Αυξήστε τους ενδιαφερόμενους σας

Οργάνωση Πωλήσεων

Αν θέλετε τους σημερινούς πελάτες, αλλάξτε την παλιά διαδικασία πωλήσεων.

digitale-single-challenge-quote-icon

Οι πελάτες σας έχουν πλέον μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, περισσότερη πρόσβαση σε πληροφορίες και μεγαλύτερο έλεγχο σε ολόκληρο τον κύκλο αγοράς. Το στοίχημα πλέον δεν είναι αν μπορείτε να τους πείσετε, αλλά αν μπορείτε να τους βοηθήσετε να λύσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Aυτή είναι και η βασική αρχή της Inbound Sales μεθοδολογίας.

Οι υποψήφιοι αγοραστές πριν επιλέξουν προμηθευτή, κάνουν οι ίδιοι έρευνα για να βρουν τι χρειάζονται και αναζητούν στοχευμένες λύσεις για  τα προβλήματα και τις ανάγκες της επιχείρησής τους.

 

Ανεξάρτητα από το πόσο απλό ή πολύπλοκο είναι το προϊόν και η διαδικασία πωλήσεών σας, η αλλαγή του τρόπου εργασίας είναι εφικτή και η διασφάλιση ότι οι πωλητές σας είναι σχετικοί στον σύγχρονο, ψηφιακό κόσμο του σήμερα είναι κρίσιμης σημασίας.

Δώστε ένα boost στις πωλήσεις

Γιατί να ασχοληθείτε με την οργάνωση των πωλήσεων;

  • Γιατί οι τεχνικές hard sales που χρησιμοποιείτε μπορεί να ήταν αποδοτικές σε προηγούμενες δεκαετίες. Πλέον όμως μια τέτοια προσέγγιση δεν αποδίδει, καθώς οι πιθανοί πελάτες συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά.

 

  • Γιατί το τμήμα πωλήσεων σας έχει μάθει να εξυπηρετεί την υπάρχουσα ζήτηση και όχι να αναζητά νέους πελάτες.

 

  • Γιατί το word of mouth και οι συστάσεις, δεν αρκούν πια για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας όσο επιθυμείτε.

 

  • Γιατί δεν έχετε εικόνα λόγω απουσίας συστημάτων για το αν το τμήμα πωλήσεων κάνει καλά τη δουλειά του.

 

Αν ισχύει έστω και ένα από τα παραπάνω σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξετε τη διαδικασία πώλησης και να οργανώσετε ανθρώπους και διαδικασίες.

 

Στη Digitale, σας βοηθάμε να εκπαιδευτείτε σε νέες μεθόδους  & τεχνικές πωλήσεων, να οργανώσετε διαδικασίες και να ευθυγραμμιστείτε με τη διαδικασία αγοράς του σύγχρονου πελάτη.

70%

Του χρόνου τους δαπανούν οι ομάδες πωλήσεων τους σε μη παραγωγικές διαδικασίες.

1/3

Έχουν δυνητικούς πελάτες, αλλά δεν τους κλείνουν.

63%

Το 63% των αγοραστών καθορίζουν πλήρως τις ανάγκες τους μόνοι τους, πριν επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων.

Πιο έξυπνα, πιο μεθοδικά

Inbound Sales Μέθοδος

Η φιλοσοφία των Inbound πωλήσεων στηρίζεται στη βαθιά κατανόηση των αναγκών ενός δυνητικού πελάτη.

 

Ειδικά για τις B2B επιχειρήσεις, η αναγνώριση των αναγκών παίζει καθοριστικό ρόλο για τη μετέπειτα σχέση που θα δημιουργηθεί με τους πελάτες της. Όταν η λύση που έχει προτείνει ο εκπρόσωπος πωλήσεων εξυπηρετεί επακριβώς τις ανάγκες του πελάτη, είναι πολύ εύκολο να κλείσετε μια πώληση, γιατί ο ενδιαφερόμενος σας έχει εμπιστευτεί.

 

Πέραν αυτού, αν ένας B2B οργανισμός εφαρμόζει ήδη Inbound Marketing μεθόδους, η σύνδεση με τις Inbound πωλήσεις είναι το φυσικό επακόλουθο.

 

Τα τμήματα marketing και πωλήσεων ευθυγραμμίζονται με τις Inbound τεχνικές και λειτουργούν συμπληρωματικά μεταξύ τους.

Οργάνωση Πωλήσεων

HubSpot & Inbound Sales

Ως HubSpot Gold Solutions Partner, είμαστε σε θέση να εκπαιδεύσουμε τις ομάδες πωλήσεων πάνω σε σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές.

 

Με το HubSpot Sales CRM και inbound sales τεχνικές, σας βοηθάμε να:

 

  • Aξιολογήσετε τους leads και να αφιερώσετε το χρόνο σας μόνο στους ποιοτικούς ενδιαφερομένους, με αυτόματες διαδικασίες επικοινωνίας και follow ups.

 

  • Εξοικονομήσετε χρόνο για να να εξυπηρετείτε τους υπάρχοντες πελάτες σας, που είναι η καρδιά της επιχείρησής σας.

