Challenge Accepted

Lead generation

Εύρεση νέων B2B qualified leads

digitale-single-challenge-quote-icon

Όλοι όσοι κινήστε στους τομείς του Sales & Marketing έχετε ακούσει τον όρο «lead» ή «lead generation». Είναι σίγουρα ο πρωταρχικός σας στόχος και ταυτόχρονα ο πιο δύσκολος.

Ενώ γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι για μία επιχείρηση να βρίσκει νέους δυνητικούς πελάτες και να δημιουργεί κέρδη, η αύξηση των leads αποτελεί για τους περισσότερους μια αρκετά χρονοβόρα και απαιτητική διαδικασία. Δεν χρειάζεται όμως να συνεχίσει να είναι έτσι!

Γιατί δυσκολεύονται οι επιχειρήσεις στην

Εύρεση πελατών

Για πολλά χρόνια η εύρεση ενδιαφερομένων είχε καθαρά outbound χαρακτήρα, καθώς το τμήμα πωλήσεων έβρισκε leads μέσω εκθέσεων, επισκέψεων ή τηλεφωνημάτων.

 

Αυτό ήταν αρκετό για τις εταιρίες μέχρι τη στιγμή που άρχισε να αλλάζει ο τρόπος που οι πελάτες ήθελαν να έρχονται σε επαφή με την εταιρεία.

 

Πολλές Β2Β επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να υλοποιούν τυχαίες ενέργειες μάρκετινγκ σε ένα ευρύ κοινό χωρίς κριτήρια ή συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όταν πρέπει να επικεντρωθούν σε άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για αυτό που έχει να προσφέρει η εταιρεία.

 

Άλλαξαν οι μέρες που οι πωλήσεις γίνονταν με ένα outbound τηλεφώνημα μέσα από μια λίστα ή με τυχαίες επισκέψεις σε εν δυνάμει πελάτες. Όλη η αγορά πλέον στρέφεται στο Inbound lead generation.

 

Πλέον, θέλουν να έχουν την επιλογή να αναζητήσουν μόνοι τους την εταιρεία που τους ενδιαφέρει και είναι πολύ πιο πιθανό να αφήσουν τα στοιχεία τους σε μια επιχείρηση που τους έχει δώσει χρήσιμο, εκπαιδευτικό περιεχόμενο και τους έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη.

 

Αυτή ακριβώς είναι και η Inbound προσέγγιση.

No 1

Για τις B2B, η διαδικασία lead generation είναι πολύτιμη, καθώς είναι το κλειδί για τη διατήρηση και την αύξηση της κερδοφορίας μιας εταιρείας.

63%

Το 63% των B2B δηλώνουν ότι η παραγωγή leads αποτελεί την κορυφαία τους πρόκληση.

Η δικής μας μεθοδολογία.

Lead generation που αποδίδει

Στην Digitale, έχουμε δημιουργήσει τη δική μας μέθοδο I.ABM για να ενεργοποιήσουμε τη διαδικασία lead generation.

 

Ο μηχανισμός που χρησιμοποιούμε για την αύξηση των leads βασίζεται σε 3 βασικούς πυλώνες:

 

1. Owned Media:

Τα “ιδία” μέσα μιας επιχείρησης που χρησιμοποιεί για την προβολή και την επικοινωνία της. Αυτά είναι το website, το blog, τα social media, τα newsletters. Είναι κανάλια που απαιτούν επένδυση σε χρόνο και πόρους για να δημιουργηθούν, αλλά δεν απαιτούν πληρωμή για την προσέγγιση νέων ενδιαφερομένων.

 

Δουλεύουν μακροπρόθεσμα και είναι “περιουσία” της εταιρίας που χτίζεται σταδιακά.

 

2. Paid Media:

Τα μέσα επί πληρωμή ή αλλιώς κάθε είδους πληρωμένη διαφήμιση που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση. Από την εκτέλεση καμπανιών μέσω Facebook, LinkedIn και Google Ads μέχρι την τοποθέτηση διαφημίσεων σε publishers.

