HubSpot Smart CRM: Τα οφέλη μιας Customer πλατφόρμας για το τμήμα μάρκετινγκ
Η πρώτη γνωριμία με ένα σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM)
Το CRM είναι ένα σύστημα που συγκεντρώνει και διατηρεί τα δεδομένα των ( εν δυνάμει, παλιών και υπαρχόντων) πελατών σας.
Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένα υπολογιστικό φύλλο excel ή τόσο ισχυρό όσο μια συνεχώς εξελισσόμενη AI μηχανή αναζήτησης. Εάν δεν γνωρίζεται για το πως ακριβώς λειτουργεί σας προτείνουμε να δείτε αυτόν τον οδηγό CRM : Τι , πως , γιατί & κόστη (2024)
Και όταν χρησιμοποιείται σωστά, ένα CRM έχει τη δύναμη να αποφέρει περισσότερα έσοδα και να διαχειριστεί τους υποψήφιους πελάτες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού αγοράς.
Αυτό το άρθρο αποκαλύπτει και σας εξηγεί πώς να αξιοποιήσετε τη δύναμη των δεδομένων σας και να μετατρέψετε το CRM σας σε μια μηχανή ανάπτυξης που δημιουργεί συνεχώς έσοδα.
Είναι θα λέγαμε το “κόστος εισόδου” που χρειάζεται να πληρώσετε σε μια σύγχρονη αγορά. Δοκιμάστε να διευθύνετε μια σύγχρονη επιχείρηση χωρίς CRM. Είναι πρακτικά αδύνατο.
Το CRM όμως, είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό εργαλείο αρχειοθήτησης που αντικαθιστά το excel. Είναι ένας τρόπος για να αποκτήσετε πρόσβαση, να κατανοήσετε και να δημιουργήσετε νέες ευκαιρίες πώλησης από ένα διαμάντι που βρίσκεται ήδη στα χέρια σας και δεν είναι άλλο από τα δεδομένα των πελατών σας.
Τα δεδομένα από μόνα τους δεν μπορούν να κάνουν θαύματα. Για να αποκτήσουν αξία πρέπει να συλλέγονται, να αποθηκεύονται και να αξιοποιούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε να φανούν πολύτιμα με ελάχιστη συντήρηση.
Κατανοώντας καλύτερα τα δεδομένα σας μπορείτε να κινηθείτε έξυπνα και να διασφαλίσετε ότι τα σωστά μηνύματα φτάνουν στα σωστά άτομα τη σωστή χρονική στιγμή, χωρίς ενοχλητικές και παρεμβατικές μεθόδους.
Οι παλιοί τρόποι δεν λειτουργούν πια.
Το digital marketing έχει αλλάξει από την αρχική του προσέγγιση πριν από 20 χρόνια. Το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν είναι πιο αρκετό έτσι κι αλλιώς. Το GDPR, το απόρρητο, οι ΑΙ προοπτικές, ακόμη και οι τεράστιες εταιρείες όπως η Apple που επαναπροσδιορίζουν την απόκτηση και χρήση των προσωπικών δεδομένων, άφησαν σίγουρα το αποτύπωμά τους.
Και κυρίως, ήρθαν να σβήσουν από το χάρτη παλιές τεχνικές προσέγγισης που λίγο-πολύ όλοι είχαμε χρησιμοποιήσει (ή έστω είχαμε σκεφτεί).
Σας ακούγονται οικεία τα παρακάτω;
- Αγορά λιστών επαφών από τρίτες πηγές
- Μαζικές αποστολές email (με ορθογραφικά λάθη στα ονόματα ή ανύπαρκτες διευθύνσεις)
- Cold calls χωρίς συναίνεση
- Ανεπιθύμητα μηνύματα SMS από τυχαίους αριθμούς
Πιθανότατα να βλέπετε ακόμα μερικά από αυτά τα συχνά λάθη.