 

  • Οργανώσετε το sales workflow σας, να ορίσετε διαδικασίες και με ποιο τρόπο που θα επικοινωνεί αποτελεσματικά το τμήμα πωλήσεων

Εκπαίδευση Πωλήσεων

50%

digitale-single-challenge-quote-icon

Η συνεχής εκπαίδευση δίνει έως και 50% αύξηση τζίρου ανά πωλητή.

Η επένδυση στους ανθρώπους σας έχει θετικό αντίκτυπο για τον οργανισμό σας, καθώς τους βοηθάτε να οργανωθούν, να πωλούν με αυτοπεποίθηση, να εμπιστεύονται τα νέα εργαλεία και φυσικά να αυξάνουν τον τζίρο της εταιρείας σας.

Οργάνωση & Εκπαίδευση

Υπηρεσίες για τμήματα Πωλήσεων

Ξεκινώντας να εκπαιδεύουμε τις ομάδες πωλήσεων, ανιχνεύουμε προβλήματα που γνωρίζετε ότι υπάρχουν, αλλά δεν έχετε βρει τρόπο επίλυσης. Ανακαλύπτουμε όμως, και σημεία που χρήζουν βελτίωσης, για τα οποία μπορεί να μην έχετε λάβει γνώση ακόμη και αποτελούν εμπόδιο στο κλείσιμο νέων πελατών.

 

Mαζί θα προχωρήσουμε σε:

  • Καταγραφή και βελτίωση του sales pipeline σας.
  • Ορισμό διαδικασιών πώλησης και αυτοματισμό διαδικασιών.
  • Δημιουργία online calendar για κλείσιμο συναντήσεων.
  • Ορισμός lead scoring για την αξιοποίηση μόνο των ποιοτικών leads.
  • Καταγραφή και βελτίωση των templates επικοινωνίας /emails προς ενδιαφερόμενους.
  • Εγκατάσταση, Εκπαίδευση και παραμετροποίηση του HubSpot Sales CRM.
  • Ενσωμάτωση όλων των καναλιών πώλησης στο CRM (social media, personal email, sales team email, chat, calls, website forms, calendars).
  • Δημιουργία και αυτοματισμό σεναρίων επικοινωνίας.
  • Στατιστικά πωλήσεων και reporting.

 

Μέσα από το εργαλείο του HubSpot και την εκπαίδευση μας θα πετύχετε:

  • Ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας και διαχείρισης ενδιαφερομένων.
  • Αύξηση νέων ενδιαφερομένων & υποστήριξη υπαρχόντων πελατών.
  • Περισσότερα κλεισμένα ραντεβού.
  • Διαχωρισμό ποιοτικών ενδιαφερομένων από μη ποιοτικούς.
  • Βελτίωση του χρόνου που δαπανάτε σε κάθε στάδιο πώλησης.
  • Καλύτερες Προβλέψεις ροής συμφωνιών και πωλήσεων.
  • Αύξηση του conversion rate.
  • Καταγραφή των ενεργειών και των αποτελεσμάτων των πωλητών σας.

     

 

 

 

Θέλετε να ενισχύσετε την ομάδα πωλήσεων

Μπορούμε να βοηθήσουμε

Ιστορίες Επιτυχίας

Δείτε τα case studies

150

Distribution | Wholesales

Showood | Leader στην εμποτισμένη ξυλεία

Mέσα σε ένα χρόνο καταφέραμε για τη SHOWOOD να προσεγγίσουμε την Β2Β αγορά της και να αυξήσουμε κατακόρυφα τις πωλήσεις μέσω Eshop

  • 130% - Αύξηση B2B leads

  • 621% - Αύξηση πωλήσεων από το eshop

  • 412% - Αύξηση πελατολογίου

Case study
150

Manufacture

Lakidis | Κατακτώντας την κορυφή

Η Lakidis S.A. βιομηχανία κατασκευής μηχανημάτων επεξεργασίας τροφίμων στην Ελλάδα, κατακτά την κορυφή με εξαγωγές σε πάνω από 25 χώρες.

  • 94% - Νέους Leads

  • 156% - Marketing qualified lead (MQL)

  • 47% - Nέοι Πελάτες

  • 174 - Χώρες επισκέφθηκαν το site

Case study
150

Technology | SaaS

Voiceland | Μια απόλυτη ιστορία επιτυχίας

Η πρόκληση στην περίπτωση της VOICELAND ήταν μία μικρή επισκεψιμότητα στο site αλλά και ένα πολύ χαμηλό lead conversion rate. Παρά τις lead campaigns που έτρεχαν στα social media δεν κατάφερναν να φέρνουν τον αριθμό ενδιαφερομένων που ήθελαν, κάτι που έπρεπε να αλλάξει άμεσα.

  • 310% - Αύξηση leads

  • 480% - Αύξηση πελατών

  • 350% - Αύξηση τζίρου

  • 450% - Οργανική επισκεψιμότητα

Case study

B2B Challenges

Απαντάμε στις ανάγκες σας

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στους B2B κλάδους έχουμε εντοπίσει τις σημαντικότερες δυσκολίες που καλούνται να ξεπεράσουν οι επιχειρήσεις μέσω τoυ Digital κόσμου.