B2B Marketing: Ο απόλυτος οδηγός για το 2023 (update )
Το B2B marketing απαιτεί σίγουρα μια διαφορετική προσέγγιση από τα καθιερωμένα.
Μια νέα σύναψη συνεργασίας προϋποθέτει αρκετές συζητήσεις, παρουσιάσεις και επαγγελματικά ραντεβού μέχρι να κλείσει.
Αυτό συμβαίνει διότι η λήψη απόφασης μιας τέτοιας συνεργασίας συνήθως περιλαμβάνει πολλά στελέχη και σχετίζεται με δεδομένα, budget και αποτελεσματικότητα.
Το B2B εξακολουθεί να βασίζεται στις σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων, αλλά σήμερα έχουμε νέα εργαλεία και τεχνικές στη διάθεσή μας.
Μπορεί το παραδοσιακό marketing συχνά να κοντράρει το digital, αλλά στην πραγματικότητα οι B2B επιχειρήσεις τα χρειάζονται και τα δύο. Τα εργαλεία και οι αυτοματισμοί του ψηφιακού μας κόσμου, έχουν ήδη βοηθήσει αρκετές B2B εταιρείες να διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, να βελτιώσουν τις διεργασίες τους και να αξιολογήσουν πιο σωστά τα δεδομένα.
Αυτά και άλλα πολλά θα δούμε στο παρακάτω άρθρο.
Τι είναι B2B marketing;
Το μάρκετινγκ B2B (business-to-business) αναφέρεται σε οποιαδήποτε στρατηγική μάρκετινγκ ή προωθητικό περιεχόμενο θα χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση, η οποία πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες σε μια άλλη επιχείρηση ή σε έναν οργανισμό.
Οι εταιρείες που πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις (δηλαδή δεν απευθύνονται στον τελικό καταναλωτή) χρησιμοποιούν συνήθως στρατηγικές για B2B marketing, οι οποίες έχουν μια διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με στρατηγικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση καταναλωτικών ειδών.
B2C vs B2B marketing
Το B2B marketing διαφέρει από το B2C, είναι γεγονός. Το βασικό σημείο διαφοράς τους είναι ότι στο B2B οι αποφάσεις αγοράς λαμβάνονται με λογική, ενώ στο B2C κυριαρχεί το συναίσθημα. Οι καταναλωτές πολλές φορές αγοράζουν αυθόρμητα. Οι εταιρείες όμως λαμβάνουν αποφάσεις στηριζόμενες σε δεδομένα συγκριτικού χαρακτήρα.
Αν για παράδειγμα έχετε στείλει μια προσφορά σε έναν νέο πελάτη, το πιθανότερο είναι ότι η προσφορά αυτή θα συγκριθεί με προσφορές που έστειλαν οι ανταγωνιστές σας. Η τελική απόφαση συνεργασίας θα κριθεί στα σημεία, ενώ το συναίσθημα θα παίξει μικρό ή και καθόλου ρόλο στην έκβαση αυτή.
Όλα αυτά μας δείχνουν ότι η B2B marketing προσέγγιση οφείλει να είναι διαφορετική. Για τις B2B επιχειρήσεις, κυρίαρχο ρόλο παίζει:
- Η αντίληψη του δυνητικού πελάτη για το brand σας
- Η εξειδίκευσή σας και πόσο εμπνέετε εμπιστοσύνη
- Η ενεργή σας παρουσία σε πολλά κανάλια (omnichannel)
- Η ικανότητά σας να πείσετε το κοινό με σωστό περιεχόμενο
- Η καλλιέργεια δημοσίων σχέσεων
Ο τρόπος να τα πετύχετε όλα αυτά στον digital κόσμο είναι να καλύψετε τις ανάγκες για πληροφόρηση του δυνητικού σας πελάτη με τα κατάλληλα είδη περιεχομένου στα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας.
Τα είδη περιεχομένου που έχουμε δει ότι φέρνουν αποτελέσματα στις B2B επιχειρήσεις είναι:
- Εξειδικευμένα άρθρα – οδηγοί
- White papers & reports
- E-books
- Social media content
- Webinars
- Case studies – Success stories
- Testimonials
Πριν μιλήσουμε όμως για marketing περιεχομένου για B2B, χρειάζεται να πούμε μερικά πράγματα για το ταξίδι του αγοραστή (buyer’s journey) και τη στρατηγική που φέρνει αύξηση στις πωλήσεις των B2B επιχειρήσεων.
