5 επιτυχημένες πρακτικές για Google Adwords σε B2B εταιρείες
Για τις B2B επιχειρήσεις με μεγάλο ανταγωνισμό, η διαφήμιση στη Google μπορεί να αποδειχθεί αρκετά απαιτητική αν δε διαχειριστεί σωστά, για αυτό ο Google Ads Expert της Digitale, Μάνος Φεργάδης, έχει συγκεντρώσει για εσάς μερικές συμβουλές που θα κρατήσουν το κόστος χαμηλά και τα conversions… ψηλά!
Το –πρώην- AdWords είναι μια σκληρή αγορά για πολλές επιχειρήσεις B2B. Υπάρχει χαμηλός όγκος αναζήτησης και υψηλός ανταγωνισμός, με αποτέλεσμα εξαιρετικά ακριβά CPCs(Κόστος ανα Κλικ) – γεγονός εξαιρετικά δυσάρεστο. Αντί, λοιπόν, να σπαταλήσετε το ads budget σας σε ακριβές και αναποτελεσματικές διαφημίσεις, εξετάστε αυτές τις 5 στρατηγικές για Google Ads, τις οποίες μπορεί να εφαρμόσει άμεσα οποιαδήποτε εταιρεία.
Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Η ενσωμάτωση keywords που λειτουργούν για εσάς είναι αποδεδειγμένα το πιο σημαντικό βήμα για την αποδοτική διαφήμιση της εταιρίας σας στη Google. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε είναι να απαντήσετε στην ερώτηση «Ποιες ήταν οι λέξεις-κλειδιά που ενεργοποίησαν τις διαφημίσεις μου;» χρησιμοποιώντας την αναφορά «Όροι αναζήτησης» και περικόπτοντας τις ανοησίες με τη σωστή χρήση αρνητικών λέξεων-κλειδιών. Στην περίπτωση αυτή, υπάρχουν δύο σημαντικές κατηγορίες αποκλεισμού…
Άσχετες αναζητήσεις
Έχει η αναζήτηση οποιαδήποτε σχέση με την εταιρεία σας; Ανάλογα με το πόσο ευρείες είναι οι λέξεις-κλειδιά σας, θα πρέπει να εξαιρέσετε τις ομώνυμες αναφορές, τις ανορθογραφίες και τις αναζητήσεις NSFW.
Απροσδιόριστη επισκεψιμότητα
Ο δεύτερος τύπος αποκλεισμού εμποδίζει τις αναζητήσεις από χρήστες που δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν και μπορεί να σας κοστίσουν άσκοπα κλικ. Εδώ είναι μια λίστα με λέξεις-κλειδιά για να ξεκινήσετε.
Αναζητητές θέσεων εργασίας: δουλειά – επιχειρηματίας – μισθός – πρακτική – επιχειρήσεις -επενδύσεις – καριέρα – απασχόληση – αγγελία – δουλειά.
Κυνηγοί προσφορών: δωρεάν – φτηνό – προσφορά – έκπτωση.
Online εκπαιδευόμενοι: μαθαίνω – τμήματα – εκπαίδευση – μαθήματα – σεμινάρια.
Αναζητητές αξιολογήσεων: αξιολόγηση – how to – επίσημη μελέτη – πληροφορίες -στατιστικά – έρευνα – white paper.
Υπάρχουν τρεις τύποι αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά με μεγαλύτερη ακρίβεια και αξιοπιστία:
1.Αρνητική ευρεία αντιστοίχιση
Οι διαφημίσεις σας δεν θα εμφανίζονται αν όλες οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας υπάρχουν στο ερώτημα αναζήτησης. Η σειρά δεν έχει καμία σημασία… Έτσι, εάν οι αρνητικές σας λέξεις-κλειδιά είναι «Ford Mustang»:
Η διαφήμιση θα δείξει: «Αποικιακό Ισπανικό Άλογο Mustang»
Η διαφήμιση δεν θα δείξει: «Η Mustang είναι της Ford;»
2.Αρνητική αντιστοίχιση φράσης
Οι διαφημίσεις σας δεν θα εμφανίζονται αν όλες οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας υπάρχουν στο ερώτημα αναζήτησης. Εδώ η σειρά έχει σημασία… Έτσι, εάν οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας είναι «Πουτίγκα μπανάνας»:
Η διαφήμιση θα δείξει: «Έχει η πουτίγκα μπανάνας καλή γεύση;»
Η διαφήμιση δε θα δείξει: «Οι καλύτερες συνταγές με πουτίγκα μπανάνας»
3.Αρνητική ακριβής αντιστοίχιση
Οι διαφημίσεις σας δεν θα εμφανίζονται αν όλες οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας υπάρχουν στο ερώτημα αναζήτησης. Η σειρά έχει και πάλι σημασία και δεν υπάρχουν επιπλέον λέξεις.
Έτσι, εάν οι αρνητικές σας λέξεις-κλειδιά είναι: «Κίτρινο Ταξί»:
Η διαφήμιση θα δείξει: «Ταξί Αθήνα Κίτρινο”
Η διαφήμιση δεν θα εμφανίσει: «Κίτρινο ταξί»
Βέλτιστες πρακτικές αρνητικών λέξεων-κλειδιών
- Αναζητήστε ανθρώπους που αναζητούν λέξεις όπως «αγοράστε» ή «αγορά». Εάν πρόκειται να πληρώσετε ακριβά λέξεις-κλειδιά, ίσως πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι θα σας φέρουν ευκολότερα conversions.