Και δεν μιλάμε για το περιστασιακό λάθος χαιρετισμού «Γεια σας {Όνομα}» που κάθε marketer φοβάται να στείλει. Μιλάμε για τις κακές πρακτικές συλλογής δεδομένων, την παραβίαση της ιδιωτικής ζωής και άλλες επιθετικές πρακτικές που έδωσαν σε όλους τους marketers κακό όνομα στην αγορά.
Οποιαδήποτε εταιρεία βασίζεται σε αυτές τις πρακτικές σήμερα θα φαινόταν παρωχημένη συγκριτικά με τις νέες μεθόδους προσέλκυσης υποψηφίων πελατών.
Η δυσάρεστη αλήθεια όμως είναι ότι πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν να λειτουργούν έτσι. Βάζουμε στοίχημα μάλιστα ότι ζήσατε ήδη ένα αντίστοιχο περιστατικό αυτή την εβδομάδα!
Γιατί όμως;
Κακόβουλη πρόθεση; Χαμηλό κόστος; Έλλειψη γνώσης;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω. Είναι το αντίθετο. Πολλές εταιρείες είναι απλά τόσο ενθουσιασμένες που επικοινωνούν το μήνυμά τους εκεί έξω, ξεχνώντας τη λεπτή ισορροπία μεταξύ επιστήμης και τέχνης που χρειάζεται για να κάνει κανείς εξαιρετικό μάρκετινγκ.
Ξεχνούν ότι υπάρχει ένας πλούτος δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες των δυνητικών πελατών τους.
Aξιοποιήστε το CRM στο μάρκετινγκ:
Για να αναπτυχθείς καλύτερα, πρέπει να συνδεθείς καλύτερα.
Οι marketers που εξελίσσονται σήμερα είναι υπερ-εστιασμένοι στην εμπειρία του πελάτη.
Τα παραδοσιακά CRM από μόνα τους δεν αρκούν για να οδηγήσουν την ανάπτυξη. Τα περισσότερα δεν έχουν σχεδιαστεί για σύνδεση πελατών, κάτι που είναι κρίσιμο σε έναν κόσμο που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπου οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν, να αξιολογήσουν και να αγοράσουν με αποτελεσματικότητα.
To CRM του HubSpot είναι πολύ περισσότερο από μια απλή πλατφόρμα διαχείρησης πελατών. Τροφοδοτείται από το Smart CRM που συνδυάζει δεδομένα πελατών με AI για να σας βοηθήσει να προσαρμοστείτε, προϊόντα για να προσελκύσετε πελάτες σε όλο το ταξίδι και ένα οικοσύστημα που μπορείτε να ενσωματώσετε πάνω από 3500 εφαρμογές και εργαλεία.
Είναι φτιαγμένο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συνδέονται με πελάτες και να αναπτύσσονται καλύτερα.
Το μάρκετινγκ που βασίζεται στην εμπειρία βάζει τους πελάτες σας στο επίκεντρο όλων όσων κάνετε ως τμήμα μάρκετινγκ. Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο το HubSpot υιοθέτησε το flywheel.
Όταν το μάρκετινγκ εστιάζεται στην εμπειρία του πελάτη, προσελκύει και τροφοδοτεί τις πωλήσεις. Οι πωλήσεις αλληλεπιδρούν με τον πελάτη και τροφοδοτούν το customer care.
Με τη σειρά του το customer care φροντίζει τον πελάτη και ανατροφοδοτεί το μάρκετινγκ. Όλα αυτά είναι δυνατά μόνο όταν ο πελάτης βρίσκεται στο κέντρο, υπό τη διαχείριση ενός CRM.
Η αξιοποίηση του CRM σας είναι το μυστικό για το μάρκετινγκ που βασίζεται στην εμπειρία.
Το μάρκετινγκ που βασίζεται στην εμπειρία δεν είναι απλώς μια τσιτάτη έκφραση, είναι το μυστικό σας για την ανάπτυξη.
