Γιατί τα emoticons είναι πιο σημαντικά από τα Like στα Facebook posts?

Facebook emoticons

Πόσο επηρεάζουν τα emoticons την απόδοση της σελίδας μας στο Facebook; Γιατί είναι πιο σημαντικά από το Like στις αναρτήσεις μας;

Εδώ και ένα χρόνο το Facebook εκτός από την δυνατότητα Like κάτω από τις αναρτήσεις πρόσθεσε μια σειρά από emoticons ώστε να ενισχύσει τις «αντιδράσεις» των χρηστών. Χαρά, αγάπη αλλά και θυμός φαίνεται ότι παίζουν ακόμα πιο σημαντικό ρόλο για τον αλγόριθμο του Facebook. Ας δούμε γιατί.

 

Το Facebook μέσω του αλγόριθμού του αναγνωρίζει ποιο περιεχόμενο, ποιας σελίδας θέλουν οι χρήστες να βλέπουν στο newsfeed τους λαμβάνοντας ως δεδομένο τις αντιδράσεις τους!

Το λεγόμενο engagement του χρήστη λοιπόν ήταν πάντα πιο σημαντικό από τον αριθμό των Likes στην σελίδα.(Δείτε εδώ γιατί)

Όμως πλέον ούτε το Like κάτω από το post είναι δυνατό ώστε το περιεχόμενο μας να φτάσει στο Νews Feed των fans της σελίδας μας.

«Εδώ και ένα χρόνο έχουμε διαπιστώσει ότι αν οι άνθρωποι αφήνουν μια αντίδραση (emoticons) κάτω από μια ανάρτηση,  είναι ακόμα ισχυρότερο σήμα ότι θέλουν να δουν αυτό το είδος των αναρτήσεων από το να αφεθεί ένα απλό Like στην θέση του», δήλωσε εκπρόσωπος του Facebook. «Έτσι είμαστε σε μια φάση αλλαγών στο News Feed ώστε να σταθμίζει αντιδράσεις λίγο περισσότερο από το «like» και να καταλήγει με αυτό τον τρόπο στο πόσο σχετικό είναι το περιεχόμενο της κάθε ανάρτησης για το κάθε άτομο.»

Καταλήγοντας, το Facebook δίνει περισσότερη βαρύτητα στα συναισθήματα (ειδικά στην καρδιά που σημείωσε ρεκόρ την ημέρα των Χριστουγέννων) καθώς πιστεύει ότι αυτά αντικατοπτρίζουν περισσότερο το πόσο ο κάθε χρήστης θέλει να δει το περιεχόμενο της ανάρτησης!

Πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι το ίδιο ισχύει και για τις διαφημίσεις αφού μέσω των emotions θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τις επιλογές στόχευσης μιας καμπάνιας ανάλογα με το είδος του Emoticon.

 

Posted on 23/03/2017 in All Post, Facebook πληροφορίες & tips