Η Διαφήμιση Google Adwords, γνωστή πλέον ως Google Ads, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε νέους πελάτες & να δημιουργήσετε μια εντελώς νέα ροή εσόδων στην επιχείρηση σας, ως εκ τούτου είναι λογικό χιλιάδες επιχειρήσεις να εκμεταλλεύονται ήδη την διαφήμιση Google Adwords.
Όμως το κάνουν σωστά;
Οι Google Ads Experts λένε ότι είναι σημαντικό:1. Να στοχεύσετε συγκεκριμένα κοινά
2. Να είστε σίγουροι ότι τόσο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας όσο και oι διαφημίσεις σας είναι SEO friendly
3. Συνεχής βελτιστοποίηση των καμπανιών σας καθώς μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά, σε συνδυασμό με τη σωστή ανάγνωση των Google Analytics σας!
2. Να είστε σίγουροι ότι τόσο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας όσο και oι διαφημίσεις σας είναι SEO friendly
3. Συνεχής βελτιστοποίηση των καμπανιών σας καθώς μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά, σε συνδυασμό με τη σωστή ανάγνωση των Google Analytics σας!
Διαφήμιση Google τι λειτουργεί
Οι ιστορίες που ακολουθούν είναι προσωπικά βιώματα επιχειρηματιών που εφαρμόζουν διαφημιστικές καμπάνιες στη Google & κερδίζουν από αυτές, ακολουθώντας συγκεκριμένα βήματα.
1.«Προσεγγίστε την καμπάνια σας ως πελάτης»
Ποιος:
Ο Αποστόλης, ένας personal trainer στην Αθήνα, διπλασίασε τον αριθμό των επισκεπτών στην ιστοσελίδα του μέσα από την διαφήμιση Google Adwords.
Αφού μελέτησε καλά τις λέξεις-κλειδιά που έπρεπε να χρησιμοποιήσει κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους συμμετέχοντες στα εκπαιδευτικά προγράμματα , τα οποία συμπληρώνονται από συμβουλές που μοιράζεται τακτικά στο κανάλι του στο YouTube.
Πώς:
Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Ξεκινήστε να σκέφτεστε σαν πελάτης και εφαρμόστε στρατηγικές SEO στην αναζήτηση λέξεων-κλειδιών. Καταγράψτε τι λέξεις αναζητούν οι πελάτες σας κι αν αυτές αφορούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ξεκινήστε με κάτι γενικό και έπειτα αρχίστε να γίνεστε πιο συγκεκριμένοι ώστε τελικά να φτάσετε στο σωστό κοινό.
Για παράδειγμα, μερικές από τις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρία του Αποστόλη είναι η γυμναστική και το personal training. Σκεπτόμενος σαν πελάτης, περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά, όπως «σύμβουλος γυμναστικής στην Αθήνα», «personal trainer Αθήνα», «το καλύτερο γυμναστήριο στην Αθήνα» .
Ανατρέξτε στο εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών των Google Ads για να βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με την επιχείρησή σας. Αυτό το εργαλείο θα σας δείξει επίσης πόσες φορές οι χρήστες έχουν αναζητήσει αυτούς τους όρους και πόση επισκεψιμότητα ενδέχεται να φέρουν στην ιστοσελίδα σας.
2.«Στοχεύστε τοπικά τις Διαφημίσεις Google Adwords»
Ποιος:
Η επιχείρηση του Γρηγόρη με ταπετσαρίες για σκάφη, έχει πραγματικά απογειωθεί με την διαφήμιση Google Adwords. Η εταιρεία χρησιμοποιεί καμπάνιες με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το αντικείμενο του στη γύρω περιοχή του Πειραιά.
Πώς:
Εάν είστε κάτοχος επιχείρησης με φυσική τοποθεσία ή παρέχετε μια υπηρεσία, μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές διαφημίσεων είναι να χρησιμοποιείτε τοπικές λέξεις-κλειδιά. Αυτός ο τρόπος διαφήμισης σας δίνει προβάδισμα στην περιοχή σας, επιτρέποντάς σας να προσεγγίσετε πελάτες με μεγάλη ακρίβεια. Μπορεί επίσης να σας εξοικονομήσει χρήματα εμποδίζοντας την εμφάνιση της διαφήμισής σας σε γενικές αναζητήσεις, όπως όταν ο χρήστης είναι πολύ μακριά από εσάς έτσι εξ ορισμού δεν έχει τη δυνατότητα να σας επισκεφθεί ακόμη και να το ήθελε.
Ορίστε τις διαφημίσεις σας ώστε να στοχεύουν συγκεκριμένες γεωγραφικές τοποθεσίες. Οι διαφημίσεις Google Adwords προσφέρουν πολλά εργαλεία που το καθιστούν εφικτό, όπως η στόχευση με γεωγραφική ακτίνα, η στόχευση τόπων ενδιαφέροντος και η απευθείας γεωγραφική στόχευση. Η στόχευση ακτίνας καθιστά τη διαφήμισή σας ορατή σε εκείνους που βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, όπως 10 χλμ γύρω από τον Πειραιά.
Όλα αυτά τα εργαλεία είναι διαθέσιμα στην καρτέλα Καμπάνια του λογαριασμού σας Google Ads, στο μενού Ρυθμίσεις.
3.«Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας»
Ποιος:
Η Ειρήνη έχει μια εταιρία που αναλαμβάνει την δημιουργία χειροποίητων κοσμημάτων. Διαχειρίζεται την εταιρεία από το σπίτι της τα τελευταία δύο χρόνια μέσω ενεργειών digital marketing.