Buyer’s journey
Για να αντιληφθείτε καλύτερα τις ανάγκες του πελάτη σας, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε την επονομαζόμενη Buyer’s persona. Η περσόνα αυτή ταυτίζεται με τον ιδανικό σας αγοραστή και μελετά σε βάθος τις προκλήσεις που αυτός καλείται να αντιμετωπίσει, για την επίτευξη των δικών του στόχων.
Το buyer’s journey είναι το ταξίδι του ιδανικού αγοραστή μέχρι να γίνει πελάτης σας.
Αρχικά δεν γνωρίζει τι είδους λύσεις μπορεί να αξιοποιήσει για να επιλύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και φυσικά δεν γνωρίζει για την εταιρεία σας. Σταδιακά και μέσα από την έρευνα που κάνει, ανακαλύπτει πιθανές λύσεις, μαζί με τις οποίες βρίσκεται και η λύση που προσφέρει η επιχείρησή σας.
Στο τρίτο στάδιο καλείται να αποφασίσει ποια λύση θα επιλέξει τελικά. Αν επιλέξει τη δική σας, γίνεται πελάτης σας.
Όμως, υπάρχει και ένα τέταρτο στάδιο που αρκετοί αγνοούν και αυτό επέρχεται αφού κάποιος γίνει πελάτης. Ο κύκλος πώλησης δεν θα έπρεπε να σταματάει στην απόκτηση του πελάτη, αλλά θα πρέπει να συνεχίζει με τη διαρκή του ικανοποίηση, η οποία τελικά τον κάνει ένθερμο υποστηρικτή του brand σας.
Ας δούμε τα τέσσερα αυτά στάδια λίγο πιο αναλυτικά.
Awareness στάδιο
Το awareness στάδιο είναι ουσιαστικά το στάδιο όπου ο δυνητικός αγοραστής σας ανακαλύπτει πως έχει μια ανάγκη.
Στις B2B εταιρείες η διαπίστωση ύπαρξης μιας ανάγκης μπορεί να αφορά πολλά στελέχη ή πολλά τμήματα. Επομένως, είναι ένα στάδιο που διαρκεί αρκετά, μέχρι ένας οργανισμός να αποφασίσει πως πρέπει να εκπληρωθεί αυτή η ανάγκη. Συχνά μάλιστα πρέπει να γίνει ιεράρχηση για το ποια ανάγκη του οργανισμού είναι σημαντικότερη και πιο επείγουσα.
Μπορείτε να επηρεάσετε αυτό το στάδιο;
Φυσικά. Με κατάλληλα διαμορφωμένο περιεχόμενο, μπορείτε να τραβήξετε το ενδιαφέρον των εταιρειών-στόχων και να αναφερθείτε ανοιχτά στα προβλήματα που ενδεχομένως και οι ίδιοι αντιμετωπίζουν.
Έτσι, θα τους δείξετε ότι η κανονικότητα εντός του οργανισμού μπορεί να οριστεί διαφορετικά και να παρουσιάσετε μια άλλη, βελτιωμένη εκδοχή στον τρόπο που εκτελούνται οι διεργασίες τους.
Consideration στάδιο
Στο στάδιο αυτό, ο ιδανικός αγοραστής έχει αναγνωρίσει την ανάγκη του και βρίσκεται σε φάση αναζήτησης λύσεων.
Πλέον είναι πιο ώριμος, έχει εκπαιδευτεί σε ορολογίες που αφορούν το ζήτημα και έχει εμπλακεί ενεργά στην αντιμετώπιση της πρόκλησης που τον βασανίζει. Σε B2B ορολογίες θα λέγαμε ότι το πρόβλημα έχει συζητηθεί ανοιχτά μεταξύ των ενδιαφερομένων και η αναζήτηση λύσεων έχει ξεκινήσει.
