Inbound vs Outbound Sales

digitale_logo

Digitale

Οι εισερχόμενες (Inbound) και οι εξερχόμενες (Outbound) πωλήσεις είναι δύο θεμελιώδεις στρατηγικές στον κόσμο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, η καθεμία με το δικό της σύνολο τακτικών, εργαλείων και προσεγγίσεων.

 

Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο και ο καθορισμός του καλύτερου για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως ο κλάδος, η αγορά-στόχος, ο τύπος προϊόντος ή υπηρεσίας και οι συνολικοί επιχειρηματικοί στόχοι.

 

Ας εμβαθύνουμε σε τι διακρίνει αυτές τις δύο στρατηγικές και ας εξετάσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους.

 

Διακρίνοντας τις Inbound από τις Outbound πωλήσεις

 

Ποιος κάνει το πρώτο βήμα στη διαδικασία πώλησης; Αυτή είναι η κύρια διάκριση μεταξύ εισερχόμενων και εξερχόμενων πωλήσεων.

 

Στις εισερχόμενες πωλήσεις, ο δυνητικός πελάτης ξεκινά τη διαδικασία πώλησης διαβάζοντας ένα άρθρο, παρακολουθώντας ένα διαδικτυακό σεμινάριο, κατεβάζοντας ένα ebook. Είναι αυτός που κάνει το πρώτο βήμα & έρχεται σε επικοινωνία με την εταιρεία σας.

 

Στις εξερχόμενες πωλήσεις, ο πωλητής είναι αυτός που κάνει το πρώτο βήμα με τηλέφωνο, email, η μέσω social media

 

Η βασική διαφορά έγκειται στην κατεύθυνση του αρχικού σημείου επαφής.

 

Είναι λεπτή αυτή η διαφορά;

Όχι πραγματικά. Στην πραγματικότητα, έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τύπο του πελάτη με τον οποίο αλληλεπιδρά η επιχείρηση.

 

Οι εισερχόμενοι υποψήφιοι είναι συνήθως πιο ενημερωμένοι και δεσμευμένοι στην αρχή, ενώ οι εξερχόμενοι υποψήφιοι πελάτες είναι λιγότεροι, τουλάχιστον αρχικά. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά:

 

Inbound Sales

Inbound-sales

 

Ορισμός: Οι εισερχόμενες πωλήσεις επικεντρώνονται στην προσέλκυση δυνητικών πελατών στην επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας το μάρκετινγκ περιεχομένου, το SEO, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες στρατηγικές που κάνουν την εταιρεία σας εύκολη την εύρεση και την προσέλκυση πελατών σε εσάς.

 

Βασικά Χαρακτηριστικά:

 

Με πρωτοβουλία πελατών: Οι δυνητικοί πελάτες δείχνουν πρώτα ενδιαφέρον, συνήθως αλληλεπιδρώντας με το περιεχόμενό σας, επικοινωνώντας μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας ή κατεβάζοντας ένα ebook.

Εκπαιδευτική προσέγγιση: Η στρατηγική βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην εκπαίδευση και την καλλιέργεια δυνητικών πελατών μέσω περιεχομένου (blog post, βίντεο, διαδικτυακά σεμινάρια) που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προκλήσεις τους.

Εξατομικευμένη αλληλεπίδραση: Οι αλληλεπιδράσεις πωλήσεων είναι εξαιρετικά εξατομικευμένες, με βάση την αφοσίωση και τη συμπεριφορά του υποψήφιου πελάτη με το περιεχόμενό σας.

 

Πλεονεκτήματα:

  1. Υψηλότερη ποιότητα, καθώς οι πελάτες έρχονται με πραγματικό ενδιαφέρον.
  2. Μακροπρόθεσμα οικονομικά αποδοτικό, δεδομένης της ψηφιακής φύσης των περισσότερων εισερχόμενων τακτικών.
  3. Χτίζει βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες μέσω εξατομικευμένης δέσμευσης.

Μειονεκτήματα:

  1. Η δημιουργία δυνητικών πελατών είναι πιο αργή, καθώς βασίζεται στη δημιουργία περιεχομένου και στην κατάταξη SEO.
  2. Απαιτεί συνεχείς προσπάθειες δημιουργίας περιεχομένου και ψηφιακού μάρκετινγκ.

 

Outbound Sales

I-want-a-salesman-who-talks-on-the-phone-from-his-office

 

Ορισμός: Οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν προληπτική προσέγγιση σε δυνητικούς πελάτες μέσω ψυχρής κλήσης, απευθείας email ή άλλων μορφών άμεσου μάρκετινγκ.

 

Βασικά Χαρακτηριστικά:

 

Ξεκινώντας από τις πωλήσεις: Η εταιρεία ξεκινά επαφή με πιθανούς πελάτες, συχνά χωρίς προηγούμενη αλληλεπίδραση.

Ευρεία στόχευση: Οι στρατηγικές συχνά στοχεύουν σε ένα ευρύ κοινό για να ρίξουν ένα ευρύ δίχτυ.