- Χρησιμοποιήστε το εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών και κάντε απλές αναζητήσεις στην Google για να δείτε τι αποτελέσματα βγάζει. Εάν υπάρχουν μοτίβα και δημοφιλείς όροι που δεν σχετίζονται με την επιχείρησή σας, ξεκινήστε να δημιουργείτε αυτήν τη λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών!
- Αυτοματοποιήστε τη διαδικασία. Αφού καταλάβετε όλους τους όρους αρνητικών λέξεων-κλειδιών σας, προσθέστε τους χύμα για να εξοικονομήσετε χρόνο.
Υιοθετήστε στη στρατηγική σας το remarketing
Το remarketing ανταμείβει αδρά την επιχείρηση σας, όταν φυσικά γίνει σωστά. Ωστόσο, οι περισσότερες εταιρείες αποτυγχάνουν στο να δημιουργήσoυν μια πιο εξατομικευμένη διαδικασία και τελικά να κατακτήσουν αυτήν την πολυπόθητη μετατροπή. Ακολουθούν μερικές τακτικές για να ξεκινήσετε:
Προσφορά για μετατροπή
Κάθε προσπάθεια remarketing πρέπει να επικεντρώνεται γύρω από την αξία που προσφέρετε στο κοινό σας, για αυτό απαιτείται η εμφάνιση διαφορετικού μηνύματος ή πρότασης αξίας αναλόγως σε ποιο σημείο του… «αγοραστικού του ταξιδιού» βρίσκεται ο χρήστης.
Εάν ο χρήστης σας εγκατέλειψε το καλάθι αγορών του δώστε του έναν εκπτωτικό κωδικό σε μορφή κουπονιού. Αυτό θα τον στείλει ακριβώς εκεί που θέλετε, δηλαδή ξανά στο καλάθι και πιο έτοιμο από ποτέ να πραγματοποιήσει μια αγορά!
Χρονικά καθυστερημένο remarketing
Το να στοχεύετε ενα συγκεκριμένο χρήστη για περισσότερο από 60 ημέρες μπορεί να καταντήσει ανατριχιαστικό και εντελώς ενοχλητικό. Η δημιουργία μιας καμπάνιας με χρονική καθυστέρηση μπορεί να μειώσει σημαντικά την κόπωση, διότι θα προβάλλετε νέα μηνύματα, σχέδια και διαφημίσεις χωρίς να κουράσετε.
Στοχεύστε τους πελάτες των ανταγωνιστών σας με τις διαφημίσεις Gmail
Υπάρχουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο Gmail, ωστόσο, λίγοι διαφημιστές το εκμεταλλεύονται. Εδώ είναι μερικά σημεία για να κερδίσετε αυτές τις μετατροπές.
Θυμηθείτε ότι ένα υψηλό CPA (Kόστος ανά Aπόκτηση) δεν είναι απαραίτητα κακό. Καθορίστε την αξία της διάρκειας ζωής του πελάτη σας και την προσφορά σας, αναλόγως.
Αντιγράψτε αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά των ανταγωνιστών σας
Αν δεν το… έχετε με τις διαφημίσεις Gmail, ακολουθήστε την παραδοσιακή οδό στοχεύοντας τις λέξεις-κλειδιά των ανταγωνιστών σας στο δίκτυο αναζήτησης.
Όταν το κάνετε αυτό, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό με τη διαφήμιση και τον όρο αναζήτησης. Να είστε σίγουροι, πως η διαφήμισή σας θα αναφερθεί και θα καταργηθεί εάν κάνετε προσφορά στην εταιρεία X και η διαφήμισή σας είναι παραπλανητική υποδηλώνοντας ότι είστε η εταιρεία Χ.
Και θυμηθείτε, ενώ έχετε τη δυνατότητα να κάνετε προσφορά για τα εμπορικά ονόματα των ανταγωνιστών σας, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε αυτά τα εμπορικά σήματα στο αντίγραφο της διαφήμισής σας. Κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει ακόμη και τη διαγραφή της διαφήμισής σας.
Κερδίστε κλικ με τις επεκτάσεις των Google Ads
Οι επεκτάσεις προσθέτουν αποσπάσματα πληροφοριών, που μπορείτε να τοποθετήσετε στη διαφήμισή σας, για να δημιουργήσετε μια πιο αποτελεσματική πρόταση πώλησης!
Εxtra tip: Πειραματιστείτε με το emojis
Η Google ανακοίνωσε το 2015 ότι τα emojis συμπεριλαμβάνονταν στα αποτελέσματα αναζήτησης, όμως ένα χρόνο αργότερα, ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης για emoji ήταν επίσημα εκτός. Το 2017, έβαλαν σιγά σιγά τα emojis στα AdWords και πλέον το 2019 υπάρχουν κανονικά, μην τα αμελείτε!
Αυτό ήταν, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση των καμπανιών σας και μόλις 1 βήμα μακριά από τα πολυπόθητα conversions. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την digital marketing ομάδα της Digitale με όλες τις ερωτήσεις σας, για να σας βοηθήσουμε να ανέβετε στην κορυφή!