Case studies

Voiceland | Μια απόλυτη ιστορία επιτυχίας

Technology | SaaS

Πάροχος τηλεπικοινωνίας

Η VOICELAND αποτελεί μία καινοτόμο εταιρεία στον χώρο της εταιρικής τηλεφωνίας και συγκεκριμένα της VoIP.

 

Μας εμπιστεύτηκε από την πρώτη στιγμή και μπήκαμε δυναμικά σε έναν πολύ ανταγωνιστικό χώρο με αποτελέσματα που εξέπληξαν μέχρι και εμάς τους ίδιους.

 

Μέσα σε 1 χρόνο ξεπεράσαμε την πρόβλεψη ROI, εφαρμόζοντας την I.ABM μεθοδολογία μας που συνδυάζει Inbound τεχνικές και lead generation καμπάνιες.

 

 

Our impressive KPI's

  • 310%

    Αύξηση leads

  • 480%

    Αύξηση πελατών

  • 350%

    Αύξηση τζίρου

  • 450%

    Οργανική επισκεψιμότητα

Οργανικά αποτελέσματα

Προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε

Οι προκλήσεις

Όταν η VOICELAND επικοινώνησε μαζί μας, τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν ήταν ότι δεν υπήρχε μία στρατηγική marketing, είχαν μικρή επισκεψιμότητα στο site τους,  χαμηλό lead conversion rate και ήταν πολύ χαμηλά στις οργανικές θέσεις των μηχανών αναζήτηση.

 

Παρά το νέο site που είχαν κατασκευάσει, τις διαφημιστικές ενέργειες και τις lead campaigns που έτρεχαν, δεν κατάφερναν να φέρνουν τον αριθμό ενδιαφερομένων που ήθελαν, κάτι που έπρεπε να αλλάξει άμεσα.

 

Χρειάστηκαν ριζικές αλλαγές στη στρατηγική και τα κανάλια επικοινωνίας για να μπορέσουμε να πετύχουν όλους αυτούς τους στόχους και η VOICELAND ήταν διατεθειμένη να τις κάνει.

 

Έτσι, η αμοιβαία εμπιστοσύνη έβαλε ένα λιθαράκι πάνω σε αυτό το project & ξεκινήσαμε από κοινού δουλειά!

Τι στόχους μας έθεσαν

    • 50% Αύξηση των δυνητικών πελατών

    • Ενδυνάμωση του brand awareness

    • Βελτίωση οργανικών θέσεων

    • Αύξηση επισκεψιμότητας στο site

    • Εκπαίδευση του κοινού πάνω στη VoIP τηλεφωνία

Αξιολόγηση ενεργειών

Τι καταφέραμε να πετύχουμε

Η Ι.ΑΒΜ διαδικασία μας

Πώς το καταφέραμε

Για να στήσουμε την κατάλληλη στρατηγική ξεκινήσαμε με persona analysis,  έρευνα ανταγωνισμού, SWOT Analysis και πολλές ώρες εκπαίδευση πάνω στην επιχείρηση και τις υπηρεσίες τους.

 

Τέθηκαν οι στόχοι σε επίπεδο traffic (organic & direct), leads, Conversion Rate και δημιουργήσαμε ένα ετήσιο Digital Marketing Plan για την επίτευξη τους.

 

Αναδιαμορφώσαμε τη μορφή και το περιεχόμενο του site με inbound τεχνικές και μέσω του Contest Strategy που υλοποιήσαμε, αρχίσαμε να εκπαιδεύουμε το κοινό για τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα της VoIP τηλεφωνίας, δίνοντας στη VOICELAND το ρόλο του thought leader στην αγορά.

 

Για να βοηθήσουμε το τμήμα πωλήσεων να πετύχει τους δικούς του στόχους στο κλείσιμο νέων πελατών και στη διαχείριση των leads τους εκπαιδεύσαμε στο Hubspot Sales και ενισχύσαμε τη διαδικασία πώλησης με sales tools & automations.

 

Digitale case-study step-1
01

Discovery Analysis

Μέσα από τη διαδικασία του Discovery  αναλύσαμε την εταιρεία, τον κλάδο, τους ανταγωνιστές, χωρίσαμε το target audience σε personas, εκπαιδευτήκαμε στην διαδικασία πωλήσεων που εφαρμόζουν και καταγράψαμε την τωρινή τους κατάσταση στο digital  περιβάλλον.

 

Χρόνος υλοποίησης 3 εβδομάδες

 

Digitale case-study step-1
02

Στρατηγική & ROI

Έχοντας όλες τις πληροφορίες και τα data από το Discovery πρoχωρήσαμε στην υλοποίηση της Στρατηγικής. Η VOICELAND υιοθέτησε την I.ABM μεθοδολογία που έχουμε αναπτύξει για τις B2B επιχειρήσεις.

