Ιnhouse team vs digital agency: τα υπέρ και τα κατά

Digital Marketing και συνεργασία με digital agency:

Aυτά είναι τα υπέρ και τα κατά για να αποφασίσετε!

H συνεργασία με ένα digital agency και oι διαστάσεις που μπορεί να λάβει (πλήρης ανάθεση, συμβουλευτική υποστήριξη, εταιρικά σεμινάρια και in-house διαχείριση), απασχολεί όλο και περισσότερο τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την παρουσία και τις πωλήσεις τους μέσω του internet & των social media.

Υπάρχουν κάποιες παράμετροι της συνεργασίας με επαγγελματίες του Digital Marketing που θα σας φανούν απόλυτα χρήσιμες και θα σας λύσουν τα χέρια. Από την άλλη, υπάρχουν και παράμετροι που ενδεχομένως να σας δυσκολέψουν.

Παρακάτω παραθέτουμε μια λίστα με αυτές, προκειμένου να τις έχετε κατά νου πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση, ανεξαρτήτως του μεγέθους ή του είδους της εταιρείας σας. Τα συμπεράσματα δικά σας!

 

Τα υπέρ του εξωτερικού συνεργάτη

  1. Ένα digital agency σίγουρα διαθέτει τα πιο ακριβά και up-to-date εργαλεία της αγοράς και θα τα διαθέσει προς όφελός σας. Αυτό μεταφράζεται σε πλήρη κάλυψη τόσο στο δημιουργικό κομμάτι της παραγωγής περιεχομένου όσο και στο reporting.
  2. Ένα agency διαθέτει μία ολόκληρη ομάδα που μπορεί να περιλαμβάνει seo specialists, κειμενογράφους, social media managers, marketing analysts, και graphic designers που απαιτεί μεγάλη επένδυση για ένα inhouse τμήμα.
  3. Σας προσφέρει εκτεταμένο και custom made reporting και ανάλογη πρόσβαση σε analytics βάσει των μετρήσεων που απασχολούν τη δική σας επιχείρηση και όχι γενικά νούμερα που δεν κατανοείτε. Μην ξεχνάτε, τα  είναι το παν για να παρακολουθούμε τους στόχους & την επιτυχία των καμπανιών.
  4. Ένα digital agency εκπαιδεύεται συνεχώς και είναι πάντα ενημερωμένο για τις εξελίξεις και τα νέα δεδομένα του digital περιβάλλοντος. Οι αλγόρυθμοι, οι διαφημιστικές πλατφόρμες και τα social media αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς που δύσκολα ένα inhouse τμήμα μπορεί να παρακολουθήσει & να ενημερωθεί για όλα!

Τα σημεία που πρέπει να σκεφθείτε περαιτέρω

  1. Ένα agency δεν βρίσκεται στον ίδιο χώρο με εσάς, συνεπώς θα πρέπει να υπάρχει brief για το καθετί. Αυτή είναι μια διαδικασία αναπόφευκτη που ενδεχομένως να λειτουργεί ανασταλτικά σε περιπτώσεις που συμβαίνει κάτι και πρέπει να ανέβει άμεσα.
  2. Κανείς δεν αντιλαμβάνεται το brand σας καλύτερα από εσάς και το Marketing team σας. Γι’ αυτό θα χρειαστεί άμεσα κάποιο training από μέρους σας προκειμένου οι συνεργάτες στο agency να “μιλήσουν” on-brand και on-tone γρηγορότερα.
  3. Ο χρόνος απόκρισης στα αιτήματα του κοινού σας ενδεχομένως να είναι λιγότερο σύντομος απ’ ότι αν γίνονταν in-house, καθώς συνήθως το agency έχει συγκεκριμένο και καθορισμένο χρόνο που αφιερώνει στο community management κάθε πελάτη.
  4. Θα πρέπει να αναπτύξετε ένα οργανωμένο σύστημα έγκρισης περιεχομένου, προκειμένου να ελέγχετε την ποιότητα του περιεχομένου που ανεβαίνει στις σελίδες σας αλλά η διαδικασία να είναι λειτουργική και σύντομη.

Συνοψίζοντας, θα λέγαμε πως ένα digital agency θα μπορούσε να φέρει δημιουργικές ιδέες και χρήσιμα insights στην επιχείρησή σας.

Από την άλλη, ένα inhouse τμήμα θα μπορούσε να δουλέψει προς όφελος σας αρκεί να έχετε σκοπό να επενδύσετε σε μια ολοκληρωμένη ομάδα και στη μόνιμη εκπαίδευση τους καθώς και στα απαραίτητα εργαλεία και προγράμματα που χρειάζονται.

Αν ακόμη δεν έχετε αποφασίσει, ίσως στην παρούσα φάση να σας ταιριάζει καλύτερα η συμβουλευτική υποστήριξη προκειμένου να δείτε τι πραγματικά χρειάζεστε.

Όποιες και αν είναι οι ανάγκες της επιχείρησής σας, θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το πιο αποτελεσματικό και κατάλληλο πλάνο συνεργασίας που ταιριάζει αποκλειστικά σε εσάς.

 

Kλείνουμε με το αγαπημένο μας moto:

“Alone we can do so little, together we can do so much”

Helen Keller

Posted on 27/08/2017 in All Post, Digital Marketing