Lakidis | Κατακτώντας την κορυφή
Βιομηχανία μηχανημάτων τροφίμων
Η Lakidis S.A. αποτελεί τον κορυφαίο εκπρόσωπο της βιομηχανίας κατασκευής μηχανημάτων επεξεργασίας τροφίμων στην Ελλάδα, με κυρίαρχη παρουσία τόσο στην ελληνική βιομηχανική αγορά, όσο και σε περισσότερες από 22 χώρες του κόσμου.
Η Lakidis Food Processing Machinery φιλοξενεί το σύνολο της διαδικασίας παραγωγής στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της, έκτασης 5.000m2. Η κατασκευή των κωδικών της εταιρείας ξεκινάει από τις αποκλειστικές πρώτες ύλες, διανύει κάθε στάδιο και ολοκληρώνεται πάντοτε εντός των εγκαταστάσεων, ακολουθώντας ουσιαστικά μία κάθετη γραμμή παραγωγής.
Our impressive KPI's
-
94%
Νέους Leads
-
156%
Marketing qualified lead (MQL)
-
47%
Nέοι Πελάτες
-
174
Χώρες επισκέφθηκαν το site
1η σελίδα στην Google
Ελλάδα & UK
Προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε
Οι προκλήσεις
Η ανάγκη της LAKIDIS S.A για να αναπτύξει ακόμα περισσότερο τις εξαγωγές, καθώς και η καλύτερη οργάνωση του τμήματος πωλήσεων της, την έφεραν σε επικοινωνία μαζί μας.
Στόχος η αύξηση των χωρών για εξαγωγική δραστηριότητα και η δημιουργία ενός lead generation μηχανισμού που να τροφοδοτεί το τμήμα πωλήσεων με νέους ενδιαφερομένους.
Η πρόκληση ήταν ένα site που δεν έφερνε νέους ενδιαφερόμενους και η δυσκολία παρακολούθησης και σωστού follow up των leads από την ομάδα πωλήσεων.
Προκλήσεις
-
Site που δεν έφερνε νέους leads
-
Έλλειψη στρατηγικής για είσοδο σε νέες αγορές
-
Δυσκολία lead management από την ομάδα πωλήσεων
-
Ανάγκη για υποστήριξη του τμήματος marketing
Αξιολόγηση ενεργειών
Τι στοχους μας έθεσαν
-
1.
Αύξηση των leads από συγκεκριμένες χώρες
-
2.
Δημιουργία στρατηγικής για την είσοδο σε νέες αγορές
-
3.
Στόχευση σε συγκεκριμένες εταιρίες του εξωτερικού
-
4.
Αύξηση sales qualified leads
Η Ι.ΑΒΜ διαδικασία μας
Πώς το καταφέραμε
H στρατηγική που ακολουθήσαμε βασίστηκε στη μέθοδο του Land & Expand.
Αξιοποιώντας την Inbound μεθοδολογία μας και τις ABM τακτικές, χωρίσαμε τις χώρες στόχευσης με πληθυσμιακά κριτήρια και βάσει των κοινών τους χαρακτηριστικών. Εν συνεχεία δημιουργήσαμε εξειδικευμένο περιεχόμενο και στοχεύσαμε συγκεκριμένες αγορές σε βάθος τριμήνου.
Επόμενο βήμα ήταν να τους κατευθύνουμε στο site, όπου με τα κατάλληλα lead magnets, συγκεντρώναμε τα στοιχεία των ενδιαφερομένων και στην πορεία ακολουθούσε το lead nurturing μέσω email marketing.
Για να υποστηριχθούν αυτές οι ενέργειες από το τμήμα πωλήσεων, προχωρήσαμε στην εφαρμογή του HubSpot Sales & Marketing, θέτοντας τους κατάλληλους αυτοματισμούς για το τμήμα πωλήσεων και δίνοντας στην ομάδα marketing τα απαραίτητα εργαλεία για τις email campaigns που υλοποιούσε μηνιαία.
Ι.ΑΒΜ Digital Strategy
Η στρατηγική που ακολουθήσαμε ήταν να δημιουργήσουμε ΙCP (ideal company profile) και να χωρίσουμε τις χώρες που θα προσεγγίσουμε σε τρίμηνα.
Κατόπιν, σε κάθε χώρα προβάλαμε σχετικά προϊόντα με τις ανάγκες τής εκάστοτε αγοράς σε τοπικούς publishers και στοχεύσαμε συγκεκριμένες εταιρείες που εντοπίσαμε μέσω ABM tools, βάσει του industry και του μεγέθους τους.
Ταυτόχρονα ενεργοποιήσαμε Lead Campaigns σε LinkedIn & Facebook στοχεύοντας όσους επισκέφτηκαν τη σελίδα ή κατέβασαν σχετικό ενημερωτικό υλικό.
B2B Programmatic Ads
Για κάθε χώρα πραγματοποιήσαμε έρευνα και βρήκαμε εταιρείες με κριτήρια το food production industry & τον αριθμό υπαλλήλων και πραγματοποιήσαμε brand awareness με B2B Programmatic Ads
Website Strategy
Στο site αφού ολοκληρώσαμε το SEO audit, προχωρήσαμε σε onpage SEO και ενσωματώσαμε τα κατάλληλα lead magnets (chatbot, email captures, ctas, forms) με σκοπό να συγκεντρώνουμε τα στοιχεία των ενδιαφερομένων.
Lead Generation Campaigns
Παράλληλα στις ίδιες χώρες υλοποιήσαμε lead campaigns μέσω Social Media σε αντίστοιχο κοινό και συνεχίζαμε την στόχευσή τους μέσω remarketing σε όλα τα κανάλια.
Με την εφαρμογή του Company Website Tracking που εφαρμόσαμε στο website, είχαμε εικόνα για το ποια εταιρία επισκέφτηκε το site, τι ενέργειες έκανε και από ποια κανάλια μπήκε.
HubSpot Sales & Marketing
Ολοκληρώσαμε το training και την παραμετροποίηση του HubSpot για το Sales & Marketing, ώστε να στήσουμε έναν μηχανισμό που όχι μόνο δημιουργούσε νέους ενδιαφερόμενους αλλά τους συγκέντρωνε όλους σε ένα σημείο.
To τμήμα marketing οδηγούσε στο sales workflow τους marketing qualified leads και το τμήμα sales αναλάμβανε την επικοινωνία, το αυτόματο follow up και τη δημιουργία custom προσφορών μέσω των εργαλείων του HubSpot.
CEO
Ioakim Lakidis
When tales of our modern lives become logos , legacies , case studies. Friends become teachers, technology offers eye opening results and all is done in a fun way. Thank you for sharing, caring and advising us all the way through.
Tι καταφέραμε
Αποτελέσματα
Μερικά από τα εντυπωσιακά νούμερα περιλαμβάνουν:
95.7%
Αύξηση traffic μέσω Google Ads
674.4%
Aύξηση leads από emails downloads
-
45.17%
Μείωση CPC
-
1.084%
Αύξηση ποσοστού μετατροπών
-
81.73%
Αύξηση νέων αιτήσεων προσφοράς μέσω site
-
22.8%
Aύξηση Συμπληρωμένων φορμών μέσω site