Blog

Μάθετε τι συμβαίνει στο χώρο του digital marketing & πώς μπορεί να επηρεάζει την επιχείρησή σας!

b2b vs b2c social media marketing

Social Media Marketing B2B vs B2C : Tι ταιριάζει στο καθένα;

  Μια από τις συχνότερες ερωτήσεις που απασχολούν τους επαγγελματίες που ζητούν υποστήριξη social media marketing είναι τι στρατηγική να ακολουθήσουν & σε ποια social media πρέπει να έχουν παρουσία. Είναι πολύ σημαντικό να εξετάσουμε πρώτα τις ανάγκες και τους στόχους μας πριν αποφασίσουμε σε ποια κανάλια θα έχουμε παρουσία & πως αυτά θα λειτουργήσουν υπερ…

Read More →

Ιnhouse team vs digital agency: τα υπέρ και τα κατά

Digital Marketing και συνεργασία με digital agency: Aυτά είναι τα υπέρ και τα κατά για να αποφασίσετε! H συνεργασία με ένα digital agency και oι διαστάσεις που μπορεί να λάβει (πλήρης ανάθεση, συμβουλευτική υποστήριξη, εταιρικά σεμινάρια και in-house διαχείριση), απασχολεί όλο και περισσότερο τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την παρουσία και τις πωλήσεις τους μέσω του internet…

Read More →

Oι 5 κανόνες για να δημιουργήσουμε το κατάλληλο περιεχόμενο στη Facebook Page μας.

Δείτε τους 5 βασικούς κανόνες για να δημιουργήσουμε το περιεχόμενο που αναζητούν οι χρήστες μας στο Facebook.   Οι χρήστες και εν δυνάμει πελάτες μας δαπανούν όλο και περισσότερο χρόνο στα Social Media αναζητώντας περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, που θα τους ψυχαγωγήσει, θα τους ενημερώσει και θα αλληλεπιδράσουν με άλλους γύρω από αυτό.   Οι επιχειρήσεις ξεχνούν πολύ…

Read More →

facebook ή google διαφήμιση

Facebook ή Google Adwords διαφήμιση;

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων που μας προσεγγίζουν για διαφήμιση στο online περιβάλλον ρωτούν ποιο μέσο να επιλέξουν ώστε να ξεκινήσουν την προώθηση της επιχειρησής τους: Facebook ή Google AdWords; Αρχικά θα πρέπει να πούμε ότι το ιδανικότερο σενάριο είναι η οnline διαφήμιση της επιχείρησής σας να έχει μια ολιστική προσέγγιση με παρουσία σε όλα…

Read More →

Facebook emoticons

Γιατί τα emoticons είναι πιο σημαντικά από τα Like στα Facebook posts?

Πόσο επηρεάζουν τα emoticons την απόδοση της σελίδας μας στο Facebook; Γιατί είναι πιο σημαντικά από το Like στις αναρτήσεις μας; Εδώ και ένα χρόνο το Facebook εκτός από την δυνατότητα Like κάτω από τις αναρτήσεις πρόσθεσε μια σειρά από emoticons ώστε να ενισχύσει τις «αντιδράσεις» των χρηστών. Χαρά, αγάπη αλλά και θυμός φαίνεται ότι…

Read More →

Engagement or likes on a facebook page

Γιατί το Engagement είναι πιο σημαντικό από τα Likes στη Facebook Page;

 Μπορεί να φαίνεται λίγο παράξενο στους περισσότερους αλλά είναι πλέον διαδεδομένο ότι μια Facebook Page θεωρείται πιο επιτυχημένη όταν έχει περισσότερο engagement αντί Page likes! Το να έχει μια σελίδα πολλά Page Likes μπορεί να δείχνει ότι η επιχείρησή σας έχει πολλούς Fans, όμως για το Facebook και για τα αποτελέσματα που θέλετε να επιτύχετε σημασία…

Read More →

ΝΕΟ: Προσθέστε το e shop σας μέσα στη σελίδα σας στο Facebook!

Το Facebook φέρνει το ηλεκτρονικό κατάστημα στη σελίδα σας!   Με την προσθήκη της ενότητας «Κατάστημα» στη Σελίδα σας στο Facebook, μπορείτε να πουλάτε τα προϊόντα σας στους πελάτες σας απευθείας μέσω e shop. Εμφανίζεται μαζί με τις άλλες ενότητες της Σελίδας σας, όπως η Αρχική σελίδα ή οι Πληροφορίες. Η δυνατότητα προσθήκης του e-shop…

Read More →

Facebook: 7 λόγοι για να διαφημίσετε την εταιρεία σας.

