Case studies

Showood | Leader στην εμποτισμένη ξυλεία

Distribution | Wholesales

Χονδρικό εμπόριο

Η Showood αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες σύγχρονες εταιρείες εισαγωγής, εµπορίας και εξαγωγής προϊόντων ξυλείας για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, µε ηγετική θέση στην αγορά και εγκαταστάσεις συνολικής έκτασης 15.000 τ.μ..

 

Προμηθεύει καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, καθώς και HORECA, ενώ μέσα από το eshop εξυπηρετεί και την αγορά της λιανικής.

 

Κύρια υλικά εισαγωγής μας είναι η εμποτισμένη ξυλεία, προϊόντα κήπου κατασκευασμένα από εμποτισμένη ξυλεία, καλαμωτές, παιδικές χαρές, wpc υλικά, ξύλινα σπίτια και είδη παραλίας. Επίσης, η εταιρεία είναι αποκλειστική αντιπρόσωπος πολλών ευρωπαϊκών οίκων.

 

KPI's που πετύχαμε μέσα σε 1 έτος

  • 130%

    Αύξηση B2B leads

  • 621%

    Αύξηση πωλήσεων από το eshop

  • 412%

    Αύξηση πελατολογίου

1η σελίδα στην Google

Σε βασικές κατηγορίες

Προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε

Οι προκλήσεις

Η Showood ήρθε σε εμάς για να αναπτύξει τα δύο της βασικά δίκτυα ακόμα πιο δυναμικά. Αύξηση των πωλήσεων μέσα από το eshop της και οργάνωση του τμήματος πωλήσεων με σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους.

 

Ως προς το Marketing, αναζητούσε συνεργάτες που να καταλαβαίνουν τον κλάδο της και τα διαφορετικά κοινά στα οποία απευθύνονται και να μπορούν να δουλεύουν αποτελεσματικά ως εξωτερικό τμήμα marketing.

 

Η βασική πρόκληση που είχαμε να λύσουμε ήταν ένα μη λειτoυργικό eshop που απευθυνόταν μόνο στη λιανική και δεν επικοινωνούσε σωστά την εικόνα της εταιρείας.

 

Η επόμενη πρόκληση ήταν η λανθασμένη marketing προσέγγιση που δεν αντιπροσώπευε την κουλτούρα και το κοινό της εταιρίας.

 

Είχαν ελλιπές Βrand awareness τόσο στο B2B κοινό όσο και στην αγορά της HORECA, με αποτέλεσμα να μη βρίσκουν νέους ενδιαφερόμενους μέσα από τα digital κανάλια.

Αξιολόγηση ενεργειών

Τι στοχους μας έθεσαν

Πώς το καταφέραμε

Η Ι.ΑΒΜ διαδικασία μας

Το βασικότερο βήμα στη Showood ήταν να αναλύσουμε τα διαφορετικά κοινά στα οποία επιθυμούσε να απευθυνθεί και να διερευνηθούν οι ανάγκες του καθενός.

 

Μέσα σε 6 εβδομάδες, ολοκληρώσαμε την ανάλυση του κλάδου αλλά και του ανταγωνισμού, πραγματοποιήσαμε Persona Analysis και δημιουργήσαμε το Digital Marketing Plan του έτους με συγκεκριμένους στόχους και ROI estimation.

 

Η στρατηγική που προτείναμε ήταν να προσεγγίσουμε το κοινό της HORECA με στοχευμένες καμπάνιες και σχετική αρθρογραφία, να βρούμε B2B ενδιαφερόμενους μέσω lead καμπανιών και ενεργειών Account-Based Marketing. Επίσης, για να γίνουμε γνωστοί στο ευρύ κοινό, υλοποιήσαμε καμπάνιες Brand Awareness και προχωρήσαμε στη συγγραφή χρήσιμων ενημερωτικών άρθρων πάνω σε κάθε προϊοντική κατηγορία.

 

Στη συνέχεια, κάναμε Website Στρατηγική αλλάζοντας εντελώς την B2C προσέγγιση που είχε ως τότε, με νέο sitemap, UX/UI προτάσεις και Content Strategy & Plan για τη δημιουργία ενός εταιρικού Blogpost που θα απαντά στα ερωτήματα και τις αναζητήσεις του εκάστοτε κοινού.