Αλληλεπιδράσεις με σενάριο: Οι αλληλεπιδράσεις είναι πιο πιθανό να έχουν σενάριο ή να βασίζονται σε ένα καθορισμένο βήμα πωλήσεων.

 

Πλεονεκτήματα:

 

  1. Ταχύτερη έναρξη επαφής με πιθανούς πελάτες, επιτρέποντας ταχύτερη δημιουργία δυνητικών πελατών.
  2. Πιο εύκολο να κλιμακωθεί, καθώς μπορείτε να αυξήσετε τις προσπάθειες προσέγγισης με περισσότερους πόρους.
  3. Άμεσος έλεγχος της διαδικασίας πώλησης και του χρονοδιαγράμματος.

 

Μειονεκτήματα:

 

  1. Χαμηλότερη ποιότητα , καθώς οι επαφές δεν έχουν εκφράσει προηγούμενο ενδιαφέρον.
  2. Μπορεί να είναι πιο ακριβό λόγω του κόστους που σχετίζεται με δραστηριότητες προβολής.
  3. Υψηλότερο ποσοστό απόρριψης.

 

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι καμία μέθοδος δεν είναι εγγενώς ανώτερη. 

Και τα δύο μπορούν να χρησιμεύσουν ως αποτελεσματικοί μοχλοί για την επέκταση των επιχειρήσεων. 

 

 

Inbound SalesOutbound Sales
Ο πελάτης κάνει την πρώτη κίνηση.Ο πωλητής επικοινωνεί πρώτα με τον υποψήφιο πελάτη.
Οι στρατηγικές βασίζονται στη δημιουργία ενδιαφέροντος και στην έλξη δυνητικών πελατών στη διοχέτευση πωλήσεων.Οι τεχνικές συνεπάγονται ψυχρή προσέγγιση και δυνατή ομάδα πωλήσεων
Οι δυνητικοί πελάτες είναι ζεστοί όταν φτάνουν σε πωλήσεις.Οι υποψήφιοι πελάτες δεν γνωρίζουν εσάς (και συχνά ακόμη και το προϊόν σας) με την πρώτη επαφή.
Εξαιρετικά επεκτάσιμο και οικονομικά αποδοτικό.Ιδανικό για προϊόντα υψηλού κόστους και ακριβή στόχευση δυνητικών πελατών.

 

 

Πώς δείχνει ο διαδικασία εισερχόμενων πωλήσεων;

 

Κάθε εισερχόμενη πώληση είναι διαφορετική επειδή κάθε εταιρεία έχει διαφορετικές ερωτήσεις και διαφορετικό επίπεδο ενδιαφέροντος προτού κάνει μια αγορά.

 

Κάποιοι μπορεί να διαβάσουν ένα άρθρο και να είναι έτοιμοι να αγοράσουν ένα προϊόν 1.000€ . Άλλοι χρειάζονται 10 έως 20 σημεία επαφής για πολλούς μήνες πριν καν εγγραφούν σε δοκιμαστική έκδοση.

 

Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική διαδικασία εισερχόμενων πωλήσεων, πρέπει να κατανοήσετε το ταξίδι του αγοραστή. Έπειτα, μπορείτε να αναπτύξετε μια προσέγγιση που υποστηρίζει τους πελάτες σας καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας πωλήσεων.

 

Πώς δείχνει ο διαδικασία εισερχόμενων πωλήσεων;

 

1.Αναγνώριση και καταγραφή των ιδανικών πελατών σας

Το πρώτο βήμα στις εισερχόμενες πωλήσεις είναι ο καθορισμός των ιδανικών πελατών σας και η κατανόηση των προβλημάτων τους.

 

Οι πιο επιτυχημένοι σας πελάτες (οι οποίοι λαμβάνουν τη μεγαλύτερη αξία από τη λύση σας) πιθανόν να έχουν κοινά κάποια πράγματα όπως μέγεθος εταιρείας, σημεία πόνου, κλάδος και στόχοι.

 

Αυτά τα κριτήρια, όταν συνδυαστούν, δημιουργούν το προφίλ του ιδανικού πελάτη (ICP).

 

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε ό,τι γνωρίζετε από το ICP σας για να προσελκύσετε τους ιδανικούς πελάτες σας – ποιο είδος περιεχομένου, εργαλείων και πόρων θα μπορούσατε να δημιουργήσετε για να τραβήξετε την προσοχή τους;

 

 

2.Προσδιορίστε νέους δυνητικούς πελάτες

 

Στις περισσότερες διαδικασίες εισερχόμενων πωλήσεων, η πιστοποίηση γίνεται σε δύο στάδια: πριν από την επαφή και μετά την επαφή.

 

Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μια απλή ερώτηση που πληροί τις προϋποθέσεις στη φόρμα σας, όπως: ‘Ποιο είναι το μέγεθος της επιχείρησής σας;’ Αυτό μπορεί να σας πει αμέσως εάν αυτός ο νέος υποψήφιος πελάτης ταιριάζει με το ICP σας και είναι πιθανό να γίνει επιτυχημένος πελάτης.

