11 tips στο Facebook για την εστίαση

 To Facebook για την εστίαση

Είστε ένας από τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιήστε στο χώρο της εστίασης (cafe-bar- εστιατόριο) ;

Πως το facebook βοηθάει τον κλάδο της εστίασης

Στο άρθρο αυτό θα δούμε 11 tips που μπορεί ο συγκεκριμένος κλάδος να επωφεληθεί από το Facebook σαν ένα επιπλέον όπλο για την επιχείρηση του με σκοπό την αύξηση της πελατεία η την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης .

Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει μια fan page στο Facebook και εκεί σταματάνε όλα (ή ξεκινάνε αλλά συχνά με λάθος τρόπο!)

Τι συμβαίνει συνήθως…

Πολλές επιχειρήσεις ξεκινούν την παρουσία τους στα social media χωρίς να έχουν αποτυπώσει τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν.Απλά βρίσκονται στα social media επειδή …το κάνουν όλοι!

Συχνά λάθη διαχείρισης facebook page

Άλλες επιχειρήσεις δημιουργούν σελίδες στα social media και….

δημοσιεύουν μονότονα posts
δεν ανταποκρίνονται σε σχόλια και μηνύματα των χρηστών
ανεβάζουν έτοιμες ή κακής ποιότητας φωτογραφίες video κλπ
σταματούν να ασχολούνται με αυτές ή ασχολούνται σπάνια χωρίς προγραμματισμό
Αυτό δεν αποτελεί στρατηγική.!

To όφελος

Η επιχείρηση με την επαγγελματική της σελίδα συγκεντρώνει likes δηλαδή υποψήφιους πελάτες και ενημερώνει αυτόματα το κοινό αυτό για οτιδήποτε θελήσει (νέα προϊόντα – υπηρεσίες , προσφορές , εκπτώσεις κλπ) .

Συνεπώς μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook μπορεί να αποδειχθεί μια μεγάλη δεξαμενή δυνητικών πελατών.!

facebook απόκτηση πελατών

11
Tips για το πως θα το πετύχουμε

Αν ισχύει μια φορά για όλες τις άλλες επιχειρήσεις, για τον χώρο της εστιάσης ισχύει διπλά! Ανεβάστε λαχταριστές φωτογραφίες των πιάτων σας, ροφημάτων, cocktails κλπ για να μας ανοίξετε την όρεξη και να θέλουμε να σας επισκεφθούμε (ή να παραγγείλουμε τηλεφωνικά).

Προσοχή στην ώρα : το πρωί οι αναρτήσεις για καφέ και το μεσημέρι και βράδυ για φαγητό ή ποτό.

2.Αναρτήστε το μενού σας

Όσο κι αν ακούγεται περιττή αυτή η συμβουλή, πολλά εστιατόρια ή bars ξεχνούν να ανεβάσουν το μενού τους ηλεκτρονικά στα social media, είτε με την χρήση κάποιας εφαρμογής είτε με τις έτοιμες λύσεις που δίνει το Facebook.

Διοργανώστε ένα φωτοδιαγωνισμό, ζητώντας από τους πελάτες σας να φωτογραφίσουν το αγαπημένο τους πιάτο ή τον εαυτό τους και την παρέα τους στο εστιατόριο ή το μπαρ σας.

Tabs Content Here

Ο ανθρώπινος παράγοντας και κυρίως το προσωπικό μιας επιχείρησης είναι η “ψυχή” της. Ο κόσμος δεν χορταίνει να βλέπει φωτογραφίες από την κοπέλα που τους σέρβιρε τον καφέ και πιάσανε κουβέντα ή να δουν ποιος κρύβεται πίσω από το μοναδικό cheesecake που δοκιμάσαν. Έτσι νιώθουν μεγαλύτερη οικειότητα και δέσιμο με την επιχείρησης σας.