Η έρευνα της Forrester διαπίστωσε ότι εταιρείες που επικεντρώθηκαν στην εμπειρία αναπτύχθηκαν 40% πιο γρήγορα και αύξησαν τη διάρκεια ζωής των πελατών κατά περισσότερο από 60%, σε σύγκριση με εκείνες που δεν αξιοποίησαν αυτή τη μέθοδο.
Πολύ λίγοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ έχουν όλα τα εργαλεία και τις τακτικές τους πλήρως ενσωματωμένα σε ένα CRM. Αυτό συχνά οδηγεί σε ασύνδετες εμπειρίες πελατών, απομονωμένη διαχείριση στα δεδομένα και αδυναμία να γνωρίζει η επιχείρηση τι λειτουργεί και τι όχι.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο επενδύουμε τόσο στην ενσωμάτωση του HubSpot Marketing Hub, για να δώσουμε στην ομάδα σας μια ενοποιημένη εποπτεία της εμπειρίας του πελάτη, η οποία σας επιτρέπει να δημιουργείτε πραγματικά εξατομικευμένες εμπειρίες σε όλα τα κανάλια και σας βοηθάει να μετρήστε σωστά την επιτυχία της επιχείρησής σας.
Ενημερωθείτε σήμερα πως να
βοηθήσετε την αύξηση των εσόδων σας
Ένα CRM σάς βοηθά να εξατομικεύσετε τα deals σας.
Συνδέοντας όλο το μάρκετινγκ σε ένα CRM, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργείτε εξατομικευμένες εμπειρίες σε κάθε κανάλι. Η εξατομίκευση συνεχίζει να είναι το ιερό δισκοπότηρο για την παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας.
Σε αυτό το υπερανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι πιο δύσκολο από ποτέ να κερδίσετε την προσοχή του κοινού.
Όλοι γνωρίζουμε ότι όσο καλύτερη εξατομίκευση γίνεται στις επικοινωνιακές καμπάνιες σας, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να προσέξουν οι δυνητικοί σας πελάτες αυτά που κάνετε.
Πώς φαίνεται η πραγματική εξατομίκευση;
Πραγματική εξατομίκευση είναι όταν το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας αλλάζει, προτείνοντας περιεχόμενο που δεν έχει διαβάσει ακόμα ο επισκέπτης σας. Ή όταν αυτός ο επισκέπτης έχει δείξει ενδιαφέρον για ένα συγκεκριμένο θέμα, του δείχνετε μια σχετική προσφορά.
Ή όταν έχετε διαφορετικά Call to Action κουμπιά για πελάτες και για υποψήφιους πελάτες. Ή όταν το chat bot στον ιστότοπό σας θυμάται όχι μόνο το όνομά του πελάτη, αλλά και ποιος είναι ο εκπρόσωπος πωλήσεών του.
Όλα αυτά είναι δυνατά μέσω του μάρκετινγκ που βασίζεται στο CRM.
Οι τρεις δρόμοι για την επιτυχία του CRM:
- Τμηματοποίηση – Βεβαιωθείτε ότι οι υποψήφιοι έρχονται σε επαφή με ένα μήνυμα που ταιριάζει στις ανάγκες τους.
- Προσδιορισμός με ακρίβεια – Εξηγήστε με σαφείς όρους γιατί το προϊόν σας είναι χρήσιμο.
- Εξατομίκευση – Κάντε τους πελάτες να νιώσουν ότι τους εκτιμούν και ότι τους αγαπούν.
1. Τμηματοποίηση
Ο μέσος καταναλωτής βομβαρδίζεται από διαφημιστικά μηνύματα και βλέπει μεταξύ 1000 – 5000 διαφημίσεις την ημέρα.
Σκεφτείτε την τελευταία φορά που αποφασίσατε να περιηγηθείτε χαλαρά στο διαδίκτυο μέσω του τηλεφώνου σας. Ίσως κάνατε κάποιες online αγορές, scroll στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μπορεί να διαβάσατε ειδήσεις.
Πόσες άσχετες διαφημίσεις είδατε;
«Μόνο σήμερα – 50% σε όλα τα βιολογικά προϊόντα αλόης και στα προϊόντα τσίλι με φυστικοβούτυρο!»
