H διατήρηση περιεχομένου στο εταιρικό σας Blog μπορεί να είναι ένα πολύ χρονοβόρο εγχείρημα.
Η συνεχής δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου γίνεται ακόμη πιο δύσκολη όταν αυτό απευθύνεται σε τεχνικούς κλάδους, γεγονός που αποτελεί το κύριο θέμα αυτού του άρθρου:
Για την δημιουργία blog Post με εκλεπτυσμένο και τεχνικό περιεχόμενο, θα πρέπει να είστε σε βάθος ενημερωμένοι για τα αντίστοιχα τεχνικά θέματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα πιο τεχνικά προσαρμοσμένα άρθρα τείνουν να είναι κουραστικά τόσο στην έρευνα όσο και στην συγγραφή τους.
Μπορεί να φανεί προφανές, αλλά αν θέλετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας, πρέπει να διασφαλίσετε ότι γράφετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε τακτική βάση.
Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε ή/και αυξάνετε το κοινό σας είναι να διαμορφώσετε ένα template που θα χρησιμοποιείτε ώστε να δημιουργήσετε γρήγορα και εύκολα το ιδανικό blog post.
Αφού προετοιμάσετε και επεξεργαστείτε την προσέγγισή σας με ένα προσχέδιο, θα διαπιστώσετε ότι η διαδικασία συγγραφής των blog post θα γίνει «παιχνιδάκι». Θα είστε σε θέση να εστιάσετε περισσότερο στην μορφή του περιεχομένου και λιγότερο στο υλικό.
Σε αυτό το άρθρο, θα σας βοηθήσουμε να κάνετε ακριβώς αυτό.
Θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο πρότυπο για την γρήγορη και εύκολη ανάπτυξη τεχνικών και σύνθετων blog posts για το website της επιχείρησής σας. Επιπλέον, θα εξετάσουμε κάποιες διαδικασίες και στρατηγικές για την παραγωγή πολύπλοκων και τεχνικών άρθρων που μπορεί να δυσκολεύουν την ομάδα σας περισσότερο.
Δεν αρκεί μόνο η εύρεση ενός καλού κειμενογράφου
Ας το παραδεχτούμε, το να βρεις έναν κειμενογράφο που να δημιουργεί SEO – friendly κείμενα, να γνωρίζει την εξειδίκευσή σας και να μπορεί να περιεχόμενο είναι πρόκληση. Ακόμα κι αν συνεργαστείτε με κειμενογράφο που το βιογραφικό του σας φαίνεται καλό, το να γνωρίζετε ότι θα ανταποκριθεί στις προβλεπόμενες προθεσμίες σας και θα δημιουργεί ποιοτικό περιεχόμενο κάθε φορά, είναι εξαιρετικά δύσκολο.
Για αρχάριους: Ας δούμε μια διαδικασία για να ξεκινήσετε!
Πραγματοποιώντας τις παρακάτω ενέργειες η διαδικασία σύνταξης τεχνικών blog post θα είναι πιο απλή.
Μια διαδικασία που θα κάνει την συγγραφή τεχνικών άρθρων πιο απλή
Η σαφής επικοινωνία είναι βασική προϋπόθεση σε κάθε επιτυχημένη επιχείρηση και τα πολύπλοκα η τεχνικά άρθρα δεν αποτελούν εξαίρεση. Ένα τεχνικό blog είναι ένα δυνατό εργαλείο marketing που λειτουργεί σαν Δούρειος Ίππος!
Ακολουθούν τέσσερις συμβουλές για να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τεχνικά ή σύνθετα θέματα αντίστοιχα, «σε απλά ελληνικά».
1. Απευθυνθείτε σε έναν «Έφηβο»
Ναι αλλά δεν υποτίθεται πως πρέπει να απευθύνεστε στο ιδανικό κοινό για εσάς;
Η απάντηση: Ναι και όχι.
Ξεκινήστε απλά λαμβάνοντας υπόψη την επιχείρησή σας.
Ας υποθέσουμε ότι γράφετε ένα blog post σχετικά με μια γλώσσα προγραμματισμού. Σε αυτό το παράδειγμα, ας χρησιμοποιήσουμε την PHP επειδή η επιχείρησή σας βασίζεται σε αυτή την τεχνολογία.