Τι μπορείτε να κάνετε στο στάδιο αυτό;
Το πιο ωφέλιμο που μπορείτε να κάνετε για να σας ξεχωρίσει ο δυνητικός σας πελάτης, είναι να του προσφέρετε πληροφορίες. Λύστε τις απορίες του, δείξτε ότι θέλετε να τον βοηθήσετε με την αναζήτηση λύσεων και δείξτε το expertise σας.
Στο στάδιο αυτό ο δυνητικός σας πελάτης ψάχνει κάποιον να εμπιστευτεί και να χαλαρώσει. Η διαδικασία έρευνας λύσεων δεν μπορεί να κρατήσει για πάντα εξάλλου. Όταν καταφέρετε να πείσετε ότι οι προθέσεις σας χαρακτηρίζονται από διαφάνεια και ειλικρινή πρόθεση να βοηθήσετε την επιχείρηση του δυνητικού πελάτη σας, τότε είστε πολύ κοντά στο να αποκτήσετε έναν νέο αγοραστή.
Decision στάδιο
Στο στάδιο της απόφασης έχουμε την τελική αναμέτρηση.
Τώρα είναι η ώρα να μιλήσετε ανοιχτά για τις λύσεις που προσφέρετε, συγκρίνοντάς τες με τις υπόλοιπες του ανταγωνισμού. Ο δυνητικός πελάτης σύντομα θα κάνει την επιλογή του. Όλη η προηγούμενη προσπάθεια που κάνατε τον έχει φέρει εδώ και το να κερδίσετε την προτίμησή του είναι αυτό που θα ξεκλειδώσει μια νέα συνεργασία.
Πώς θα κερδίσετε στην τελική αναμέτρηση;
Κάντε σαφές γιατί η δική σας λύση πρέπει να είναι η επικρατέστερη. Μιλήστε για οφέλη, προστιθέμενη αξία και εμπειρία εξυπηρέτησης.
Χρησιμοποιήστε τις εμπειρίες προηγούμενων πελατών σας και δείξτε όσο πιο αναλυτικά μπορείτε, γιατί αξίζει κάποιος να σας επιλέξει. Παρακινήστε έξυπνα αποφεύγοντας την πιεστική επικοινωνία. Αντιθέτως, κάντε τον δυνητικό πελάτη να νιώσει ότι σας επιλέγει ελεύθερα και συνειδητά.
Advocacy στάδιο
Όπως ήδη αναφέραμε, ένας επιτυχημένος κύκλος πώλησης δεν κλείνει μόλις αποκτήσετε έναν νέο πελάτη.
Κρατήστε τους πελάτες σας ικανοποιημένους και εμπνεύστε τους να μιλήσουν για σας και τις υπηρεσίες σας. Αποκτήστε ένθερμους υποστηρικτές που μοιράζονται τη γνώμη τους σε κριτικές online αλλά και προφορικά με φίλους και συνεργάτες τους. Οι κριτικές μπορούν να είναι ένα απίστευτα χρήσιμο εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών.
Πώς θα αποκτήσετε ένθερμους υποστηρικτές;
Για να εμπνεύσετε τους πελάτες σας να μιλήσουν για σας, ίσως χρειάζεται να πάτε ένα βήμα παραπέρα γι’ αυτούς. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί να τους εκπαιδεύσετε στη χρήση λύσεων, εργαλείων και προϊόντων σας, να μοιραστείτε χρήσιμες πληροφορίες, να συζητήσετε τα insights του κλάδου, να δώσετε κάποιες ειδικές τιμές και να κρατάτε μια τακτική επαφή μαζί τους.
Στρατηγική αύξησης πωλήσεων
Η στρατηγική αύξησης πωλήσεων προϋποθέτει να ορίσουμε σαφώς τη δυναμική της επιχείρησης καθώς και τους επιχειρησιακούς στόχους.
Ένα πολυδύναμο εργαλείο για να κάνουμε ακριβώς αυτό είναι η SWOT analysis. Καταγράφοντας τις δυνάμεις, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές που μια επιχείρηση αντιμετωπίζει, μπορούμε να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα στο τι μπορούμε και τι θα επιδιώξουμε να πετύχουμε μέσω της στρατηγικής μας.
Η υλοποίηση μιας b2b marketing στρατηγικής βασίζεται σε τέσσερα βήματα:
- Ανάλυση της B2B εταιρείας: Συλλογή και μελέτη δεδομένων τρέχουσας κατάστασης, εκτιμήσεις και προτάσεις.