Πώς:
Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για διαφημίσεις μπορεί να βελτιώσει την απόδοση της επένδυσής (ROI) σας. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σελίδα προορισμού που αντιστοιχεί στη διαφήμισή σας. Για παράδειγμα, εάν διαφημίζετε ένα νέο προϊόν, βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες που κάνουν κλικ στη διαφήμιση θα μεταφερθούν απευθείας στη σελίδα του προϊόντος.
Αν μεταφερθούν στην αρχική σας σελίδα ή σε κάποιο άλλο μέρος του ιστότοπού σας, αυτό απαιτεί ένα επιπλέον βήμα για να βρουν οι πελάτες αυτό το συγκεκριμένο προϊόν που ψάχνουν. Σε μια τέτοια περίπτωση, έχετε πληρώσει για ένα κλικ που ενδέχεται να μην μετατραπεί σε αγορά, καθώς οι ίδιοι θα το έχετε σαμποτάρει.
Ένας άλλος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας είναι να διευκολύνετε την πλοήγηση μέσα σε αυτήν. Οι πελάτες έκαναν κλικ στη διαφήμισή σας επειδή αναζητούν ήδη κάτι που εσείς προσφέρετε κι έτσι με το να τους διευκολύνετε στην εύρεση του τους παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία.
Χρησιμοποιήστε το Google Analytics, για να παρακολουθήσετε τον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπός σας έχει απόδοση σε σχέση με τις διαφημίσεις σας.
Αυτό θα σας επιτρέψει να συλλέξετε δεδομένα των πελατών σας, να λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών και να δημιουργήσετε αναφορές επισκεψιμότητας για να βελτιώσετε τόσο τη διαφημιστική σας καμπάνια όσο και την ιστοσελίδα σας. Μπορείτε επίσης να συνδέσετε το λογαριασμό σας στο Google Ads με τον λογαριασμό σας στο Google Analytics.
4.«Γνωρίζετε πότε να χρησιμοποιείτε τις Διαφημίσεις (και πότε όχι)»
Ποιος το είπε:
Ο Δημοσθένης είναι φωτογράφος σε γάμους, όταν έχει χρόνο ενεργοποιεί την διαφήμιση Google Adwords, ενώ όταν θέλει να κάνει διακοπές ή να περάσει χρόνο με την οικογένειά του, απενεργοποιεί προσωρινά τις εκστρατείες του.
Οι διαφημίσεις του είναι τόσο επιτυχημένες που του επιτρέπουν να έχει τέτοια ευελιξία και να διαχειρίζεται με επιτυχία την επιχείρησή του στο δικό του ωράριο.
Πώς:
Το marketing της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο δεν πρέπει να είναι πλήρης απασχόληση. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συχνά… τα κάνουν όλα, ειδικά όταν έχει να κάνει με το marketing, όμως οι διαφημίσεις Google Adwords δίνουν στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων την ευελιξία να εκτελούν εκστρατείες με το δικό τους χρονοδιάγραμμα. Φυσικά, ζητούμενο είναι πάντα η σωστή διαχείριση τους, καθώς μια λανθασμένη διαχείριση μπορεί να σας φέρει ζημία αντί για κέρδος.
Όπως και ο Δημοσθένης, πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων δεν χρειάζεται να εκτελούν διαφημιστικές καμπάνιες όλο το 24ωρο. Οι διαφημίσεις δεν απαιτούν μακροπρόθεσμη δέσμευση, έτσι μπορείτε να εκτελείτε διαφημίσεις όποτε απαιτείται, όπως όταν η επιχείρηση σας δεν έχει κινητικότητα ή όταν έχετε ένα ειδικό συμβάν ή μια προσφορά. Μπορείτε να θέτετε σε παύση και να συνεχίζετε τις καμπάνιες, όποτε είναι απαραίτητο.
Όλες αυτές οι επιλογές είναι εύκολα προσβάσιμες στην καρτέλα «Καμπάνιες» στον λογαριασμό σας Διαφημίσεις. Από εκεί μπορείτε να ξεκινήσετε, να κάνετε παύση, να συνεχίσετε ή να τερματίσετε τις καμπάνιες.
5.«Εξετάστε τον ανταγωνισμό»
Ποιος το είπε:
Η Δήμητρα είναι διακοσμήτρια στην Αθήνα και χρησιμοποιεί την διαφήμιση Google Adwords τον τελευταίο χρόνο.
Πώς:
Η Δήμητρα λέει πως «… εξετάζοντας τι κάνει ο ανταγωνισμός σας στις διαφημίσεις, μπορεί να σας δώσει μια εικόνα για το τι πρέπει να κάνετε κι εσείς!».
Μπορεί να είναι καλή ιδέα να ακολουθήσετε το παράδειγμα τους, αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερο να καθορίσετε τον τρόπο διαφοροποίησης της δικής σας διαφημιστικής στρατηγικής από αυτή των ανταγωνιστών σας.
«Ελέγξτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας», δηλώνει η Δήμητρα.
Σε κάθε περίπτωση η διαφημιστική σας στρατηγική πρέπει να ακολουθεί τους παραπάνω κανόνες, ώστε να είστε σίγουροι ότι θα είναι αποδοτική για την επιχείρηση σας.
Ένας εξειδικευμένος συνεργάτης της Digitale είναι κοντά σας ανά πάσα στιγμή για να σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο από πειραματισμούς με την πλατφόρμα και για να σχεδιάσετε την διαφήμιση Google σωστά ώστε να κερδίσει η επιχείρηση σας.