«Πόρτες, πόρτες, πόρτες! Αποκτήστε τις πόρτες σας από τις πόρτες Acme!! Μεγάλες πόρτες, μικρές τιμές!»
“Κάτι με Crypto… το κάτι άλλο.”
Στοιχηματίζουμε ότι μόνο αυτή την εβδομάδα θα έχετε κλείσει τουλάχιστον μία ιστοσελίδα επειδή η διαφήμιση κατέστρεψε τη διαδικτυακή σας εμπειρία. Αλλά υπάρχει ένας μεγαλύτερος κίνδυνος από τους θυμωμένους χρήστες, που έχουν κουραστεί με αυτές τις πρακτικές. Κάτι πολύ πιο τρομακτικό… Η απάθεια!
Όταν ο πελάτης σας δεν αισθάνεται ότι τα μηνύματά σας έχουν άμεση σχέση με τη ζωή του εκείνη τη στιγμή, θα αποστασιοποιηθεί από την επιχείρησή σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα CRM είναι ζωτικής σημασίας για το σύγχρονο μάρκετινγκ.
Εάν δεν καταλαβαίνετε τον πελάτη σας, δεν μπορείτε να του δώσετε το περιεχόμενο που χρειάζεται, όταν το χρειάζονται με τρόπο που τον εξυπηρετεί.
Τα καλά νέα είναι ότι έχετε ήδη την απάντηση στο πρόβλημα αυτό και δεν είναι άλλη από τα δεδομένα στο CRM σας. Από αυτά τα δεδομένα μπορείτε να απομονώσετε συγκεκριμένες ομάδες πελατών με βάση τις επιθυμίες, τις ανάγκες και την ετοιμότητά τους για αγορά.
Χρησιμοποιήστε λίστες για να τμηματοποιήσετε τη βάση δεδομένων σας
Οι λίστες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απομονώσετε τμήματα της βάσης δεδομένων σας από οποιοδήποτε σημείο δεδομένων διαθέτετε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε εστιάζοντας σε συγκεκριμένη εταιρεία (Account Based Marketing) ή συγκεκριμένη δραστηριότητα (τι κάνουν).
Τα δεδομένα αυτά μπορούν να ενημερώνονται συνεχώς, ώστε να ταιριάζουν με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες σε πραγματικό χρόνο.
Μέσα σε λίγα λεπτά μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με όλες τις επαφές, οι οποίες διανύουν τον τρίτο μήνα του τρέχοντος συμβολαίου τους. Θα μπορούσαν να επωφεληθούν από ένα upsell για να συμπληρώσουν το υπάρχον πακέτο τους;
Τι θα λέγατε να στοχεύσετε κάθε υποψήφιο πελάτη που επισκέφτηκε την ιστοσελίδα τιμολόγησης περισσότερες από μία φορές τις τελευταίες 30 ημέρες, στέλνοντας έναν εκπτωτικό κωδικό;
Προφανώς, το ίδιο μήνυμα δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει στις δύο αυτές ομάδες. Αλλά με λίγη σκέψη, ο καθένας θα λάβει μηνύματα που είναι πιθανό να τον ενδιαφέρουν, επειδή λύνουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που έχει.
Δημιουργήστε μη αυτόματα συμβάντα συμπεριφοράς
Προσαρμοσμένα συμβάντα συμπεριφοράς που παρακολουθούνται με μη αυτόματο τρόπο σάς επιτρέπουν να ορίζετε και να παρακολουθείτε συμβάντα, που είναι μοναδικά για την επιχείρησή σας.
Τα προσαρμοσμένα συμβάντα συμπεριφοράς μπορούν να συνδεθούν με ιδιότητες επαφών, τις οποίες μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε στα εργαλεία του HubSpot. Τα συμβάντα που παρακολουθούνται με μη αυτόματο τρόπο χρησιμοποιούν API analytics και απαιτούν ρύθμιση από προγραμματιστή.