- Ανάπτυξη νέας B2B στρατηγικής: Καταγραφή της buyer’s persona, ανάπτυξη πλάνου marketing, επιλογή εργαλείων και ορισμός budget.
- Σχεδιασμός δομών: Δημιουργία εικαστικών, επιλογή online καναλιών και βελτιστοποίηση SEO.
- Αυτοματισμοί: Ενεργοποίηση δυνατοτήτων HubSpot και αυτοματοποίηση πωλήσεων με τεχνολογικά εργαλεία.
Πώς μετράμε την απόδοση ;
Η εύλογη ερώτηση που προκύπτει είναι «Πώς μετράμε την απόδοση όλων των παραπάνω;».
Σίγουρα όταν μια εταιρεία επενδύει χρόνο & χρήμα για να πραγματοποιήσει μια τέτοια στρατηγική, θέλει και να μπορεί να βλέπει την απόδοση των ενεργειών, των καναλιών και του τμήματος πωλήσεων.
Υπάρχει τρόπος να καταμετρώνται όλα όσα κάνετε. Μάλιστα μπορείτε να βλέπετε κάθε νέα επαφή και πώς αυτή έχει αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας.
Το HubSpot είναι ο πιο αναλυτικός τρόπος να μετράτε την απόδοση του marketing και του sales. Με το HubSpot έχετε στα χέρια σας ένα πανίσχυρο και κεντρικό εργαλείο, μέσα από το οποίο παρακολουθείτε την εξέλιξη των επικοινωνιών μέχρι το κλείσιμο της συμφωνίας. Έτσι ξέρετε ότι για να κλείσετε έναν νέο πελάτη για παράδειγμα:
- Αρχικά τον προσεγγίσατε μέσω μιας διαφήμισης στη Google.
- Έπειτα, μέσω ενός άρθρου και ενός lead magnet, αποκτήσατε το email του.
- Στη συνέχεια του στείλατε ένα newsletter, το οποίο διάβασε.
- Τελικά σας πήρε τηλέφωνο και κλείσατε μαζί του ένα ραντεβού ενημέρωσης.
Με τον τρόπο αυτό έχετε πλήρη εικόνα για τις ενέργειες που συνεισέφεραν στο κλείσιμο μιας συμφωνίας. Ξέρετε ποια κανάλια φέρνουν περισσότερα leads στο τμήμα πωλήσεων και ποια από αυτά είναι ποιοτικά.
Μια μελετημένη στρατηγική για Β2Β marketing σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του HubSpot μπορεί να απογειώσει την επιχείρησή σας.
B2B marketing κανάλια & digital τακτικές
Το 81% των αγοραστών διενεργεί διαδικτυακή έρευνα πριν αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Το διαδίκτυο είναι ο πρώτος τρόπος αναζήτησης μιας λύσης για οτιδήποτε. Το ίδιο ισχύει και για τις B2B εταιρείες και τις λύσεις που προσφέρουν.
Συνεπώς, τα digital κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας σας πρέπει να μπορούν να αναδείξουν σωστά τις λύσεις και το ύφος της επιχείρησή σας.
Ως digital κανάλια εννοούμε:
- Το website σας
- Το εταιρικό σας blog
- Τα κατάλληλα social media
- Το affiliate network
- Τις μηχανές αναζήτησης
Πέρα από την επιλογή των καναλιών στα οποία θα έχετε παρουσία, σημαντικό είναι να δημοσιεύετε ταιριαστό με κάθε πλατφόρμα περιεχόμενο.
Για παράδειγμα, στο LinkedIn το ύφος είναι πιο επαγγελματικό σε σχέση με το Facebook και το Instagram. Άρα στο πρώτο χρειάζεστε πιο professional ύφος, ενώ στα δύο επόμενα μπορείτε να δημοσιεύσετε πιο δημιουργικό περιεχόμενο – αν το brand σας το υποστηρίζει φυσικά.
Ας δούμε τώρα μερικές τακτικές για το digital περιβάλλον, που όλες οι B2B επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν.
Αυτοματισμοί και τεχνολογία
Οι αυτοματισμοί έρχονται για να αλλάξουν το παιχνίδι του Digital marketing.
