τα εξής :

  • Να αποτρέψει την προβολή της διαφήμισής του σε άτομα που αναζητούν ή επισκέπτονται ιστότοπους σχετικά με πράγματα που δεν προσφέρει
  • Να εμφανιστούν οι διαφημίσεις του σε άτομα που είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτές.
  • Να μειώσει το κόστος, εξαιρώντας λέξεις-κλειδιά που δεν τον ενδιαφέρουν και για τις οποίες μπορεί να δαπανά χρήματα, αλλά δεν έχει αντίστοιχο όφελος.

Επεκτάσεις Διαφημίσεων!

επεκτάσεις-διαφημίσεων-google-μ.μ.

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων είναι ένα έξτρα κείμενο στην διαφήμιση.

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων δίνουν ακόμα περισσότερους λόγους στους χρήστες να κάνουν κλικ στη διαφήμιση σας για τους παρακάτω λόγους :

  • Καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από την απλή διαφήμιση
  • Προβάλουν έξτρα πληροφορίες για την επιχείρηση σας
  • Βελτιώνουν την αναλογία κλικ / αριθμό εμφανίσεων

digitale  Εάν όλα αυτά έχουν γίνει τότε είστε σε κάλο δρόμο και το επόμενο στάδιο ονομάζεται…

Βελτιστοποίηση και είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας.

Με την βελτιστοποίηση προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος / κλικ και να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα του κόσμου. Eίναι κάτι που γίνεται καθημερινά και για όσο διάστημα τρέχουμε διαφημίσεις στο AdWords.

Για να το καταφέρουμε χρειάζονται 2 βασικά κριτήρια:

  • Να αφιερώνουμε αρκετό χρόνο ώστε να αναλύουμε τα δεδομένα
  • Να έχουμε την κατάλληλη γνώση να αναλύσουμε τα δεδομένα

Η διαφήμιση αναζήτησης  μέσω Google Adwords αποτελεί ένα πραγματικά πολύ σημαντικό εργαλείο στα χρονικά της διαφήμισης.

Δεν έχει υπάρξει ποτέ στο παρελθόν ένα παρόμοιο εργαλείο διαφήμισης με τέτοιες δυνατότητες

  • Μην πετάτετα χρήματασας άσκοπα

 

 

Πιστοποιημένοι συνεργάτες της Google

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε

 


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ AdWords