Αν το bog post σας είναι πολύπλοκο και εξαιρετικά τεχνικό, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι εκάστοτε αναγνώστες να είναι επίσης άτομα με τεχνικό υπόβαθρο. Εάν ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτό που πουλάτε (και δεν διοικούν την εταιρεία), δεν θα αισθανόταν πιθανώς άνετα να το προωθήσουν στον ανώτερό τους που δεν έχει τις αντίστοιχες τεχνικές γνώσεις.
Έτσι, ενώ το blog post σας θα είναι συναρπαστικό, δεν θα είναι ικανό ωστόσο να χρησιμοποιηθεί για να πείσει τον προϊστάμενό του ότι πρέπει να αγοράσει αυτό που πουλάτε.
Σε αυτή την περίπτωση, αν και απευθυνθήκατε στο κοινό σας (προγραμματιστής), το άρθρο του blog σας απέτυχε τελικά να κάνει αυτό που έπρεπε. Δεν είστε πιο κοντά στην πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας από ό, τι πριν.
Αντ’ αυτού, γιατί να μην δοκιμάσετε μια διαφορετική στρατηγική. Σας προτείνουμε εναλλακτικά να απευθυνθείτε σε έναν «έφηβο» τεχνικό. Σκεφτείτε πως αυτό το άτομο είναι στο γυμνάσιο. Μεγαλώνοντας στο σήμερα, δεν έχει εκτεθεί μόνο στην τεχνολογία της σύγχρονης εποχής, αλλά και σε κάποια γλώσσα υψηλότερου επιπέδου. Ωστόσο, εξακολουθεί να έχει ανάγκη από απλουστευμένες εξηγήσεις για να κατανοήσει πλήρως τις έννοιες.
Όταν ζητηθεί σ κάποιον να διαβάσει ένα κείμενο που είναι πολύ περίπλοκο, μπορεί να απογοητευτεί και να «μπλοκάρει», παύοντας να έχει την θέληση να μάθει.
Κρατήστε το απλό!
2. Οργανώστε το και συμπεριλάβετε Link για απλότητα
Θυμηθείτε, ο αναγνώστης είναι έφηβος, άρα έχει μικρή διάρκεια προσοχής.
Δώστε τις πληροφορίες σε μικρές προτάσεις, σπάστε και οργανώστε τα μεγάλα θέματα σε τμήματα ή, ανάλογα με την ποσότητα των πληροφοριών, διαμορφώστε ένα άρθρο με διαχωρισμένο το περιεχόμενό του σε «κεφάλαια» ή τμήματα στη σελίδα.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι γράφετε ένα κομμάτι για τα cloud-based software. Οι πληροφορίες που έχετε στη διάθεσή σας είναι πολύ λεπτομερείς σχετικά με την εξέλιξη της cloud τεχνολογίας. Ωστόσο, προσπαθήσατε να τοποθετήσετε τα πάντα σε ένα κανονικό blog post, αλλά είναι η μορφή του είναι δυσανάγνωστη.
Προσπαθήστε να προσδιορίσετε πώς μπορείτε να πάρετε ένα θέμα σε βάθος και να το σπάσετε σε πολλά εύπεπτα κομμάτια ή κεφάλαια.
Για να συμπιέσετε όσο μπορείτε το κείμενό σας χωρίς να χρειάζεται να παραθέσετε ρητά κάθε λεπτομέρεια σε αυτή, θα μπορούσατε επίσης να συνδέσετε κάποια σημεία του με σχετικές δημοσιεύσεις. Μπορείτε να το κάνετε δημιουργώντας υπερσυνδέσεις σε προτάσεις του κειμένου, δηλαδή χρησιμοποιώντας τα γνωστά μας link. Τα Link που παραπέμπουν σε άλλες αναρτήσεις που έχετε γράψει εσείς ΚΑΙ τα link που παραπέμπουν σε άρθρα που έχουν γράψει άλλοι κειμενογράφοι περί του θέματος, είναι φανταστικά για το SEO (search engine optimization).
3. Χρησιμοποιήστε αναλογίες και παραδείγματα του πραγματικού κόσμου
Όταν παρουσιάζετε τεχνικό ή περίπλοκο υλικό στο blog σας, χρησιμοποιήστε παραδείγματα στα οποία οι αναγνώστες θα μπορούν να ανατρέχουν όταν θα αναφέρονται στις πληροφορίες και την οπτική του άρθρου σας.
Ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο γραφής για τα blogs είναι οι αναλογίες. Μια αναλογία είναι μια σύγκριση μεταξύ δύο πράξεων – εξηγεί μια έννοια με όρους που οι αναγνώστες σας θα καταλάβουν.
Μια καλή αναλογία μπορεί να βοηθήσει τους αναγνώστες σας να δουν κάτι με νέο τρόπο:
«Η ζωή είναι σαν κιβώτιο σοκολάτας. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα πάρετε. »
Δώστε τον καλύτερο εαυτό σας για να δημιουργήσετε αναλογίες μεταξύ του θέματος που γράφετε και ενός καθημερινού θέματος που μπορεί να αφορά το κοινό σας. Αν το λάβετε αυτό υπόψη και το εφαρμόσετε στο σύνθετο θέμα σας, θα βοηθήσετε τον αναγνώστη σας να το κατανοήσει πολύ καλύτερα.
4. Μορφοποίηση κειμένου για εύκολη ανάγνωσης
Τόσο εσείς όσο κι εμείς στη Digitale, γνωρίζουμε ότι στην πραγματικότητα οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να κάνουν ένα γρήγορο διάβασμα στα blogs παρά να το διαβάζουν λέξη προς λέξη.
Ακολουθεί μια συμβουλή που σχετίζεται με τη δημιουργία σύνθετου / τεχνικού περιεχομένου που οι περισσότεροι αναγνώστες θα ταυτιστούν:
Εφόσον είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι επισκέπτες του website σας δεν διαβάζουν τα πάντα συνήθως, διαμορφώστε τις αναρτήσεις σας έτσι ώστε να διευκολύνετε την γρήγορη ανάγνωσή του. Κάνετε τα πάντα για να κάνετε τα κύρια σημεία σας να ξεχωρίζουν οπτικά!
Ο τίτλος και οι υπότιτλοί σας πρέπει να αναφέρουν μια συναρπαστική ιστορία από μόνοι τους, αλλά πρέπει επίσης να τους ενθαρρύνουν να διαβάσουν το περιεχόμενο κάτω από τις κεφαλίδες.
Συμβουλές μορφοποίησης των Blog Post:
• Χρησιμοποιήστε bullets και αρίθμηση για να δώσετε μεμονωμένα σημεία και να δώσετε οδηγίες βήμα προς βήμα.
• Διατηρείστε τις παραγράφους σύντομες για να κάνετε το περιεχόμενο ευκολότερο να το διαβαστεί.
• Τοποθετήστε τα τμήματα του blog post σας για να τα προκαλέσετε όπου είναι απαραίτητο.
• Για να κρατήσετε απλά τα πράγματα, ο τίτλος σας μπορεί να είναι μια ερώτηση με υπότιτλο την εκάστοτε απάντηση.
5 Οφέλη για τη Δημοσίευση Εξαιρετικά Σύνθετων και Τεχνικών Blog Post
Μπορεί να αναρωτιέστε: «Αξίζει καν το κόπο να γράφω τακτικά περίπλοκα, τεχνικά Blog Post;» «Είναι τα οφέλη τόσα ώστε να αξίζει η πρόκληση της δημιουργίας περιεχομένου τέτοιου τύπου;»
Ναι! Υπάρχουν πολλά οφέλη για τη δημοσίευση ιδιαίτερα σύνθετων και τεχνικών Blog Posts. Ας ρίξουμε μια ματιά στα πέντε οφέλη της τακτικής δημοσίευσης περιεχομένου, ακόμα κι αν μπορεί να είναι σε έναν εξειδικευμένο κλάδο.
# 1 Προσελκύει τόσο την επισκεψιμότητα των B2B εταιρειών όσο και την συλλογή στοιχείων τους
Όταν δημοσιεύετε υψηλής ποιότητας σύνθετα και τεχνικά Blog Post στο website σας σε τακτική βάση, αυξάνετε την πιθανότητα προσέλκυσης επαρκών B2B επισκεψιμοτήτων και δυνητικών πελατών.
