Facebook: 7 λόγοι για να διαφημίσετε την εταιρεία σας.

 

7 λόγοι διαφήμισης στο facebook

Αυξήστε την απήχηση και την κίνηση στην επιχείρησή σας, μέσω διαφήμισης στο Facebook. 

Tο Facebook είναι ένας απίστευτα αποτελεσματικός τρόπος για να βρείτε νέους πελάτες & να τους παρουσιάσετε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας. Ίσως μέχρι χθες να μην είχατε πειστεί για την αποτελεσματικότητά του αλλά πλέον είναι γεγονός ότι το Facebook είναι ο ιδανικός τρόπος για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες και να οδηγήσετε κόσμο στο site σας, ώστε να επιτευχθούν πωλήσεις.

Παρά τη συνεχή είσοδο νέων κοινωνικών δικτύων στην καθημερινότητά μας τα ηνία παραμένουν στο Facebook, το βασιλιά των social media. Αποτελεί την πρώτη επιλογή ανάμεσα στα υπόλοιπα social media των marketers για διαφήμιση και ο λόγος είναι απλός.

Δεν υπάρχει πιο οικονομικός και στοχευμένος τρόπος για να χτίσετε branding και να δημιουργήσετε ζήτηση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες της επιχείρησής σας.

Αν δε διαφημίζεστε ήδη στο Facebook πρέπει οπωσδήποτε να αναθεωρήσετε.

Αυτοί είναι οι 7 λόγοι που το Facebook μπορεί να εκτοξεύσει την επιχείρηση σας μέσα στην επόμενη χρονιά.

 

1. Ο κόσμος περνάει απίστευτα πολλές ώρες στα Social Media

To Facebook είναι τεράστιο για να αγνοηθεί από οποιαδήποτε μεγέθους εταιρία.

Η επιχείρησή σας χρειάζεται Facebook Page, Το γνωρίζετε αυτό – και ίδιο και οι 40.000.000 εταιρίες που έχουν επαγγελματικές σελίδες. Οι μελλοντικοί σας πελάτες συχνάζουν σίγουρα στο Facebook.

Ο μέσος χρήστης περνάει το 28% του χρόνου του online στα social media – ή 1.72 ώρες τη μέρα. Κάθε λεπτό, οι χρήστες κάνουν Like σε πάνω από 4.1 εκ δημοσιεύσεις, δημοσιεύουν σχόλια, status updates και φωτογραφίες. Το Facebook διατηρεί έναν πελώριο αριθμό χρηστών που αφιερώνουν ένα πολύ μεγάλο μέρος του χρόνου τους σε αυτό. Παρόλα αυτά, ο συνολικός αριθμός των διαφημιζόμενων είναι μόλις 2 εκατομμύρια. Αυτό θα πει ευκαιρία!

 

2. Συγκεντρώνει πάνω από 1 δις. χρήστες

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, 1.55 δις κόσμος συνδέεται κάθε μήνα στο Facebook και 1.39 χρήστες συνδέονται μέσω κινητής συσκευής.

Τον Αύγουστο του 2015 ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι το Facebook κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 1 δις χρήστες που συνδέθηκαν μέσα σε 1 ημέρα. Επιπλέον, μισό δις χρήστες συνδέονται μέσω κινητής συσκευής. Μέσα σε αυτό το κοινό βρίσκονται και οι μελλοντικοί σας πελάτες.
Πρέπει να συνδεθείτε μαζί τους και οι διαφημίσεις του Facebook σας επιτρέπουν να προβληθείτε με τον καλύτερο τρόπο σε αυτούς που σας ενδιαφέρουν.

 
3. Η οργανική απήχηση του Facebook έχει σχεδόν πεθάνει

Αν έχετε μία εταιρική σελίδα θα έχετε σίγουρα συνειδητοποιήσει ότι λιγότερο από το 2% των fans σας θα δουν στην πραγματικότητα όσα δημοσιεύετε.

Χρόνο με το χρόνο το Facebook μειώνει την οργανική απήχηση των δημοσιεύσεων των business pages στο newsfeed των χρηστών, απογοητεύοντας τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, με σκοπό να παρέχει καλύτερη εμπειρία στους χρήστες του.

Αν θέλετε οι πελάτες σας να βλέπουν ότι ανεβάζετε και να αλληλεπιδρούν με τη σελίδα σας θα πρέπει να το κάνετε μέσω της διαφήμισης.

Το καλύτερο όμως είναι ότι δε χρειάζεστε το τεράστιο budget που απαιτούσαν τα παραδοσιακά μέσα.
Κατά μέσο όρο με 10€ μπορείτε να προβάλετε τη δημοσίευση σας σε 2.000 με 4.000 κόσμο. Και μπορείτε να είσαι πολύ συγκεκριμένοι στα κριτήρια που θέλετε να έχουν οι χρήστες που θα δουν τη διαφήμισή σας.

 

4. Στοχεύει ακριβώς το κοινό που θέλετε

Το Facebook δίνει δυνατότητες στόχευσης που δεν περνάνε καν απ΄το μυαλό σας!

