Επαγγελματικό προφίλ σε Facebook ή Twitter;

Η κάθε επιχείρηση έχει τις δικές τις ανάγκες και πρέπει να τις καλύπτει με τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

διαχείριση social media
Ας δούμε συνοπτικά τις πιο σημαντικές πλατφόρμες που αφορούν στις ανάγκες της επιχείρησής σας:

Facebook

Το Facebook είναι ένα από τα πιο ισχυρά κοινωνικά δίκτυα στον κόσμο. Το μέγεθος του και μόνο είναι σημαντικό κριτήριο για κάθε επιχείρηση, καθώς σίγουρα ένα μεγάλο μέρος του κοινού που απευθύνεστε το χρησιμοποιεί.
Το Facebook, δίνει στις επιχειρήσεις τις περισσότερες ευκαιρίες για να εκπροσωπήσουν τους εαυτούς τους με διάφορους τρόπους. Κάνουν posts, μοιράζονται και ανεβάζουν φωτογραφίες που δείχνουν το χαρακτήρα τους, έρχονται σε επαφή με τον κόσμο που είναι στη σελίδα τους και απαντούν άμεσα στα σχόλια και τα μηνύματά τους.
Με αυτό τον τρόπο χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις και διατηρούν την αμεσότητα με το κοινό τους. Είναι εκεί για αυτους 24/7.
Σχεδόν κάθε επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από το να έχει μια σελίδα στο Facebook. Αλλά το Facebook δεν φέρνει σε όλους πωλήσεις. Ο βασικός στόχος σας χρησιμοποιώντας το Facebook είναι να προσκαλέσετε τον κόσμο να γνωρίσει τους ανθρώπους και το χαρακτήρα της εταιρίας σας.
Εμείς θα φροντίσουμε να βγάλουμε προς το έξω τον καλύτερο σας εαυτό!
Να δείξουμε στον κόσμο όχι μόνο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε αλλά και τις ιδέες σας, τον κόσμο που δουλεύει για εσάς, τις αξίες τις εταιρίας και το κοινωνικό σας προφίλ. Έτσι θα μπορέσουμε οχι μόνο να συγκρεντρώσουμε αρκετό κόσμο στη σελίδα σας αλλά και να γίνουν πιστοί πελάτες και πολύτιμοι βοηθεί στο word of mouth της επιχείρησής σας!

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΟ FACEBOOK
• 4.500.000.000 καθημερινά “LIKES» σε status και φωτογραφίες
• 2.000.000 εταιρίες διαφημίζονται
• 52% των εμπόρων έχει βρει τουλάχιστον έναν πελάτη στο Facebook
• 42% των εμπόρων αναφέρουν ότι το Facebook είναι εξαιρετικά σημαντικό για την επιχείρησή τους .


social-media-marketing-banner
Twitter

To Twitter έχει περιγραφεί πολύ εύστοχα ως «texting for the internet «.

Το Twitter είναι ένα κοινωνικό δίκτυο ή «μικρο-blogging» που επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν σύντομα μηνύματα κειμένου 140 χαρακτήρων, επίσης γνωστά ως «tweets». Μπορείτε να μοιραστείτε φωτογραφίες και βίντεο, αλλά η πιο συνηθισμένη χρήση του είναι το σύντομο κείμενο που συνήθως περιλαμβάνει συνδέσμους σε εξωτερικές ιστοσελίδες. Το twitter ξεκίνησε το θεσμό του #hashtag που μετά συνεχίστηκε και στα υπόλοιπα social media με το οποίο κατηγοριοποιούμε το tweet μας και του δίνουμε μια ετικέτα.

To Twitter είναι μια συνεχής συζήτηση που λειτουργεί άμεσα και γρήγορα όπως τα γραπτά μηνύματα. Σε αντίθεση με το Facebook και άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι άνθρωποι μπορούν να επιλέξουν τι θα δουν στη σελίδα σας όποια στιγμή το θελήσουν, το Twitter είναι πιο άμεσο και συγκεντρώνεται στο τι συμβαίνει «τώρα».
Είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επικοινωνούν με τους χρήστες σε πραγματικό χρόνο και είνα πάντα έτοιμες να απαντούν χωρίς καθυστέρηση στα σχόλια τους. Αν έχετε έκτακτες ειδήσεις, ενημερώσεις, ή καθηεμρινλα ερωτήματα για τους fans σας, ή αν θέλετε να μοιραστείτε τις απόψεις σας άμεσα ή να ανακοινώσετε μία ακύρωση ενός event, το Twitter είναι ο πιο άμεσος τρόπος για να καταφέρετε.

Ποιος το χρησιμοποιεί

• 650 εκατομμύρια χρήστες .
• 53% γυναίκες και 47% άνδρες .
• Απόφοιτοι κολλεγίων και υψηλού μορφωτικού επιπέδου
• 15-35ετών .
• Υψηλόμισθοι.
• Το 51% των ενεργών χρηστών ακολουθούν μάρκες ή εταιρείες και το 90% από αυτούς το κάνουν για να επωφελούνται από promos ή εκπτώσεις .

 

Το λεξιλόγιο του twitter
• Hashtag : Ένα hashtag είναι το σύμβολο δίεση(#) που ακολουθείται από μια λέξη. Το χρησιμοποιούμε για να στείλουμε ένα συγκεκριμένο μήνυμα που ανήκει σε ένα γενικότερο ένα θέμα.#socialmediaforsmallbusinesses
• Retweet : retweeting συμβαίνει όταν κάποιος μοιράζεται το tweet σας.
• Μention : Η αναφορά είναι όταν κάποιος χρησιμοποιεί το username μας στο Twitter σε ένα tweet @digitale.
Να θυμάστε ότι η μέση διάρκεια ζωής ενός tweet είναι μόνο περίπου 2 ώρες .


 

 

Posted on 13/08/2013 in All Post, social media