Αυτό είναι ένα εργαλείο διαθέσιμο στο HubSpot Marketing Hub Enterprise, που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε πιο προηγμένα αναλυτικά στοιχεία στον ιστότοπό σας ή από εξωτερικές εφαρμογές τρίτων, για να αποκτήσετε καλύτερη αντίληψη σχετικά με το πλήρες ταξίδι του πελάτη σας.
2. Προσδιορισμός με ακρίβεια
Κάθε αγοραστής πρέπει να περάσει από τα τρία βασικά στάδια αγοράς. Αυτά τα στάδια είναι η συνειδητοποίηση (awareness), η αξιολόγηση (consideration) και η απόφαση (decision). Ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αυτά τα στάδια συχνά διαφέρουν.
Ένας διψασμένος σε μια ζεστή μέρα θα βρεθεί στο στάδιο της απόφασης σχετικά με την αγορά ενός κρύου ποτού πολύ πιο γρήγορα, απ’ ότι ένας Project Manager που αναζητά μια λύση για προβλέψεις για ένα SaaS business.
Η πρώτη περίπτωση θα πάρει μόλις μερικά λεπτά, ενώ η δεύτερη θα κρατήσει μήνες.
Παρόλο που το ταξίδι μπορεί να αλλάζει, ένα θεμελιώδες στοιχείο παραμένει πάντα σταθερό: οι πελάτες χρειάζονται συγκεκριμένο περιεχόμενο αγοράς για κάθε στάδιο, προτού λάβουν μια απόφαση.
Σκεφτείτε το. Προτού ο Project Manager συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει το λογισμικό προβλεψης, πρέπει πρώτα είτε να βιώσει είτε να αναγνωρίσει ότι έχει ένα πρόβλημα που οφείλεται σε κακά εργαλεία προγραμματισμού.
Στη συνέχεια θα αναζητήσει μια λύση, η οποία θα μπορούσε να είναι μια σειρά από επιλογές που κυμαίνονται από την ενσωμάτωση ενός νέου εργαλείου μέχρι την εξωτερική ανάθεση ολόκληρου του προβλήματος.
Φτιάξτε triggers για τις καμπάνιες οι οποίες συνδέονται με το ταξίδι του αγοραστή, χρησιμοποιώντας το HubSpot.
Δείτε το παρακάτω περιεχόμενο, το οποίο δημιουργήθηκε για τους αγοραστές σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους προς την αγορά. Ενεργοποιώντας μηνύματα για τους υποψήφιους πελάτες, τα οποία συνδέονται με το στάδιο στο οποίο βρίσκονται, διασφαλίζεται ότι το περιεχόμενο είναι σχετικό με τις ανάγκες τους.
Μπείτε στη θέση του αγοραστή και αναρωτηθείτε τι χρειάζεται σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του, ώστε να αγοράσει.
Συνειδητοποίηση:
Blog: Γιατί οι Project Managers δεν έχουν ποτέ αρκετές ώρες την ημέρα
Αξιολόγηση:
Οδηγός: 10 τρόποι για να γίνετε πιο αποτελεσματικός Project Manager
Απόφαση:
Μελέτη περίπτωσης – γιατί η εταιρεία Χ επέλεξε την τεχνολογία μας για να λύσει το πρόβλημα διαχείρισης των project της
Προσθέτοντας ετικέτες στους υποψήφιους πελάτες στο CRM σας ανάλογα με τη διαδρομή τους, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι βλέπουν τα κατάλληλα μηνύματα. Είναι μάλλον απίθανο να προτείνετε γάμο στο πρώτο ραντεβού.
Ομοίως δεν θέλετε να βομβαρδίσετε έναν υποψήφιο με τεχνικά δεδομένα, όταν μόλις ανακάλυψε ότι έχει ένα πρόβλημα. Συνεχίστε να στέλνετε χρήσιμες πληροφορίες, που προσελκύουν τον αγοραστή αντί να παρουσιάσετε το προϊόν σας πολύ νωρίς στη διαδικασία αναγνώρισης της υπάρχουσας ανάγκης. (inbound method)
Τμηματοποιώντας το κοινό σας, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνει σχετικά και συναφή μηνύματα πωλήσεων, καλλιεργώντας έτσι τις προοπτικές και βελτιώνοντας το Conversion Rate.