Όχι μόνο θα γίνετε ένα καλύτερο και πιο ισχυρό μέσο για τις εταιρείες που ενδιαφέρονται για την τεχνογνωσία σας, αλλά θα βρεθείτε και σε πολύ υψηλότερα αποτελέσματα στις αναζητήσεις της Google. Όταν γράφετε πλούσιο, υψηλής ποιότητας και τεχνικό περιεχόμενο, και ταυτόχρονα στοχεύετε σε ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά, δημιουργείτε περιεχόμενο που η Google μπορεί να «ευρετηριάσει», καθώς επίσης πηγές για άλλα άρθρα θα ήθελαν να συνδεθούν με link. Αυτό το περιεχόμενο αυξάνει την προβολή σας, καθώς και τις πιθανότητές σας να προσελκύσετε επισκεψιμότητα από εξειδικευμένες B2B εταιρείες.
#2 Μπορεί να σας καθιερώσει ως “Thought leader” στον κλάδο σας
Ένα επιπλέον πλεονέκτημα για τη δημοσίευση τεχνικών και σύνθετων θεματικών Blog Posts είναι η καθιέρωσή σας ως “Thought leader” στον κλάδο σας. Με την πάροδο του χρόνου, καθώς δημιουργείτε και επεκτείνετε τη συλλογή σας με αυτού του τύπου τεχνικό περιεχόμενο, πιθανόν να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη στους επισκέπτες της σελίδας σας, αυξάνοντας ταυτόχρονα τον αριθμό των επισκεπτών της.
Το ακριβές, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σε συνδυασμό με τη συνέπεια θα εγγυηθούν πως θα γίνετε ένας άξιος σεβασμού “Thought leader” στον κλάδο σας συγκεκριμένα.
#3 Προσδίδει στο Brand σας μία σταθερή προσωπικότητα
Ένας σίγουρος τρόπος για να αναπτύξετε μια αυθεντική προσωπικότητα στο Brand σας είναι η τακτική δημοσίευση περιεχομένου στο blog. Με την πάροδο του χρόνου, θα γίνετε το «πάμε-στη-σίγουρη-άποψη» του κλάδου σας. Ένας τρόπος να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας δεν είναι μόνο το υψηλής ποιότητας πολύπλοκο και τεχνικό περιεχόμενο, αλλά πιο σημαντικό είναι το τακτικό και συνεπές κορυφαίο περιεχόμενο.
Δεν αρκεί να γράφετε περιστασιακά άρθρα και να περιμένετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, πρέπει να αναπτύξετε μια σταθερή προσωπικότητα για το brand σας και αυτό απαιτεί χρόνο, ενέργεια και αφοσίωση.
#4 Ενισχύει την διαδικασία λήψης στοιχείων δυνητικών πελατών και την μετατροπή τους σε πελάτες.
Ένα επιπλέον όφελος που σας προσφέρει η τακτική και συνεπής δημιουργία Βlog Post με τεχνικό ή περίπλοκο περιεχόμενο στο site σας, αποτελεί η δυνατότητα να λαμβάνετε τα στοιχεία δυνητικών πελατών καθώς και η μετατροπή τους σε αγοραστές των προϊόντων ή υπηρεσιών σας.
Με συνεπή, ποιοτικά τεχνικά Blog Posts μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο για κάθε στάδιο της διαδρομής ενός δυνητικού αγοραστή και να τον καθοδηγήσετε από έναν απλό επισκέπτη σε έναν αγοραστή / πελάτη.
# 5 Ενισχύει τα έσοδά σας και πετυχαίνει τη συνεχή σας ανάπτυξη
Τέλος, όταν δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο που είναι εξαιρετικά εξειδικευμένο σε μερικά συγκεκριμένα θέματα στον κλάδο σας, θα ενισχύσετε με τον καιρό τον αριθμό των επισκεπτών στην σελίδα σας. Με τον αυξανόμενο αριθμό νέων επισκεπτών του website σας, δίνετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να αυξήσετε τα έσοδά σας και να επιτύχετε σταθερή ανάπτυξη.
Πρέπει να αναφέρουμε εδώ ότι για να μετατρέψετε αυτούς τους νέους επισκέπτες του site σε αγοραστές πρέπει να διασφαλίσετε ότι παρέχετε σχετικές υπηρεσίες ή προϊόντα με αυτά που αναφέρονται στην θεματική του περιεχομένου. Οι επισκέπτες του website ενδέχεται να σας καλέσουν ή να χρησιμοποιήσουν τη φόρμα επικοινωνίας της σελίδας σας, αλλά η καλύτερη μέθοδος για την αύξηση του αριθμού των νέων πελατών είναι επίσης η καθοδήγησή τους και σε άλλα σημεία του site σας.