 

Αποτελούν έναν γρήγορο, στοχευμένο και αποτελεσματικό τρόπο εύρεσης leads, αλλά αν χρησιμοποιούνται μεμονωμένα αποτελούν βραχυπρόσθεσμα κανάλια.

 

3. Technology:

O συνδυασμός τεχνολογικών λύσεων και εφαρμογών (techstack) είναι ο τρίτος τρόπος που χρησιμοποιούμε για την ενεργοποίηση του lead generation στις B2B.

 

Ο μηχανισμός μας περιλαμβάνει την πλατφόρμα του HubSpot σε συνδυασμό με SaaS εφαρμογές και cloud λύσεις που βοηθούν στην εύρεση νέων ενδιαφερομένων.

10x

Η σωστή εφαρμογή του Inbound Marketing είναι 10 φορές πιο αποτελεσματική για Lead Conversion συγκριτικά με το outbound.

Hubspot

Εύρεση ποιοτικών leads

Οι υπηρεσίες μας

Χρησιμοποιούμε νέες τεχνολογίες και τακτικές Inbound Marketing, με στόχο την εύρεση δυνητικών πελατών που έχουν υψηλό όφελος για την εταιρεία σας.

 

Για να μπορέσουμε να έχουμε μια μόνιμη πηγή εύρεσης ενδιαφερομένων προσφέρουμε:

  • Προσαρμοσμένη Inbound & ΑΒΜ στρατηγική.
  • Βελτιστοποίηση Website σε επίπεδο UX/UI, sitemap και lead magnets.
  • Δημιουργία περιεχομένου κατόπιν μελέτης και έρευνας (Content Strategy).
  • Διαφημιστικές Καμπάνιες lead generation.
  • Website visitor tracking software, για το τμήμα πωλήσεων.
  • HubSpot: ως εργαλείο εύρεσης, παρακολούθησης και διαχείρισης των leads.
  • Εκπαίδευση του τμήματος πωλήσεων σε νέα sales tools & τεχνικές.

Kάνουμε τo site σας τον πιο δυνατό "πωλητή" σας.

15%

digitale-single-challenge-quote-icon

Κάτω από το 15% των Β2Β είναι ευχαριστημένοι με την απόδοση του site τους.

Όλες οι επιχειρήσεις έχουν website, το θέμα είναι εάν σας αντιπροσωπεύει και αν αποδίδει τα αποτελέσματα που περιμένατε.

Όταν μιλάμε για lead generation η αρχή ξεκινάει από το site, καθώς εκεί θα οδηγήσετε τους νέους ενδιαφερομένους από όλα τα κανάλια σας και εκεί είναι που θα πρέπει να τους πείσετε για το επόμενο βήμα.


Σκοπός μας είναι το B2B site σας να μετατραπεί σε μηχανή παραγωγής leads, να γίνει ένας “πωλητής” σας με:

 

  • Έξυπνο σχεδιασμό με lead magnets.
  • Ξεκάθαρο μενού που να βασίζεται στo UX του χρήστη.
  • Σωστό και χρήσιμο περιεχόμενο (blogposts, ebooks, case studies).
  • Νέα κανάλια επικοινωνίας (chat box, sales calendar).
  • Σωστά call to actions.
  • Marketing αυτοματισμούς.

 

Η μέθοδός μας

Γνώση - Εμπειρία - Εξειδίκευση

Γιατί μαζί μας:

Xρησιμοποιούμε όλα τα κατάλληλα κανάλια, από τα social media και το email marketing μέχρι διαφημίσεις, content και μια πληθώρα τεχνολογικών εργαλείων για να ενισχύσουμε την εύρεση ενδιαφερομένων βάσει των στόχων σας.