  Αυξήστε την απήχηση και την κίνηση στην επιχείρησή σας, μέσω διαφήμισης στο Facebook.  Tο Facebook είναι ένας απίστευτα αποτελεσματικός τρόπος για να βρείτε νέους πελάτες & να τους παρουσιάσετε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας. Ίσως μέχρι χθες να μην είχατε πειστεί για την αποτελεσματικότητά του αλλά πλέον είναι γεγονός ότι το Facebook είναι ο ιδανικός…

Read More →

Το messaging app και ο προσωπικός βοηθός της Google είναι εδώ!

Η Google έφτιαξε messaging app με τεχνητή νοημοσύνη!     Το καινούριο messaging app της Google έφτασεεε!   Η εταιρία μόλις λάνσαρε το Allo, μια εφαρμογή μηνυμάτων η οποία βασίζεται σε AI (Artificial Intelligence), δηλαδή σε τεχνητή νοημοσύνη, και είναι διαθέσιμη για iOS και Android. Η εφαρμογή συνδυάζει τις καλύτερες προβλέψεις αλλά και τις σούπερ…

Read More →

Τι είναι το My Activity page της Google;

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το My Activity page της Google     Τι ξέρει η Google για εσένα; Τα πάντα Η Google μας έχει παρουσιάσει μια καινούρια πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων (data dashboard) η οποία ονομάζεται “my activity page”, στην οποία μπορείς να δεις κάθε δεδομένο το οποίο έχει συλλέξει η Google  για εσένα για…

Read More →

6 Λόγοι να δοκιμάσετε το Google AdWords

  Έχετε e-shop ή website και σκέφτεστε να ξεκινήσετε την διαφήμιση στο Google AdWords ; Ας δούμε 6 λόγους που αξίζει να το δοκιμάσετε στην επιχείρηση σας   1.   Κερδίζετε νέους πελάτες Όχι δεν είναι μύθος. Προσελκύστε πιθανούς πελάτες που ψάχνουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες σας στο website σας ή στην επιχείρηση σας. 2.…

Read More →

11 tips στο Facebook για την εστίαση

 To Facebook για την εστίαση Είστε ένας από τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιήστε στο χώρο της εστίασης (cafe-bar- εστιατόριο) ; Στο άρθρο αυτό θα δούμε 11 tips που μπορεί ο συγκεκριμένος κλάδος να επωφεληθεί από το Facebook σαν ένα επιπλέον όπλο για την επιχείρηση του με σκοπό την αύξηση της πελατεία η την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης…

Read More →

Το Facebook επενδύει στα video και το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς!

‘Εχουμε όλοι καταλάβει ότι το Facebook προωθεί σταδιακά τα βίντεο, δίνοντας τους εξέχοντα ρόλο στο χρονολόγιο μας! Όλα ξεκίνησαν με την αυτόματη προβολή τους και συνεχίζονται με τις νέες δυνατότητες που δίνει στους ιδιοκτήτες και διαχειριστές των σελίδων για να παρακολουθούν την αποτελεσματικότητά τους. Το Facebook έχει προσθέσει νέες δυνατότητες για τις μετρήσεις των βίντεο,…

Read More →

Διαφήμιση στο Facebook, όσα πρέπει να γνωρίζετε

Διαφήμιση στο Facebook: Θέλετε να αυξήσετε τον κόσμο στη σελίδα σας στο Facebook και να διαφημίσετε το site σας σε στοχευμένο κοινό με χαμηλό κόστος; Το Faceboοk μας προσφέρει δεκάδες επιλογές για να το κάνουμε! Διαφήμιση στο Facebook: μερικά στοιχεία που μιλάνε από μόνα τους. ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK? • Οι…

Read More →

Αξίζει να ασχοληθεί μια μικρή εταιρία με τα social media?

Social media σε μικρές επιχειρήσεις Μια πρόσφατη έρευνα που διεξάχθηκε από το Manta έδειξε ότι σχεδόν το 50% των επιχειρήσεων έχουν αυξήσει σημαντικά το χρόνο που αφιερώνουν για να διαχειρίζονται τα social media της εταιρίας τους, σύμφωνα με τον Michael Fertik στο Forbes. Ένα άλλο 55% των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν, απάντησαν ότι χρησιμοποιούν ενεργά τα social media…

Read More →

Επαγγελματικό προφίλ σε Facebook ή Twitter;

Η κάθε επιχείρηση έχει τις δικές τις ανάγκες και πρέπει να τις καλύπτει με τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.