Με την τεχνολογία στο πλευρό σας μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες εταιρείες και να προσεγγίσετε ανθρώπους, που με άλλες μεθόδους αυτό δεν κατέστη δυνατό. Αυτή η τακτική ονομάζεται Account-based marketing και στηρίζεται:
- στην αναγνώριση λογαριασμών εταιρειών-στόχων.
- στη δημιουργία προσωποποιημένου περιεχομένου.
- στην καταγραφή του buyer’s journey για συγκεκριμένα accounts.
B2B content marketing
Για να κάνετε τον ιστότοπό σας ανακαλύψιμο στις μηχανές αναζήτησης, αφενός χρειάζεστε ένα σωστά κατασκευασμένο website και αφετέρου αρκετό, χρήσιμο και καλογραμμένο περιεχόμενο.
Το B2B content marketing είναι μια πρόκληση. Είναι όμως ο καλύτερος τρόπος να μεταφέρετε γνώση, να εξηγήσετε τις λειτουργίες των προϊόντων σας και να δώσετε πληροφορίες που οι χρήστες ήδη αναζητούν για τον κλάδο σας.
Ο ιστότοπός σας έχει νόημα μόνο όταν τον βλέπουν οι υποψήφιοι πελάτες. Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα βρίσκουν ιστότοπους χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης.
Η δύναμη του content marketing προέρχεται από τη μοναδικότητα, το Inbound ύφος και τα αποτελέσματα που φέρνει με οργανικό τρόπο. Οι B2B χρειάζονται το SEO και το content marketing έρχεται για να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.
Αξιολόγηση δεδομένων, ισχύς του brand & thought leadership
Παραπάνω αναφερθήκαμε συνοπτικά για το HubSpot platform. Αν σας ενδιαφέρει πραγματικά η αξιολόγηση των δεδομένων που λαμβάνετε, με το HubSpot θα καταφέρετε να βρείτε ποιες ενέργειες είναι οι πιο αποδοτικές για την εταιρεία σας.
Ακριβώς επειδή είναι ένα τόσο πανίσχυρο tool, για να μπορέσετε να το αξιοποιήσετε στο έπακρο, προτείνουμε το HubSpot onboarding, στο οποίο σας εκπαιδεύουμε στη χρήση της πλατφόρμας, παραμετροποιώντας παράλληλα τις δυνατότητες που χρειάζεται η δική σας επιχείρηση.
Οι εκπαιδεύσεις είναι μοναδικές για κάθε εταιρεία και με την ολοκλήρωσή τους είστε σε θέση να δουλέψετε στο HubSpot, τόσο εσείς όσο και τα τμήματα marketing και sales της εταιρείας σας.
Από τις τακτικές του digital marketing δεν θα μπορούσε να λείπει η ενίσχυση του brand καθώς και η υιοθέτηση του though leader ρόλου.
Η B2B marketing στρατηγική βασίζεται αρκετά στην ανάδειξη του brand σας και του expertise. Όλες οι προσπάθειες στα διάφορα κανάλια περιφέρονται γύρω από την επιδίωξη αυτή.
Ένα ισχυρό brand στην αγορά θα κάνει τους εν δυνάμει πελάτες να σας εμπιστευτούν και να σας επιλέξουν ευκολότερα.
Case study
Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας το success story της Voiceland, η οποία εφαρμόζοντας τις τακτικές που πρότεινε η Digitale, κατάφερε μεταξύ άλλων 350% αύξηση του τζίρου της στον πρώτο χρόνο της συνεργασίας μας!
Η επιτυχία αυτή προέκυψε από:
B2B marketing & νέες τάσεις
To Β2Β marketing δεν είναι μια στατική διαδικασία. Καθώς ο digital κόσμος αλλάζει, τόσο εξελίσσονται και οι τάσεις στο μάρκετινγκ εταιρειών. Κάποιες από τις τάσεις που αναμένονται είναι:
- Το marketing B2B εταιρειών θα επενδύσει στο influencing.
- Τα case studies θα αποτελέσουν βασικό περιεχόμενο για τις Β2Β.
- Το brand awareness θα γίνει βασικός στόχος για τις B2B επιχειρήσεις.