 

Ποια είναι τα βασικά οφέλη που μπορείτε να περιμένετε από την lead generation υπηρεσία μας;

 

100% αποκλειστικότητα μεθόδου & διαδικασίας για την εταιρία σας

 

Δουλεύουμε τη μέθοδό μας, όπου την προσαρμόζουμε στις δικές σας ανάγκες και στόχους με ξεχωριστό τρόπο, ώστε να διασφαλίσουμε την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών σας & της στρατηγικής σας αλλά και την μοναδικότητα της μεθόδου μας.

 

Ποιοτικοί ενδιαφερόμενοι

 

Θα στοχεύσουμε τους κατάλληλους ενδιαφερόμενους, έτσι ώστε να λαμβάνετε μόνο δυνητικούς πελάτες που αποτελούν qualified leads για το τμήμα πωλήσεων, με κριτήρια που εσείς έχετε ορίσει. Έτσι, αυξάνουμε την πιθανότητα πώλησης και δεν σπαταλάμε οικονομικούς και χρονικούς πόρους.

 

Παράδοση leads σε πραγματικό χρόνο

 

Οι δυνητικοί πελάτες σας παραδίδονται σε πραγματικό χρόνο στο τμήμα πωλήσεων, μέσω της πλατφόρμας του HubSpot, και της εφαρμογής για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους το συντομότερο δυνατό. Time matters!

 

Online Lead Management

 

Μέσω της πλατφόρμας του HubSpot βλέπετε τους νέους ενδιαφερόμενους, από ποια πηγή ήρθαν στο site σας, τις σελίδες που επισκέφτηκαν και σημαντικές πληροφορίες για την επιχείρησή τους. Έτσι, το τμήμα πωλήσεων έχει όλα τα δεδομένα που χρειάζεται πριν επικοινωνήσει μαζί τους.

 

 

 

Γνωρίζουμε τις ανάγκες σας

Μπορούμε να βοηθήσουμε

Ιστορίες Επιτυχίας

Δείτε τα case studies

150

Distribution | Wholesales

Showood | Leader στην εμποτισμένη ξυλεία

Mέσα σε ένα χρόνο καταφέραμε για τη SHOWOOD να προσεγγίσουμε την Β2Β αγορά της και να αυξήσουμε κατακόρυφα τις πωλήσεις μέσω Eshop

  • 130% - Αύξηση B2B leads

  • 621% - Αύξηση πωλήσεων από το eshop

  • 412% - Αύξηση πελατολογίου

Case study
150

Manufacture

Lakidis | Κατακτώντας την κορυφή

Η Lakidis S.A. βιομηχανία κατασκευής μηχανημάτων επεξεργασίας τροφίμων στην Ελλάδα, κατακτά την κορυφή με εξαγωγές σε πάνω από 25 χώρες.

  • 94% - Νέους Leads

  • 156% - Marketing qualified lead (MQL)

  • 47% - Nέοι Πελάτες

  • 174 - Χώρες επισκέφθηκαν το site

Case study
150

Technology | SaaS

Voiceland | Μια απόλυτη ιστορία επιτυχίας

Η πρόκληση στην περίπτωση της VOICELAND ήταν μία μικρή επισκεψιμότητα στο site αλλά και ένα πολύ χαμηλό lead conversion rate. Παρά τις lead campaigns που έτρεχαν στα social media δεν κατάφερναν να φέρνουν τον αριθμό ενδιαφερομένων που ήθελαν, κάτι που έπρεπε να αλλάξει άμεσα.

  • 310% - Αύξηση leads

  • 480% - Αύξηση πελατών

  • 350% - Αύξηση τζίρου

  • 450% - Οργανική επισκεψιμότητα

Case study

B2B Challenges

Απαντάμε στις ανάγκες σας

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στους B2B κλάδους έχουμε εντοπίσει τις σημαντικότερες δυσκολίες που καλούνται να ξεπεράσουν οι επιχειρήσεις μέσω τoυ Digital κόσμου.