Οι εταιρίες μπορούν να στοχεύσουν το κοινό που τις ενδιαφέρει βάσει τοποθεσίας, δημογραφικών, ηλικίας, φύλου, ενδιαφερόντων, συμπεριφοράς και προσωπικών στιγμών.

Εκτός όμως από αυτά, βοηθάει το διαφημιζόμενο δίνοντας του κάποια σημαντικά δυναμικά κοινά προς στόχευση με κριτήρια που σίγουρα δεν έχετε φανταστεί. Μπορείτε να διαφημιστείτε σε χρήστες που:

1. Έχουν κάνει κάποια πρόσφατη αγορά
2. Έχουν πρόσφατα μετακομίσει ή αρραβωνιαστεί
3. Εϊναι διαχειριστές σελίδων Facebook
4. Δουλεύουν σε μια συγκεκριμένη εταιρία

Επιπλέον σας δίνει τη δυνατότητα σε περίπτωση που διατηρείτε μια μεγάλη βάση με emails πελατών, να τα καταχωρήσετε και να τους εντοπίσει για να στοχεύσει μόνο αυτούς ή δημιουργεί παρόμοιο κοινό με αυτό που έχετε ήδη προσελκύσει στη σελίδα σας.
Τέλειο;

 

5. Remarketing: Η δύναμη της επανάληψης είναι απίστευτη!

Το επαναληπτικό marketing παρουσιάζει εξαιρετικά αποτέλεσμα σα μορφή διαφήμισης. Δεν είστε ακόμη εξοικειωμένοι με το πως δουλεύει;
Ας το εξηγήσουμε:
Το remarketing ή αλλιώς επαναληπτικό marketing είναι ένα είδος τεχνολογίας που εμφανίζει διαφημίσεις σας στους χρήστες αφού έχουν επισκεφτεί το site σας, έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή σας ή σας έχουν δώσει το email τoυς, Οι χρήστες αυτοί θα βλέπουν τις διαφημίσεις σας όταν επισκέπτονται άλλα websites, όταν περιηγούνται στα social media, βλέπουν video, χρησιμοποιούν εφαρμογές ή ψάχνουν στη Google.

To remarketing μέσω Facebook σημαίνει ότι κάποιος που θα επισκεφτεί το site σας θα δει διαφήμιση σας κατά την περιήγησή του στο Facebook.

Σα μέθοδος διαφήμισης είναι ιδανική για προϊόντα που χρειάζονται έρευνα πριν αγοραστούν, για υπηρεσίες και προϊόντα που έχουν επαναληψιμότητα ή για κατέβασμα εφαρμογών.

 

6. Μετατρέψτε τους επισκέπτες του site σας σε πελάτες.

Η διαφήμιση στο Facebook εκτός από Fans στην Facebook Page σας, θα φέρει και νέο κόσμο στο site σας. O σκοπός μας είναι αυτό το νέο κοινό να προβεί σε αγορά.

Για να το καταφέρουμε αυτό, βάζουμε ένα cookie που θα τους ακολουθεί και έτσι χτίζουμε σταδιακά το remarketing audience μας.

Μετέπειτα, το χωρίζουμε σε υποκατηγορίες με τα φίλτρα του Facebook (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα) ώστε να δείχνουμε την κατάλληλη διαφήμιση στο κατάλληλο κοινό. πολλαπλασιάζοντας τις πιθανότητες να προβούν σε κάποια αγορά.

 

7. To κουμπί Κάλεσε Τώρα άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως πάνω από το 1/3 των χρηστών του Facebook μπαίνει μέσω κινητού. Οπότε, η στόχευση στους χρήστες κινητών συσκευών είναι μια μεγάλη ευκαιρία.

H απευθείας κλήση στο τηλέφωνο της εταιρίας σας μέσω του call button είναι πολύ πιο πολύτιμη από ότι ένα κλικ στο site σας. Ο λόγος είναι προφανής. Γι αυτό και το « Καλέστε Τώρα» του Facebook ήρθε να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού.

Οι χρήστες κινητών συσκευών θα βλέπουν τη διαφήμιση σας, θα σας καλούν επιτόπου και τα υπόλοιπα είναι στα χέρια σας.

 

Τελειώνοντας να θυμάστε τα εξής:

Οι διαφημίσεις του Facebook μπορούν να κάνουν την αλλαγή και για τη δική σας επιχείρηση και θα έχετε στατιστικά για την απόδοσή τους από την πρώτη μέρα. Και το σημαντικότερο: Εσείς ορίζετε πόσο budget θα διαθέσετε και για πόσο χρονικό διάστημα.

Εμείς αναλαμβάνουμε όλο το στήσιμο του διαφημιστικού λογαριασμού, την κειμενογράφηση και το δημιουργικό καθώς και τη μηνιαία παρακολούθηση και βελτιστοποίηση τους για να πετυχαίνουμε όλο και χαμηλότερα κόστη με αύξηση του CTR.

Κάντε τη δοκιμή σας σήμερα μαζί μας!

Πηγή

Posted on 02/10/2016 in Facebook πληροφορίες & tips, Tελευταία Nέα