Διαφήμιση Facebook vs Προώθησης. Πού διαφέρουν;

διαφημιση-fabook-promoted-posts-1

Διαφήμιση Facebook vs Προώθηση Δημοσιεύσεων:

 

Η στόχευση του κοινού σας στο Facebook δεν είναι μόνο χρονοβόρα διαδικασία, αλλά και δύσκολη.

Κάθε επιχείρηση σήμερα που επενδύει στο Facebook θέλει να δει επιστροφή στα κέρδη της. Έτσι, μπορούμε να καταλάβουμε πόσο έντονος είναι ο ανταγωνισμός και γιατί το Facebook έχει γίνει δύσκολο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να συνδεθούν με τους οπαδούς τους, αν δεν κάνουν διαφήμιση.

Δικαιολογημένα, πολλά άτομα έχουν δυσαρεστηθεί με τη νέα αυτή προσέγγιση του Facebook που απαιτεί διαφημιστική δαπάνη από τις επιχειρήσεις για να προβληθούν στο κοινό που θέλουν, αλλά με πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες, το Facebook είναι ουσιαστικά ένα μονοπώλιο, οπότε παίζουμε με τους κανόνες του.


 

Έτσι, υπάρχουν δύο βασικές μέθοδοι διαφήμισης της επιχείρησής σας στο Facebook: οι τυπικές διαφημίσεις στο Facebook και οι προωθημένες δημοσιεύσεις.

Ας παρατηρήσουμε τις δύο επιλογές και να καθορίσουμε ποια ταιριάζει στην επιχείρησή σας.

Facebook Διαφήμιση. Τι είναι;

Είναι ο πιο διαδεδομένος τρόπος διαφήμισης στο Facebook. Οι συνολικοί διαφημιζόμενοι στο Facebook ξεπερνούν τους

2000000

Μέσω της διαφήμισης δημιουργείτε εικόνες συνοδευόμενες από μήνυμα που εμφανίζονται στο συγκεκριμένο κοινό που έχετε επιλέξει.

 

Βλέπετε τις διαφημίσεις κάθε φορά που κάνετε scroll στο News Feed, ανοίγετε μια φωτογραφία, βλέπετε τις επερχόμενες εκδηλώσεις, στέλνετε μήνυμά τους φίλους σας, και πολλά άλλα. Αυτές είναι οι διαφημίσεις στην δεξιά στήλη, του Facebook .

Όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια διαφήμιση Facebook μεταφέρεται είτε σε κάποιο σημείο της Facebook Page σας (χρονολόγιο, φωτογραφίες, εφαρμογή) είτε σε ένα νέο προορισμό, όπως η ιστοσελίδα ή το eshop σας.

Όταν χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις, μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας με βάση δημογραφικούς παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία κτλ Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, μπορείτε να στοχεύσετε ακόμη πιο συγκεκριμένα βάσει των ενδιαφερόντων τους, της οικογενειακής τους ή επαγγελματικής τους κατάστασης, ή των πολιτικών τους πεποιθήσεων. Αφού ορίσετε τα κριτήρια που θέλετε το Facebook θα κάνει μια εκτίμηση του μέγεθος του κοινού-στόχου που θα προβληθεί η διαφήμισή σας. Ο αριθμός των ατόμων στα οποία θα εμφανιστεί η διαφήμιση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον προϋπολογισμό σας.

Όπως το Google, έτσι το Facebook σας επιτρέπει να ορίσετε ένα συγκριμένο προϋπολογισμό, ώστε να έχετε πλήρη έλεγχο των δαπανών σας. Ο προϋπολογισμός σας μπορεί να ξεκινάει από μόλις 1 ευρώ τη μέρα και χρέωνεστε με κάθε κλικ που κάνει πάνω στη διαφήμισή σας ο κάθε χρήστης.

Στήνοντας μια διαφημιστική καμπάνια το Facebook μας παρέχει μια πληθώρα στατιστικών για να έχουμε μία πλήρη εικόνα της πορείας των διαφημίσεων μας.