- Το audio περιεχόμενο (πχ podcasts) για τις Β2Β θα περιοριστεί πολύ.
- Η βελτίωση ταχύτητας φόρτωσης σελίδων εξακολουθεί να είναι προτεραιότητα.
- Η δημοσίευση βίντεο στο LinkedIn θα γίνει πιο δημοφιλής πρακτική για τις B2B.
- To Digital advertising θα συνεχίσει να είναι ένας βασικός τρόπος για lead generation.
Ακριβώς επειδή το B2B marketing είναι μια πιο σύνθετη υπόθεση, υπάρχουν κάποια λάθη B2B marketing που πρέπει να αποφύγετε. Συνοπτικά οι δυσκολίες στο B2B marketing, καθώς και κάποια συχνά λάθη, παρουσιάζονται παρακάτω:
- Dark social λογαριασμοί: Όταν κάποιος ψάχνει την εταιρεία σας και δει ότι στα social media το τελευταίο post έγινε ένα χρόνο πριν, θα αρχίσει να έχει δεύτερες σκέψεις για την αξιοπιστία σας. Μην αφήνετε τα εταιρικά social accounts στο σκοτάδι.
- Κύκλοι μέσα στο sales funnel: Αν το περιεχόμενο που δημιουργήσατε δεν είναι σαφές και στρατηγικά διαμοιρασμένο, υπάρχει κίνδυνος να οδηγήσετε τους prospects σε έναν ατέρμονο κύκλο μέσα στο sales funnel.Αποφύγετε να μπερδέψετε το κοινό σας. «Σερβίρετε» το κατάλληλο περιεχόμενο στη σωστή στιγμή και εξομαλύνετε την πορεία των ενδιαφερομένων προς την αγορά.
- Πολλοί decision makers: Άλλη μια πρόκληση που καλείστε να υπερνικήσετε, είναι να επηρεάσετε τους διάφορους decision makers ενός οργανισμού. Πολλές φορές μια συνεργασία δεν προχωρά γιατί δεν έχετε πείσει όλους τους αρμόδιους. Μελετήστε σε βάθος τους ρόλους αυτούς και κάντε κινήσεις για να τους προσεγγίσετε.
- Εξειδικευμένος κλάδος: Το niche marketing απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό με βαθύτερες γνώσεις τις περισσότερες φορές. Αν η επιχείρησή σας απευθύνεται σε ανθρώπους με άκρα εξειδίκευση, προσεγγίστε σωστά το κοινό σας με niched τεχνικό περιεχόμενο.
- Μεγάλοι κύκλοι πώλησης: Το B2B Buying Journey σε κάποιες εταιρείες μπορεί να είναι εξαιρετικά μεγάλο. Οι συζητήσεις και τα στάδια κλεισίματος συνεργασίας μπορεί να κρατήσουν περισσότερο από ένα έτος. Κρατήστε θερμές επαφές με αυτούς τους ενδιαφερόμενους, αξιοποιώντας αυτοματισμούς, content marketing και καταγραφή της εξέλιξης μιας ενεργής επικοινωνίας.
Εκπαιδεύοντας marketing departments σε digital στρατηγικές
Ένα αποδοτικό Digital Marketing πλάνο για B2B δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αν δεν γνωρίζει κάποιος τι tools χρειάζεται, πώς πρέπει να τα δουλέψει και τι περιμένει να δει ως τελικό αποτέλεσμα των προσπαθειών.
Ακόμα κι αν αναρωτιέστε αν πρέπει να επιλέξετε ένα Digital marketing agency ή In house να εκπαιδεύσετε την ομάδα σας, είμαστε εδώ για να προσφέρουμε λύσεις.
Οι περισσότερες B2B εταιρείες διαθέτουν ήδη ένα marketing τμήμα, που θα ήθελαν να αναλάβει και την υλοποίηση του Digital Marketing.
Η Digitale έχει αντιληφθεί αυτή την ανάγκη και γι’ αυτό παρέχει εκπαίδευση σε in-house τμήματα, ώστε να προετοιμάσει την ομάδα marketing σας σε θέματα online μάρκετινγκ.
Σας ενδιαφέρει να αναβαθμίσετε τις γνώσεις και τις δυνατότητες ενός in-house marketing τμήματος;