Η κοινή εσφαλμένη αντίληψη ανάμεσα σε πολλούς, είναι ότι οι καταναλωτές μισούν τις διαφημίσεις στις ιστοσελίδες . Μια πρόσφατη μελέτη όμως που ολοκληρώθηκε από την Hubspot, λέει λίγο διαφορετικά τα πράγματα.
Αυτή η έρευνα διαπίστωσε ότι οι πελάτες πραγματικά δεν φοβούνται τις διαφημίσεις , απλά δεν θέλουν να βλέπουν άσχετες διαφημίσεις.
Το 77% ανέφερε ότι θα προτιμούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα πρόγραμμα που να φιλτράρει τις διαφημίσεις παρά ένα μπλοκ διαφημίσεων.
Με άλλα λόγια το remarketing μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε τη συνάφεια και την εξατομίκευση των διαφημίσεων σας.
Με άλλα λόγια είναι μια διαφήμιση μέσω Google Ads με εικόνα ή κείμενο που απευθύνεται σε όσους έχουν ήδη επισκεφθεί το site σας και στην συνέχεια τους «ακολουθεί» , ενώ εκείνοι περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους, με σκοπό να επιστρέψουν στον ιστότοπο σας.
Ας δούμε πως λειτουργεί η διαφήμιση Remarketing
Ας υποθέσουμε ότι ξεκινάτε μια έρευνα αγοράς για μια κρεβατοκάμαρα για το νέο σας σπίτι. Bρίσκετε τον ιστότοπο που έχει το προϊόν που σας αρέσει, κοιτάτε τιμές, διαστάσεις, χρώματα ωστόσο δεν είστε έτοιμοι για την αγορά.
Θέλετε να δείτε και αλλού, μήπως βρείτε το ίδιο προϊόν φθηνότερα ή κάποιο άλλο σχέδιο που να σας αρέσει περισσότερο. Αυτή η συμπεριφορά είναι πολύ συνηθισμένη πλέον καθώς πάνω από το 90% των χρηστών δεν ολοκληρώνει μια αγορά αμέσως.
Έτσι ο χρήστης μπορεί να δει αρκετές δεκάδες sites με κρεβατοκάμαρες μέχρι να αποφασίσει να προχωρήσει στην αγορά.
Επιπλέον αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην θυμάται το δικό σας site που είχε επισκεφθεί κάποιες ημέρες πριν.
…Ωραία όλα αυτά, αλλά πως βοηθάει τελικά η διαφήμιση Remarketing ;
Μετά την αποχώρηση του χρήστη από τον ιστότοπο σας και ενώ αυτός περιηγείται στο internet, του εμφανίζεται μια διαφήμιση με εικόνα που του δείχνει την κρεβατοκάμαρα που του άρεσε. Έτσι του υπενθυμίζουμε την παρουσία μας με ένα προϊόν που αυτός ψάχνει. Τι το καλύτερο λοιπόν για τον διαφημιζόμενο!
Δεν σταματάει όμως εκεί η διαφήμιση Remarketing!
Μπορούμε ακόμα να στείλουμε μια διαφήμιση με μια έκπτωση.
Για παράδειγμα σε όσους είδαν μια συγκεκριμένη κρεβατοκάμαρα, να τους ακολουθεί μια διαφήμιση που να τους προτρέπει να προχωρήσουν τώρα στην αγορά και θα έχουν μια επιπλέον έκπτωση.
Με όλα τα παραπάνω μπορείτε λοιπόν να καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι το Remarketing, και γιατί αποτελεί το κλειδί για αύξηση των πωλήσεων στους περισσότερους κλάδους.
Υπενθυμίστε στους πελάτες σας τι προσφέρετε.
Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν σας πρόσεξαν την πρώτη φορά, με την διαφήμιση Remarketing έχουν μια δεύτερη ευκαιρία να σας δουν !