Γιατί να τρέξω μια διαφήμιση στο Facebook για το κατάστημά μου;

Σκεφτείτε αρχικά ποιοι είναι οι επιχειρηματικοί σας στόχοι. Πριν ξεκινήσετε τη διαφήμιση στο Facebook, θα πρέπει να αποφασίσετε τι θέλετε να πετύχετε. Εδώ είναι μερικά σενάρια που θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε:

Θέλετε να αυξήσετε τις online αγορέςx
Σε αυτή την περίπτωση δημιουργούμε μια διαφήμιση στο Facebook που να παρουσιάζει τα προϊόντα σας και να στέλνει κόσμο απευθείας στο eshop σας.

Έχετε εγκαίνια και θέλετε να μάθουν όλοι για την εκδήλωσή σαςx
Μπορούμε να δημιουργήσουμε μια διαφήμιση με την εικόνα του νέου σας καταστήματος και ένα μήνυμα που ανακοινώνει το άνοιγμα της εταιρίας σας. Η διαφήμισή σας θα μεταφέρει τον κόσμο στην ιστοσελίδα σας, όπου οι χρήστες θα μπορούν να μάθουν περισσότερα για το κατάστημά σας και τη θέση του

Θέλετε να αυξήσετε τους fans σας στη Facebook Page σας σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημαx
Θα δημιουργήσουμε μία καμπάνια «Get more Likes» ad που με συγκεκριμένο ποσό θα ξέρουμε κατά μέσο ώρα πόσα like θα παίρνουμε κάθε μέρα. Έτσι η διαφήμιση θα συνεχίζεται όσο αποφασίσετε εσείς!

Οργανώνετε μία εκδήλωση ή ένα σεμινάριο και θέλετε να αυξήσετε την προσέλευση του κόσμου. x

Δημιουργούμε για σας μια διαφήμιση που θα ανακοινώνει την εκδήλωσή σας και θα στέλνει κόσμο στο Facebook Event ή σε φόρμα στο site σας όπου μπορούν να κάνουν κράτηση ή να δηλώσουν την παρουσία τους.


Τι είναι ένα Promoted Post;

 

Οι προωθημένες δημοσιεύσεις δεν είναι πάντα τόσο εύκολο να εντοπιστούν όσο οι διαφημίσεις Facebook.  Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις και την πληθώρα επιλογών που έχετε, με τα promoted posts μπορείτε να στοχεύσετε είτε τους fans της σελίδας σας και τους φίλους τους, είτε νεό κοινό αλλά με μόνα κριτήρια το φύλο, την ηλικία και την τοποθεσία.

Όπως γνωρίζετε, ο αλγόριθμος του Facebook δεν εμφανίζει σε όλους τους fans της σελίδας σας τις αναρτήσεις σας. Η προώθηση των posts είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φτάσουν σε ολόκληρο το κοινό σας με χαμηλό κόστος.  Μπορείτε να προωθήσετε οποιοδήποτε postsείναι ήδη στο Timeline σας ή να δημιουργήσετε ένα νέο. Ένας σημαντικός περιορισμός που πρέπει να θυμάστε αν κάνετε προώθηση μιας εικόνας, είναι ότι η εικόνα δεν πρέπει να περιέχει από 20% κείμενο,

Επομένως η προώθηση μπορεί να αποτελεί μέρος της διαφημιστικής μας καμπάνιας και χρησιμοποιείται για να προωθήσουμε συγκεκριμένες αναρτήσεις στο υπάρχων ή σε νέο κοινό.

Εμείς, θα φροντίσουμε να συνδυάσουμε και τους δύο τρόπους στην διαφημιστική σας εκστρατεία για να έχουμε 100% επίτευξη των στόχων που μας έχετε θέσει.. Και το βασικότερο…με τον προυπολογισμό που εσείς θελετε!

 

Αρχικά άρθρα:
  • Kapil Jekishan,  Latestcrunchs, http://www.snapretail.com/blog/the-difference-between-facebook-advertising-and-promoted-posts/

 

Posted on 04/09/2015 in All Post, Facebook πληροφορίες & tips