 

Η Στρατηγική που ακολουθήσαμε χωρίστηκε σε 3 πυλώνες:

  1. Brand Awareness για μπει δυναμικά στην αγορά της τηλεφωνίας για επιχειρήσεις
  2. Aύξηση qualified leads και αποτελεσματικότερο lead management
  3. Εκπαίδευση του κοινού και ανάδειξη του expertise της VOICELAND

 

Πάνω στα δεδομένα αυτά, με το εργαλείο ΗubSpot ROI Calculator, κάναμε μία εκτίμηση απόδοσης επένδυσης για διάστημα 6 μηνών, 1 και 2 ετών σε επίπεδο Traffic, Leads, Customers, Revenue

ROI calculator leads

 

Digitale case-study step-1
03

Inbound Marketing Plan & ABM

Εφαρμόσαμε τεχνικές Inbound μάρκετινγκ όπως η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου (blogposts, faq, ebooks), η στρατηγική SEO,  η παραγωγή engaging περιεχομένου στα social media και η διαρκής ενημέρωση των ενδιαφερομένων με επαγγελματικά newsletters.

 

Για να κερδίσουμε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και να ενισχυθεί το brand της εταιρείας, επενδύσαμε σε στοχευμένες Google Ads Campaigns & remarketing.

 

Για να αυξήσουμε τους qualified leads, ενσωματώσαμε account-based marketing εργαλεία και διαφημίσεις, ώστε να στοχεύσουμε high potential κλάδους και συγκεκριμένες εταιρείες.

 

 

 

 

Digitale case-study step-1
04

Hubspot Platform

Η ομάδα πωλήσεων χρειαζόταν ένα σύγχρονο εργαλείο για την διαχείριση των leads αλλά και την διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

 

Η ομάδα της Digitale ανάλαβε να ενσωματώσει τις διαδικασίες πωλήσεων που είχε η εταιρεία, να προτείνει νέες και να εκπαιδεύσει την ομάδα πωλήσεων hands-on πάνω στην πλατφόρμα του HubSpot Sales.

 

Με το HubSpot Sales Pro ενεργοποιήσαμε αυτοματισμούς πωλήσεων, workflows, sequences, tasks & auto reminders, calendar για τους πωλητές και real time sales analytics, όλα σε ένα σημείο.

 

Η εξοικείωση της ομάδας με την πλατφόρμα του HubSpot έγινε τόσο γρήγορα που άμεσα ενσωμάτωσαν από μόνοι τους και το HubSpot Service για την άριστη και άμεση εξυπηρέτηση των αιτημάτων των πελατών τους.

Digitale case-study step-1
05

Website Marketing & Restructure

Από τα στατιστικά και τα νούμερα που μας έδωσαν προέκυψε πως το site, αν και μόλις είχε βγει στον αέρα, δεν εξυπηρετούσε τις ανάγκες και τους στόχους της εταιρείας.

 

Ο στόχος τριπλός : Να πετύχουμε υψηλότερες οργανικές θέσεις, το site να δουλεύει σαν lead generation tool και καλύτερο UI /UX για τους χρήστες.

 

Εργαστήκαμε στον επανασχεδιασμό του ιστότοπου με SEO προδιαγραφές, προκειμένου όχι μόνο να αυξηθεί η επισκεψιμότητα αλλά και να αποκτήσει πιο ενημερωτικό χαρακτήρα και να δημιουργηθεί καλύτερο UX για τους επισκέπτες.

 

Ταυτοχρόνως, δημιουργήσαμε ένα content strategy που να διευκολύνει την κάθε persona να βρει το λύσεις στις ανάγκες της . Επικεντρωθήκαμε σε lead magnets που θα παροτρύνουν τους χρήστες για επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων.

MarTech

Ενέργειες & Τεχνολογίες που εφαρμόσαμε

Campaigns

  • 50% Αύξηση των leads
  • CPC Ads
  • Awareness Ads
  • Remarketing
  • ABM Ads

Social media

  • Linkedin
  • Facebook
  • Instagram

Content marketing

  • Blogposts
  • Ebook
  • FAQs

Email Marketing

  • Sales Emails Automation
  • Marketing Emails

Τεχνολογίες

  • HubSpot Sales Pro
  • Website Chatbot
  • Website Tracking Companies

CEO | Voiceland

Ioannis Vamvakaris

Really inspirational people, easy to work with! Really kind stuff and always available for meetings. We also have a great chemistry with the all team! They managed to increase our sales and at the same time keep our budget under control. Pleasure working with them! Thank you team!

Τι καταφέραμε τελικά

Τα αποτελέσματα

Μερικά από τα εντυπωσιακά νούμερα περιλαμβάνουν:

350%

Αύξηση Tζίρου

260%

Νέο Πελατολόγιο

  • +450%

    Οργανική επισκεψιμότητα

  • +58%

    Brand traffic

  • 184%

    Αύξηση επισκεψιμότητας στo site

  • +27%

    Conversion Rate (Visitors to Leads)

  • lead generation
  • Brand Awareness