Χρησιμοποιήστε το Smart Content του HubSpot για να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας αναλόγως.
Το Smart Content του HubSpot σάς επιτρέπει να δημιουργείτε διαφορετικό περιεχόμενο με βάση ένα σύνολο κανόνων. Τα email, οι landing pages σας και τα CTA μπορούν να εμφανίζονται διαφορετικά ανάλογα με το τι γνωρίζετε για έναν υποψήφιο πελάτη ή μια επαφή.
Ας το δούμε στην πράξη, Αν έχετε ετοιμάσει ένα ευχαριστήριο email που θα στείλετε στους επισκέπτες μετά τη συμμετοχή σας σε μια έκθεση, θα μπορούσατε να βάλετε έναν Smart rule ώστε όσοι είναι χαρακτηρισμένοι ως Customers στο CRM σας να δουν σαν τίτλο:
“Αγαπητοί μας συνεργάτες [Company name], ήταν χαρά μας που μας επισκεφτήκατε στη Χ έκθεση!” ενώ οι νέοι ενδιαφερόμενοι που είναι χαρακτηρισμένοι ως Leads στο CRM σας θα έβλεπαν: ” [Company name], ήταν χαρά μας που γνωριστήλαμε στην Χ έκθεση και σας προσφέρουμε Χ έκπτωση γνωριμίας των προϊόντων μας.”
Ένα ακόμη παράδειγμα, αντί να αφιερώνετε χρόνο για να στείλετε με μη αυτόματο τρόπο περιεχόμενο συγκεκριμένου σκοπού σε υποψήφιους πελάτες, μπορείτε να προσαρμόσετε τις HubSpot σελίδες σας, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα στο CRM σας για να εμφανίσετε περιεχόμενο σχετικό με τα στάδια της Συνειδητοποίησης, την Αξιολόγησης ή την Απόφασης σύμφωνα με τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας. Η δυνατότητα αυτή σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε το περιεχόμενο στο στάδιο του ταξιδιού των αγοραστών.
Κατανοώντας ποιοι υποψήφιοι πρέπει να δουν ποιο περιεχόμενο σας, μειώνετε τον χρόνο διαχείρισης περιεχομένου, ενισχύετε τα ποσοστά των conversions και ουσιαστικά αυξάνετε τα έσοδα με λιγότερη προσπάθεια.
3. Κάντε την επικοινωνία πιο προσωποποιημένη με τη βοήθεια του Smart CRM σας
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το HubSpot για να εξατομικεύσετε τα μηνύματα πωλήσεων σε οποιοδήποτε τυπικό ή προσαρμοσμένο μέσο διαθέτετε (βάσει δεδομένων που συλλέγετε από τις επαφές).
Αλλά η αποτελεσματική εξατομίκευση δεν σημαίνει απλώς να χαιρετάς κάποιον μέσω email ονομαστικά. Μπορεί να ήταν ενοχλητικό πριν από δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο σύγχρονος καταναλωτής είναι γνώστης τόσο των τεχνολογικών μεθόδων όσο και των δεδομένων.
Σύγχρονη εξατομίκευση σημαίνει έγκαιρη αποστολή σχετικών μηνυμάτων, χρησιμοποιώντας τη σωστή γλώσσα, τον κατάλληλο τόνο και θέματα με συνάφεια στα ενδιαφέροντα του παραλήπτη.
Αν στέλνετε emails που χαιρετίζουν τους παραλήπτες ονομαστικά, είναι σωστή η σκέψη σας, αλλά υπάρχουν ήδη τέσσερις ακόμη αποστολείς που κάνουν το ίδιο ακριβώς εκείνο το πρωί.