Είτε αυτό είναι ένα απλό αυτοκόλλητο του trip advisor, είτε ένας χρυσός σκούφος ο κόσμος ενθουσιάζεται να βλέπει τις διακρίσεις σας και έτσι κερδίζετε ευκολότερα την εμπιστοσύνη του. Μη ντρέπεστε λοιπόν! Δείξτε τις επιτυχίες σας

Tabs Content Here

Όταν οι άλλοι γράφουν για μας οι χρήστες δείχνουν μεγάλη ανταπόκριση και εμπιστοσύνη. Ανεβάστε τις κριτικές και τα αφιερώματα που σας έχουν κάνει και ευχαριστείτε τους για αυτό με ένα post στο Facebook. Επίσης, καλό είναι να υπάρχει αρχείο με τα αφιερώματα του τύπου στην ιστοσελίδας σας.

Ευχαριστήστε τους τακτικούς πελάτες σας με κάποια κουπόνια που μπορεί να τους προσφέρουν ένα δωρεάν γεύμα ή δώστε εκπτώσεις σε νεκρές ημέρες και ώρες (happy hour) μέσω των προσφορών του Facebook

Tabs Content Here

Ίσως η καλύτερη μορφή διαφήμισης γιατί είναι δωρεάν και προέρχεται από τους φίλους μας, τους οποίους – κατά κανόνα – εμπιστευόμαστε.

Ζητήστε από τους πελάτες σας να κάνουν check in μέσω Facebook και να αναφέρουν το αγαπημένο τους πιάτο , φαγητό ή προτείνετέ τους να γράψουν ποιος ή ποια φίλη θα ήθελαν να βρίσκεται μαζί τους εκείνη τη στιγμή.

Χρησιμοποιείστε το Foursquare και το Swarm ώστε να προσελκύσετε Specials πελάτες –δελεάζοντάς τους με το κατάλληλο κίνητρο («με 4 επισκέψεις το μήνα κερδίζετε ένα πέμπτο γεύμα», «παρέες των τεσσάρων ατόμων κερδίζουν καφέ και γλυκό») να έρθουν πολλές φορές ή να φέρουν φίλους τους.

Tabs Content Here

Μία καλή τεχνική, είναι οι κάρτες επιβράβευσης. Αυτές οι κάρτες δίνονται στους πελάτες με την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους και τους προσκαλούν να επισκεφθούν εκ νέου το εστιατόριο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την τελευταία επίσκεψη, προσφέροντας κάποια έκπτωση ή κάποιο άλλο δώρο. Πχ στις 5 επισκέψεις σας κάνουμε την 6η δώρο!

Έτσι, δίνοντας ένα “καρότο” μπορούμε να κλειδώσουμε την επόμενη επίσκεψη του πελάτη, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά, καθώς , όπως είπαμε, σήμερα οι καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες τιμές και προσφορές, άρα θα επιλέξουν να επωφεληθούν από μια τέτοια ενέργεια.

11.«Τρέξτε» διαφημίσεις στο κοινό που σας ενδιαφέρει

Το πιο δυνατό σημείο του Facebook είναι να στοχεύσουμε κοινό (πιθανούς πελάτες) με πάρα πολλά κριτήρια που μας δίνει η πλατφόρμα διαφήμισης του facebook

πχ ( τοποθεσία , ενδιαφέροντα, ηλικίες, αντικείμενο ενασχόλησης, οικογενειακή κατάσταση και πολλά ακόμα.

Τι ποιο αποδοτικό από αυτό;

Επίλογος

Τι είναι καλύτερο ; Να αναθέσω σε μια εταιρεία την διαχείριση των social media ή να το κάνω μονός ;

Εάν η εταιρία σου έχει όλο το χρόνο που χρειάζεται μια επαγγελματική σελίδα στο facebook, τις κατάλληλες γνώσεις που απαιτούνται και τη διάθεση να δημιουργήσει μια επιτυχημένη επικοινωνία στα social media με μία σωστή στρατηγική τότε μπορείς να τα διαχειρίζεσαι και μόνος σου.

Αναθέτοντας όμως σε μία εταιρία με εξειδίκευση στα social media δίνεις τη δυνατότητα στην εταιρία σου να ασχοληθεί με την κύρια δραστηριότητα της ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεις τα κοινωνικά σου δίκτυα πιο ευέλικτα, επαγγελματικά και συστηματικά.

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Πατήστε το δεξί κίτρινο κουμπάκι !

 

Posted on 14/04/2016 in All Post, Facebook πληροφορίες & tips, social media