Πώς να γράψετε ένα blog post για τεχνικούς κλάδους
Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι η πραγματική διαδικασία συγγραφής Blog Posts για τεχνικούς κλάδους είναι δύσκολη … αλλά δεν χρειάζεται να είναι.
Σήμερα, θα σας παρουσιάσουμε την ακριβή διαδικασία βήμα προς βήμα σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας ποιοτικών Blog Posts για τεχνικούς και άλλους πολύπλοκους κλάδους.
Για να δημιουργήσουμε κατάλληλα Blog Posts σε πολύπλοκους τομείς, δεν χάνουμε χρόνο. Αντίθετα, πηγαίνουμε κατευθείαν στην πηγή – στον ανώτερο τεχνικό του πελάτη – και διεξάγουμε μια εις βάθος συνέντευξη για το θέμα.
Στη συνέχεια, λαμβάνουμε αυτή την πολύτιμη συνέντευξη, τη καθαρογράφουμε και οργανώνουμε το περιεχόμενό της σε ένα δομημένο περίγραμμα για τους copywriters ώστε να το μετατρέψουν σε μία ηλεκτρονική πηγή.
Ας ρίξουμε μια ματιά στην διαδικασία ανάπτυξης τεχνικού περιεχομένου βήμα-προς-βήμα.
Διαδικασία βήμα προς βήμα για ανάπτυξη τεχνικού περιεχομένου
Έρευνα Ανταγωνιστή
Για το θέμα του Blog Post σας και κεντρικό περιεχόμενο της νοητής συνέντευξής σας που θα διεξάγετε με τον πελάτη σας στο μυαλό σας, κάντε πρώτα κάποια έρευνα για τον ανταγωνιστή του. Μάθετε περισσότερα για το ποιος είναι ο πελάτης σας προσπαθώντας να καταλάβετε τι μπορεί να κάνει σε καθημερινή βάση. Τι κάνουν διαφορετικά; Τι ομοιότητες έχουν μεταξύ τους; Σημειώστε αυτά τα στοιχεία.
Με την προετοιμασία και τις γνώσεις αυτές, θα μπορείτε να προχωρήσετε πιο υπεύθυνα, και ο ερωτώμενος φυσικά θα είναι πιο ικανός να σας ανοιχτεί και να μοιραστεί όλα όσα γνωρίζει σχετικά με το θέμα.
Έρευνα λέξεων-κλειδιών
Στη συνέχεια, για λόγους SEO, χρειάζεται να ορίσετε 1-3 βασικές λέξεις-κλειδιά σχετικές με το θέμα που θα θέλατε να επικεντρωθεί το Blog Post. Χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε εργαλείο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, όπως το Google Keyword Planner, Moz, ή Ahrefs για να το κάνετε αυτό. Θα χρειαστεί να βρείτε λέξεις-κλειδιά που έχουν λογικά μεγάλο όγκο αναζήτησης με χαμηλό ανταγωνισμό.
Ερώτηση συνέντευξης Prep
Τώρα, θα θέλετε να δημιουργήσετε ένα προσχέδιο της συνέντευξής σας με τον τύπο των ερωτήσεων που θα οδηγήσουν σε εύρωστες εξηγήσεις τις οποίες θα συμπεριλάβετε κατά τη σύνταξη του άρθρου σας. Για να αναπτύξετε μια λίστα με ερωτήσεις συνέντευξης, αναζητήστε παραλλαγές των top-3 λέξεων-κλειδιών σας και αναλύστε τα αποτελέσματα αναζήτησης. Εξετάζοντας τις λέξεις-κλειδιά σας και αξιολογώντας τον μεγάλο αριθμό αποτελεσμάτων, εκπαιδεύετε τον εαυτό σας στο θέμα και έπειτα, με τη σειρά σας, παράγετε μια σειρά ερωτήσεων για την συνέντευξη.
Ο αριθμός των ερωτήσεων εξαρτάται από εσάς και το μήκος του άρθρου που θέλετε να δημιουργήσετε, αλλά έχετε κατά νου ότι ο χρόνος του πελάτη σας είναι πολύτιμος, οπότε κρατήστε το συνοπτικό και στο θέμα!