 

 

Digitale case-study step-1
01

Discovery Analysis

Mέσω του Discovery Analysis αναλύσαμε την εταιρεία, τον κλάδο, τους ανταγωνιστές, χωρίσαμε το target audience σε 3 personas, μελετήσαμε το υπάρχον website και τα προβλήματα που είχε και εκπαιδευτήκαμε στις προϊοντικές τους κατηγορίες και πώς κινούνται ανά μήνα, λόγω υψηλής εποχικότητας.

 

Χρόνος υλοποίησης 4 εβδομάδες

Digitale case-study step-1
02

Persona Analysis & ICP (Ideal Company Profile)

Το βασικότερο στοίχημα που είχαμε να κερδίσουμε ήταν ο σωστός εντοπισμός και ανάλυση των διαφορετικών κοινών που έπρεπε να προσεγγίσουμε με κύριο αίτημα να μην “κανιβαλιστούν” μεταξύ τους.

 

Έπρεπε να εντοπίσουμε τους πελάτες χονδρικής – μεταπωλητές και να σκεφτούμε στρατηγικά το πώς θα μπορούσαμε να τους παρέχουμε σχετικές πληροφορίες που να τους οδηγήσουν στο να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία.

 

Ταυτοχρόνως, έπρεπε να καλύψουμε την αγορά της λιανικής πώλησης για τις περιοχές που δεν υπήρχαν ακόμη αντιπρόσωποι αλλά και να τους εκπαιδεύσουμε για την εμποτισμένη ξυλεία και τα πλεονεκτήματά της.

 

Ως προς το κοινό της HORECA, δώσαμε έμφαση στα μεγάλα ξενοδοχεία και αλυσίδες, δημιουργώντας στοχευμένες λίστες με συγκεκριμένα ξενοδοχεία που ήθελε η Showood να προσεγγίσει. Με αυτόν το τρόπο, μπορέσαμε να δημιουργήσουμε μία ολοκληρωμένη στρατηγική προγράμματος που οδήγησε σε περισσότερους δυνητικούς πελάτες για την ομάδα πωλήσεων.

Digitale case-study step-1
3

Website Strategy (UX/UI & SEO)

Το site της Showood ήταν ένα Β2C eshop που δεν επικοινωνούσε αποτελεσματικά την εταιρεία και την Β2Β στόχευσή της, ενώ έδινε έμφαση μόνο στα προϊόντα και όχι στη δυναμική της. Επιπλέον, υπήρχαν πολλά λειτουργικά προβλήματα και δεν λειτουργούσαν οι φόρμες ενδιαφέροντος για νέους συνεργάτες.

 

Προτείναμε τον επανασχεδιασμό της σελίδας με τριπλό στόχο:

  1. Να γίνει ένα εταιρικό site που να παρουσιάζει την ιστορία, τη δύναμη και τις συνεργασίες της Showood
  2. Να δημιουργηθεί ένα B2B eshop που θα διασυνδεθεί με ERP και το WMS της εταιρείας
  3. Να αναδιοργανωθεί σε UX/UI του B2C eshop με επιλογές να μπορούν να παραλάβουν τις παραγγελίες τους από κάποιο μεταπωλητή.

 

Φυσικά όλα αυτά έπρεπε να σχεδιαστούν με SEO προδιαγραφές, καθώς το site δεν εμφανιζόταν σε πολύ βασικές κατηγορίες και να μπουν τα κατάλληλα lead magnets, για να μη χάνουμε κανέναν υποψήφιο πελάτη από το site.

 

Δημιουργήσαμε ένα ολοκληρωμένο sitemap και wireframes, όπου το παραδώσαμε στην εταιρεία που ανέλαβε το design, συνοδευόμενο από προτάσεις για το look & feel και το νέο tagline που δημιουργήσαμε.

 

Digitale case-study step-1
04

Βusiness Plan & Marketing Strategy

Το επόμενο βήμα μας ήταν να δημιουργήσουμε το Lean Canva Business Plan με τους στόχους της εταιρίας, την εκτίμηση ROI και τα κανάλια προβολής που θα χρησιμοποιήσουμε για την επίτευξή τους ανά κοινό.

