Άνοιγμα σε νέες αγορές

Επέκταση σε διεθνείς αγορές

Αυξήστε τις πωλήσεις χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς

digitale-single-challenge-quote-icon

Με όπλο το digital marketing για B2B και τις μεθόδους lead generation και Ι.ΑΒΜ, οι γεωγραφικοί περιορισμοί ξεπερνιούνται και η επιχείρησή σας γίνεται μια διεθνής οντότητα.

Στην Digitale, ο I.ΑΒΜ μηχανισμός που ενεργοποιούμε για τις B2B επιχειρήσεις που θέλουν να διεισδύσουν σε μια νέα αγορά έχει σκοπό τη στόχευση συγκεκριμένων εταιριών και industries.

 

Mέσα από την αναγνώριση εταιρειών-στόχων (ICP) που αποτελούν υψηλής αξίας ενδιαφερόμενων για την επιχείρησής σας, κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες για να φτάσει το μήνυμά σας στα σωστά μάτια.

Γιατί δυσκολεύονται οι επιχειρήσεις στην

Επέκταση σε νέες αγορές

Η αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση που θέλει να επεκταθεί εκτός συνόρων είναι ζωτικής σημασίας.

 

Χωρίς τη σωστή προετοιμασία, κάθε προσπάθεια ανάπτυξης σε μια άγνωστη αγορά θα είναι αδύνατη.

 

Οι εταιρείες πρέπει να ορίσουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους, να καθορίσουν τον τύπο πελάτη που θα στοχεύσουν, να ερευνήσουν τη σχετική αγορά και τις ιδιαιτερότητές της και να δημιουργήσουν μια στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν.

90%

Το WhatsApp κυριαρχεί στην αγορά του Ισραήλ με 90% διείσδυση.

97%

97% των B2B Marketers στις Αραβικές Χώρες χρησιμοποιούν το LinkedIn ως βασική τους πλατφόρμα.

Στοχευμένο marketing ανά αγορά

I.ABM Μεθοδολογία

Βοηθάμε τις B2B εταιρείες να εφαρμόσουν μια αποτελεσματική στρατηγική για την επέκταση τους σε νέες αγορές.

 

Με ABM τεχνικές, εντοπίζουμε τις εταιρείες που μας ενδιαφέρουν και τραβάμε την προσοχή τους με στοχευμένο περιεχόμενο.

 

Η διαδικασία μας περιλαμβάνει:

 

  • Εύρεση εταιρειών ανά χώρα & μέγεθος.
  • Εύρεση στοιχείων των υπευθύνων.
  • Ανάλυση ανταγωνισμού.
  • Τμηματοποίηση αγοράς και στόχευση.
  • Αccount-Based Marketing.
  • Στοχευμένες lead campaigns.

Επέκταση σε νέες αγορές

Οι υπηρεσίες μας

Για να επεκταθείτε σε νέες αγορές δεν αρκεί να έχετε απλώς μια online παρουσία.

 

Ο στρατηγικός σχεδιασμός και ο άρτιος προγραμματισμός των ενεργειών είναι αναγκαίος.

 

Όλες οι τεχνικές και πρακτικές για την επέκταση της επιχείρησής σας εφαρμόζονται σε 6 στρατηγικά βήματα:

 

  • Βήμα 1: Έρευνα και κατανόηση των αγορών.
  • Βήμα 2: Ορισμός των στόχων της επέκτασης.
  • Βήμα 3: Σχεδιασμός του στρατηγικού σχεδίου.
  • Βήμα 4: Δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου.
  • Βήμα 5: Εκτέλεση του σχεδίου και επέκταση.
  • Βήμα 6: Μελέτη των αποτελεσμάτων.
  • Βήμα 7: Βελτιστοποίηση της καμπάνιας.

Η διαδικασία επέκτασης σε νέες αγορές δεν είναι εύκολη υπόθεση.

digitale-single-challenge-quote-icon

Aπαιτεί συνδυασμό πρακτικών και εργαλείων, αλλά και μία εξειδικευμένη ομάδα να σας καθοδηγήσει.

Επέκταση σε νέες αγορές

Γιατί να συνεργαστείτε μαζί μας:

Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα τμήματα Sales & Marketing με άμεσα και ποιοτικά leads στις αγορές που θέλουν.

 

Με την Β2Β μεθοδολογία μας επωφελείστε από:

  • Eνέργειες με μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Cost-effective επένδυση.
  • Aύξηση ποιοτικών leads.
  • Bελτιστοποίηση του customer journey.
  • Mεγιστοποίηση του brand awareness.
  • Εκτίμηση της επενδυτικής απόδοσης.

 

 

Χαράξτε σήμερα τη δική σας

Στρατηγική επέκτασης

Ιστορίες Επιτυχίας

Δείτε τα case studies

150

Distribution | Wholesales

Showood | Leader στην εμποτισμένη ξυλεία

Mέσα σε ένα χρόνο καταφέραμε για τη SHOWOOD να προσεγγίσουμε την Β2Β αγορά της και να αυξήσουμε κατακόρυφα τις πωλήσεις μέσω Eshop

  • 130% - Αύξηση B2B leads

  • 621% - Αύξηση πωλήσεων από το eshop

  • 412% - Αύξηση πελατολογίου

Case study
150

Manufacture

Lakidis | Κατακτώντας την κορυφή

Η Lakidis S.A. βιομηχανία κατασκευής μηχανημάτων επεξεργασίας τροφίμων στην Ελλάδα, κατακτά την κορυφή με εξαγωγές σε πάνω από 25 χώρες.

  • 94% - Νέους Leads

  • 156% - Marketing qualified lead (MQL)

  • 47% - Nέοι Πελάτες

  • 174 - Χώρες επισκέφθηκαν το site

Case study
150

Technology | SaaS

Voiceland | Μια απόλυτη ιστορία επιτυχίας

Η πρόκληση στην περίπτωση της VOICELAND ήταν μία μικρή επισκεψιμότητα στο site αλλά και ένα πολύ χαμηλό lead conversion rate. Παρά τις lead campaigns που έτρεχαν στα social media δεν κατάφερναν να φέρνουν τον αριθμό ενδιαφερομένων που ήθελαν, κάτι που έπρεπε να αλλάξει άμεσα.

  • 310% - Αύξηση leads

  • 480% - Αύξηση πελατών

  • 350% - Αύξηση τζίρου

  • 450% - Οργανική επισκεψιμότητα

Case study

B2B Challenges

Απαντάμε στις ανάγκες σας

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στους B2B κλάδους έχουμε εντοπίσει τις σημαντικότερες δυσκολίες που καλούνται να ξεπεράσουν οι επιχειρήσεις μέσω τoυ Digital κόσμου.