Διεξαγωγή της Συνέντευξης
Στη συνέχεια, έρχεται η ίδια η συνέντευξη. Ενώ αυτό ακούγεται αρκετά απλό, εδώ είναι μερικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν είστε τετ-α-τετ με τον πελάτη.
Μαγνητοφωνήστε τη Συνέντευξη!
Πρέπει να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να εστιάσετε στην κατανόηση του τι πρέπει να πει ο ερωτώμενος και να βρείτε τις ακόλουθες ερωτήσεις. Δεν θέλετε να ασχολείστε με το μανιώδες γράψιμο του κειμένου και των σημειώσεών σας.
Ρωτήστε τις ακόλουθες ερωτήσεις όταν είναι απαραίτητο
Για να σέβεστε τον χρόνο του πελάτη σας, να τηρήσετε τις προετοιμασμένες ερωτήσεις, αλλά μην ξεφύγετε από την ευκαιρία να ζητήσετε διευκρινίσεις και επακόλουθες ερωτήσεις εάν προκύψει η ευκαιρία.
Αυτό θα βοηθήσει να εμπλουτιστεί το περιεχόμενό σας και να σας δώσει περισσότερα για να εργαστείτε με όταν θα καθίσετε να γράψετε το τεχνικό σας Blog Post.
Αντιγραφή συνέντευξης
Αυτό το βήμα είναι αρκετά απλό, αλλά ουσιαστικό – μεταγράψτε την ηχογραφημένη συνέντευξη σας! Με την κατανόηση της συνέντευξής σας λέξη προς λέξη, θα μπορείτε να δημιουργήσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια (και γρήγορα) τη τεχνική σας ανάρτηση στο blog σας.
Δημοσιεύστε το Blog Post
Μόλις έχετε μια πλήρως μεταγραφείσα συνέντευξη, είστε έτοιμοι να την σπάσετε σε ένα καλά οργανωμένο περίγραμμα. Λάβετε υπόψη τις συμβουλές από την προηγούμενη ενότητα σχετικά με την απλούστερη δημοσίευση του Blog Post σας. Αποφύγετε υπερβολικά μακρά τμήματα και βεβαιωθείτε ότι έχετε διαμορφώσει το κείμενο τόσο για όσους θα το διαβάσουν «στα γρήγορα» όσο και για τους αναγνώστες που θα το διαβάσουν λεπτομερώς.
Λάβετε σχόλια εμπειρογνωμόνων
Με το περίγραμμα έτοιμο, στο χέρι, θα πρέπει να επανεξετάσετε με τον πελάτη σας το τελικό περιεχόμενο, πριν ξεκινήσει η συγγραφή του τεχνικού σας Blog Post. Έχοντας τα σχόλια κάποιου ειδικού, παρέχετε στον εαυτό σας και στον πελάτη το πλήρη σιγουριά ότι έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα ποιοτικό τεχνικό άρθρο.
Γράψτε τη δημοσίευση στο Blog
Και, τέλος, θα γράψετε, φυσικά, το Blog Post σας. Μέχρι τώρα, έχετε ό,τι χρειάζεστε στη διάθεσή σας για να γράψετε με επιτυχία το τεχνικό σας Blog Post. Καταλαβαίνετε τον πελάτη, τους ανταγωνιστές του, τη βιομηχανία του, και (τουλάχιστον κάπως) το θέμα που έχετε στα χέρια σας. Είστε επίσης πολύ οργανωμένοι με το προσχέδιό σας και έχετε όλα τα βασικά περιεχόμενα για να δουλέψετε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε τώρα είναι να του δώσετε την συγγραφική σας πινελιά και voilá: έχετε ολοκληρώσει το τεχνικό Blog Post σας.
Πρόσθετη υποστήριξη στην τεχνική γραφή
Εάν ψάχνετε πρόσθετη υποστήριξη στην παραγωγή περιεχομένου, αναζητήστε έναν συνεργάτη που μπορεί να σας βοηθήσει να σας παρέχει συνεχώς ποιοτικό περιεχόμενο.
Η ομάδα μας της Digitale σας διευκολύνει να αποκτήσετε τα εξειδικευμένα για τον κλάδο σας Blog Posts που χρειάζεστε, ώστε να μπορείτε εσείς να εστιάσετε στις προτεραιότητές σας, την στιγμή που η παραγωγή περιεχομένου θα γίνεται με συνέπεια και ποιότητα.