Αν όμως λάβετε ένα email τέσσερις εβδομάδες πριν από την ανανέωση του λογισμικού ανθρώπινου δυναμικού που χρησιμοποιεί όλη η εταιρεία σας και το μήνυμα αφορά το πρόβλημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, τότε το μήνυμα αυτό είναι απόλυτα έγκαιρο και συναφές. Σωστά;
Η δύναμη της εξατομίκευσης μπορεί να φανεί με το ακόλουθο παράδειγμα: Ξεκινήσατε μια μικρή επιχείρηση τους τελευταίους 6 μήνες και λαμβάνετε ένα πειστικό μήνυμα από έναν προμηθευτή λογισμικού διαχείρισης τιμολογίων σχετικά με τους κινδύνους που υπάρχουν στο να μην συμπληρώσετε έγκαιρα τις φορολογικές σας δηλώσεις.
Θέλετε οι υποψήφιοι πελάτες σας να αισθάνονται ότι η επαφή σας μαζί τους ήταν μια ευτυχής συγκυρία.
Τελικά, είστε σε θέση να γνωρίζετε ότι μια ενέργεια ήταν αποτελεσματική, επειδή δημιουργήσατε μια ροή εργασίας στο HubSpot για να στείλετε μήνυμα είτε σε διαχειριστές ανθρώπινου δυναμικού έναν μήνα πριν από την επόμενη ημερομηνία ανανέωσής τους είτε σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που δημιούργησαν κατάστημα τον τελευταίο χρόνο.
Στο δια ταύτα, οι υποψήφιοι πελάτες θα νιώσουν μια σύνδεση με την επιχείρησή σας επειδή το μήνυμα στοχεύει στις ανάγκες τους την κατάλληλη στιγμή.
Η περιοχή που τελειώνει η προσαρμογή και ξεκινά πλέον η εξατομίκευση μπορεί να είναι μια γκρίζα ζώνη, επομένως είναι πιθανώς πιο εύκολο να το σκεφτείτε ως εξής:
Τμηματοποίηση – σε ποιον θέλουμε να μιλήσουμε;
Προσαρμογή – τι θα πούμε;
Εξατομίκευση – πώς θα το πούμε;
Η προσαρμογή του μηνύματος διασφαλίζει ότι δεν θα βομβαρδίσετε μια επαφή προχωρώντας σε πωλησιακά μηνύματα πολύ νωρίς. Η εξατομίκευση διασφαλίζει ότι ο υποψήφιος θα αισθάνεται ότι μιλάτε απευθείας μαζί του τη στιγμή που είναι πιο πιθανό να θέλει να ακούσει το μήνυμά σας.
Οι προσαρμοσμένες επικοινωνίες πρέπει να είναι προσωπικές. Όχι, όμως έντονα προσωπικές, ώστε να θεωρούνται αδιάκριτες. Οι πελάτες θέλουν εξατομικευμένες πληροφορίες που αισθάνονται ότι τους είναι χρήσιμες και προσφέρουν αξία όταν τις χρειάζονται.
Το HubSpot διατίθεται έτοιμο με ένα πλήθος δυνατοτήτων για συλλογή δεδομένων, τα οποία μπορείτε να συγκεντρώσετε για κάθε υποψήφιο πελάτη. Από το όνομα και τη διεύθυνση μέχρι τον αριθμό των email που έχει ανοίξει ο καθένας και τις σελίδες που επισκέφτηκε στο site σας το τελευταίο δεκαήμερο, το HubSpot μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα ομάδες και άτομα.
Προσαρμόζοντας τις ιδιότητες που προσφέρει, μπορείτε να δημιουργήσετε ειδικά σημεία συλλογής δεδομένων κατάλληλα για τις ανάγκες σας.
Το Smart CRM σας είναι η μηχανή ανάπτυξής σας
Εφόσον διατηρείτε τα δεδομένα του CRM σας καθαρά και εύκολα προσβάσιμα, θα μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις και να κρατήσετε ευχαριστημένους τους πελάτες σας.