 

Oι κύριοι στόχοι που τέθηκαν ήταν η εύρεση νέων μεταπωλητών στο εξωτερικό (Βαλκάνια, Κύπρος) και η ανάπτυξη της ελληνικής Β2Β αγοράς με έμφαση σε φυτώρια, DIY και ξυλεμπορικά.

 

Μέσα από SWOT Analysis, Lead Aquisition Plan και ανάλυση του σταδίου αγοράς του αγοραστή, δημιουργήσαμε ένα πλάνο ενεργειών βάσει των 3 καναλιών που είχαμε στη διάθεσή μας: Owned Media – Paid Media- Technology.

 

Με inbound τεχνικές, αποφασίσαμε να δουλέψουμε σε επίπεδο περιεχομένου τα Social Media που έπρεπε να αλλάξουν προσέγγιση και εικόνα, τo email marketing για κάθε κοινό χωριστά και το νέο site με ένα ενημερωμένο blog που να απευθύνεται σε κάθε κοινό χωριστά.

 

Από Paid Ενέργειες, δημιουργήσαμε στοχευμένες Lead Campaigns για το Β2Β κοινό και για τη HORECA και Conversion Campaigns για αύξηση πωλήσεων από τους πελάτες λιανικής.

Digitale case-study step-1
05

SEO & Content Strategy

Εφαρμόσαμε On Page SEO ενέργειες στο site, προκειμένου να αυξηθούν τα αποτελέσματα της οργανικής αναζήτησης και ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε για τη δημιουργία άρθρων ιστολογίου με γνώμονα τις λέξεις-κλειδιά, τους αγοραστές και το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, ώστε να υποστηρίξουμε τις προσπάθειές μας για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

 

Μέσα από αυτές τις ενέργειες  είχαμε κατακόρυφη αύξηση επισκεψιμότητας και μέσα από τα lead magnets που βάλαμε στο site, μπορέσαμε να φέρουμε νέους δυνητικούς πελάτες απευθείας στο τμήμα πωλήσεων, μέσω HubSpot.

Digitale case-study step-1
06

HubSpot Sales & Marketing

Η ομάδα πωλήσεων χρειαζόταν ένα σύγχρονο εργαλείο πωλήσεων που να συγκεντρώνει όλους τους εισερχόμενους ενδιαφερόμενους αλλά και να καταγράφει όλους τους εξερχόμενους, από τις ενέργειες των πωλητών.

 

Με το HubSpot Sales δημιουργήσαμε μία κεντρική πλατφόρμα, παραμετροποιημένη βάσει των κριτηρίων και του sales workflow της Showood για τη διαχείριση των leads αλλά και τη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

 

Η ομάδα της Digitale ανάλαβε να ενσωματώσει τις διαδικασίες πωλήσεων που είχε η εταιρεία, να προτείνει νέες και να εκπαιδεύσει την ομάδα πωλήσεων hands-on πάνω στην πλατφόρμα του HubSpot Sales.

 

Με το HubSpot Sales Pro ενεργοποιήσαμε αυτοματισμούς πωλήσεων, workflows, sequences, tasks & auto reminders, calendar για τους πωλητές και real time sales analytics, όλα σε ένα σημείο.

 

Ταυτόχρονα ενεργοποιήσαμε τους μηχανισμούς του HubSpot Marketing για αποτελεσματικό B2B email marketing και τη δημιουργία ερωτηματολογίων ικανοποίησης για πελάτες και προμηθευτές.

Operational & Marketing Manager

Giovanna Tsiori

In Digitale, the people go beyond the scope of what might be their obligation. They help us so many ways that I feel like we can truly call them a partner because they have become an extension of our team.

Tι καταφέραμε

Αποτελέσματα

Μερικά από τα εντυπωσιακά νούμερα περιλαμβάνουν:

621,2%

Αύξηση πωλήσεων μέσω eshop

85%

Αύξηση νέων χρηστών στο site

  • +40,6%

    Μέση Αξία Παραγγελίας

  • +198%

    Ποσοστό μετατροπών μέσω eshop

  • +68,5%

    Oργανική επισκεψιμότητα

  • +375,4%

    Αύξηση επισκεψιμότητας από email campaigns