Η βελτιστοποίηση των διαφημίσεων στο Google Adwords είναι μια συνεχής και απαραίτητη διαδικασία.
Ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
- Φροντίζουμε να δημιουργούμε αποτελεσματικά κείμενα διαφημίσεων που να προσελκύουν το χρήστη και χρησιμοποιούμε τις βέλτιστες πρακτικές που προτείνει η Google.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
- Επιλέγουμε λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες και όχι αυτές που θεωρούμε εμείς ή ο πελάτης μας σωστές. Για παράδειγμα ιδιοκτήτης καταστήματος υπόδησης μας ζήτησε να εμφανίζεται με τη λέξη κλειδί “σπορτέξ” ενώ εμείς κατόπιν έρευνας βρήκαμε ότι οι χρήστες αντί για σπορτέξ αναζητούν “αθλητικά παπούτσια
ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ
- Χρησιμοποιούμε μη αυτόματο cpc (κόστος ανά κλικ) γιατί έτσι έχουμε τον απόλυτο έλεγχο του κόστους των λέξεων κλειδιών.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Παρακολουθούμε συνεχώς τα στατιστικά και τα αποτελέσματα της κάθε διαφήμισης και βλέπουμε ποια πηγαίνει καλά ώστε να την ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο ή ποια θέλει περισσότερη βελτίωση ή διακοπή.