Διαφήμιση Remarketing

Διαφήμιση Remarketing

Τι είναι η διαφήμιση  Remarketing ή επαναληπτικό μάρκετινγκ  

Το remarketing είναι μία μορφή διαφήμισης στην οποία ο διαφημιζόμενος έχει την δυνατότητα να προσεγγίσει ξανά τα άτομα που επισκέφθηκαν τον ιστότοπο του αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ενέργεια (π.χ. την αγορά ενός προϊόντος).

Με πιο απλά λόγια είναι μια διαφήμιση μέσω Google AdWords με εικόνα ή κείμενο που απευθύνεται σε όσους έχουν ήδη επισκεφθεί το site σας και στην συνέχεια τους «ακολουθεί» μια διαφήμιση, ενώ εκείνοι περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους, για όσο διάστημα εμείς έχουμε ορίσει, με σκοπό να επιστρέψουν στον ιστότοπο σας για να ολοκληρώσουν μια αγορά.

 

 

digitale  Είναι μια έξυπνη και αποτελεσματική μέθοδος on line διαφήμισης

 

 

Ας δούμε πως λειτουργεί το Remarketing

Ας υποθέσουμε οτι ξεκινάτε μια έρευνα αγοράς για μια κρεβατοκάμαρα για το νέο σας σπίτι. Ξεκινάτε λοιπόν την αναζήτηση στο internet, βρίσκετε τον ιστότοπο που έχει το προϊόν που σας αρέσει, κοιτάτε τιμές, διαστάσεις, χρώματα αλλά δεν είστε ακόμα έτοιμοι για την αγορά. Θέλετε να δείτε και αλλού, μήπως βρείτε το ίδιο προϊόν φθηνότερα ή κάποιο άλλο σχέδιο που να σας αρέσει περισσότερο. Αυτή η συμπεριφορά  είναι πολύ συνηθισμένη πλέον καθώς πάνω από το 90% των χρηστών δεν ολοκληρώνει μια αγορά αμέσως.

Ο χρήστης λοιπόν μπορεί να δει αρκετές δεκάδες sites με κρεβατοκάμαρες μέχρι να αποφασίσει να προχωρήσει στην αγορά.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην θυμάται το δικό σας site που είχε επισκεφθεί πριν κάποιες ημέρες.

 

…Ωραία όλα αυτά, αλλά πως βοηθάει τελικά το Remarketing;

 

 

 

 

Μετά την αποχώρηση του χρήστη από τον ιστότοπο σας και ενώ αυτός περιηγείται στο internet, του εμφανίζεται μια διαφήμιση με εικόνα που του δείχνει την κρεβατοκάμαρα που του άρεσε. Του υπενθυμίζουμε λοιπόν την παρουσία μας με ένα προϊόν που αυτός ψάχνει. Τι το καλύτερο λοιπόν για τον διαφημιζόμενο…

Δεν σταματάει όμως εκεί το Remarketing!

Μπορούμε ακόμα να στείλουμε μια διαφήμιση με μια έκπτωση. Πχ σε όσους είδαν μια συγκεκριμένη κρεβατοκάμαρα να τους ακολουθεί μια διαφήμιση που να τους προτρέπει να προχωρήσουν τώρα στην αγορά και θα έχουν μια επιπλέον έκπτωση -25%.

Με όλα τα παραπάνω μπορείτε λοιπόν να καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι το Remarketing, καθώς αποτελεί και το κλειδί για αύξηση των πωλήσεων στους περισσότερους κλάδους.

 

  digitale   Σε ποιους χρήστες μπορούμε να στοχεύσουμε με το Remarketing

 

Διαφήμιση Remarketing

 

Υπενθυμίστε στους πελάτες σας τι προσφέρετε. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν πρόσεξαν τη διαφήμισή σας την πρώτη φορά, με το επαναληπτικό μάρκετινγκ έχουν μια δεύτερη ευκαιρία να την δουν!

 

 

 

 

 

 

 

Πιστοποιημένοι συνεργάτες της Google

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ AdWords