Η τμηματοποίηση του κοινού σας σημαίνει ότι μπορείτε να περιορίσετε ακριβώς ποιες ομάδες πιθανών πελατών θέλετε να στοχεύσετε, για να διασφαλίσετε ότι λαμβάνουν το σωστό μήνυμα.
Η προσαρμογή των μηνυμάτων που αντιστοιχίζονται σε ένα συγκεκριμένο στάδιο της διαδρομής του υποψήφιου πελάτη σας σάς επιτρέπει να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας σε κάθε στάδιο.
Η εξατομίκευση των μηνυμάτων σας σημαίνει ότι αντιμετωπίζετε τους υποψήφιους πελάτες σας ως πραγματικούς ανθρώπους, ώστε να εμπιστεύονται και να εκτιμούν την επιχείρησή σας. Δείξτε λοιπόν στους υποψήφιους πελάτες σας ότι είναι σημαντικοί, κατανοώντας τις δυσκολίες τους και παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες και λύσεις στα προβλήματά τους, όταν τις χρειάζονται.
Και αν μετά από αυτή την ανάλυση σας έχει γεννηθεί η απορία σχετικά με τα απλά CRM σε σύγκριση με το Smart CRM του HUbSpot, πάμε να τα δούμε εύκολα και γρήγορα:
Τι είναι το HubSpot Smart CRM και σε τι διαφέρει από τα παραδοσιακά CRM;
Το HubSpot Smart CRM συνδέει όλα τα προϊόντα του HubSpot με ένα κεντρικό σύστημα καταγραφής με τεχνητή νοημοσύνη που ενοποιεί, εμπλουτίζει και αποδιπλώνει τα δεδομένα πελατών σε παραδοσιακά διαφορετικές πηγές δεδομένων. Το Smart CRM του HubSpot σάς βοηθά να αξιοποιήσετε άμεσα τις πληροφορίες με καθοδήγηση και βοήθεια για να προσφέρετε έξυπνα αποτελέσματα.
Δείτε πώς διαφέρει το HubSpot Smart CRM από τα παραδοσιακά CRM:
- Ένα παραδοσιακό CRM ενοποιείται στην πορεία και με πολύ δυσκολία με τα υπόλοιπα συστήματα μιας επιχείρησης. Το HubSpot Smart CRM είναι ενοποιημένο από προεπιλογή. Οι επιχειρήσεις δεν χρειάζεται πλέον να ασχολούνται με λογισμικό πωλήσεων (π.χ. λογισμικό CRM) που είναι ξεχωριστο από λογισμικό που ασχολέιται με τηn εύρεση, διαχείρηση και εξυπηρέτηησ πελατών (π.χ. λογισμικό μάρκετινγκ, πωλήσεις και ticketing). Το Smart CRM ενοποιείται τόσο σε όλο το οικοσύστημα όσο και σε όλη τη διαδρομή του πελάτη.
- Ένα παραδοσιακό CRM είναι δύσκολο να διαμορφωθεί. Το Smart CRM προσαρμόζεται εύκολα. Το Smart CRM του HubSpot καταργεί την πολυπλοκότητα για να καταστήσει την προσαρμογή και την επεκτασιμότητα γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στη σύνδεση με τους πελάτες και λιγότερο χρόνο σε τεχνολογίες πληροφορικής.
- Ένα παραδοσιακό CRM σας δίνει απλά πληροφορίες. Το έξυπνο CRM σας δίνει ευφυΐα. Ενώ το CRM παλαιού τύπου προσφέρει πληροφορίες στις επιχειρήσεις και αφήνει τη απ΄εξω τη διασύνδεση με κεντρικά σας συστήμα και το συγχρονισμό πληροφοριών, το Smart CRM προσφέρει ευφυΐα με δυνατότητα δράσης σε όλη την πλατφόρμα πελατών, ώστε η επιχείρηση να μπορεί να συνδεθεί και να αναπτυχθεί.
Μάθε πως τo