 

Μπορείτε επίσης να αυτοματοποιήσετε την πιστοποίηση χρησιμοποιώντας παρόχους δεδομένων B2B που θα διεξάγουν προκαταρκτική έρευνα για νέους εισερχόμενους δυνητικούς πελάτες και θα τους βαθμολογούν με βάση προκαθορισμένα κριτήρια.

 

Μετά τον αρχικό γύρο της αυτοματοποιημένης πιστοποίησης, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε μια κλήση με τον εισερχόμενο υποψήφιο πελάτη σας.

 

Θα κάνετε ερωτήσεις που να πληρούν τις προϋποθέσεις και θα προσδιορίσετε εάν αυτός ο υποψήφιος πελάτης ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας και εάν το προϊόν σας είναι μια καλή λύση για τις ανάγκες τους.

 

3.Παρουσιάστε ένα συμβουλευτικό πρόγραμμα

 

Αφού πραγματοποιήσετε προκριματική εξέταση και συνδεθείτε με το δυνητικό πελάτη, τους ενθαρρύνετε να εξερευνήσουν τη λύση σας.

 

Σε αυτό το στάδιο, θα χρησιμοποιήσετε τη συμβουλευτική πώληση για να ακούσετε τα σημεία αδυναμίας ενός ενδιαφερόμενου και να τον καθοδηγήσετε προς το κατάλληλο προϊόν ή υπηρεσία για τις ανάγκες του.

 

Μπορείτε επίσης να τους προσκαλέσετε (ή άλλους σχετικούς ενδιαφερόμενους) σε μια συνάντηση ή παρουσίαση προϊόντος. Θέλετε να καταστήσετε σαφές ότι καταλαβαίνετε τα προβλήματά τους – και ότι η λύση σας είναι η απάντηση.

 

4.Διαπραγματευτείτε και κλείστε τη συμφωνία

 

Το τελευταίο βήμα περιλαμβάνει την πλοήγηση στον τρόπο με τον οποίο κάθε υποψήφιος αγοραστής αγοράζει κανονικά νέα προϊόντα, την πώληση των σχετικών ενδιαφερομένων στη λύση σας και την υπογραφή της σύμβασης.

 

Στην ιδανική περίπτωση, οι πωλητές θα περάσουν από αυτά τα τέσσερα βήματα από την αρχική αναζήτηση έως την τελική αγορά. Αυτό μπορεί να συμβεί σε μία συνεδρία ή μπορεί να εξαπλωθεί σε ημέρες ή μήνες.

 

Το κλειδί εδώ είναι να καταλάβετε πού στη διοχέτευση πωλήσεων οι υποψήφιοί σας χρειάζονται περισσότερο τη βοήθειά σας—και να είστε εκεί.

 

Όλα εξαρτώνται από τον τύπο της λύσης που πουλάτε και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας λαμβάνουν συνήθως αποφάσεις αγοράς.

 

5 σημάδια που δείχνουν ότι η επιχείρησή σας θα ευδοκιμήσει με τις εισερχόμενες πωλήσεις

 

Λοιπόν, ποιος πρέπει να χρησιμοποιήσει αυτή τη στρατηγική;

 

Είναι σημαντικό να το λάβετε υπόψη σας, επειδή οι εισερχόμενες πωλήσεις δεν ταιριάζουν με κάθε επιχείρηση – ή ακόμα και σε κάθε στάδιο ανάπτυξης!

 

Εδώ είναι πότε είναι λογικό να εφαρμόσετε μια προσέγγιση εισερχόμενων πωλήσεων:

Δεν έχετε πολλά κεφάλαια για να επενδύσετε σε μια ομάδα πωλήσεων: Είστε μια startup με περιορισμένα μετρητά; Οι εισερχόμενες πωλήσεις είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες και να κερδίσετε προσφορές.

Το προϊόν σας αναζητείται στο διαδίκτυο: Εάν το κοινό-στόχος σας αναζητά ήδη λύσεις σαν τη δική σας στο διαδίκτυο, αυτό είναι το πράσινο φως για να δημιουργήσετε μια στρατηγική εισερχόμενης που θα τους φέρει στο κατώφλι της ψηφιακής σας πόρτας.

Οι πελάτες σας λαμβάνουν γρήγορα αποφάσεις αγοράς: Σύντομος κύκλος πωλήσεων; Οι τεχνικές εισερχόμενων πωλήσεων λειτουργούν καλύτερα όταν οι πελάτες μπορούν να λάβουν σχετικά γρήγορες, απλές αποφάσεις αγοράς.

Η αγορά-στόχος σας δεν ανταποκρίνεται καλά στις εξερχόμενες πωλήσεις: Ορισμένοι αγοραστές, για ορισμένα προϊόντα, προτιμούν απλώς να κάνουν έρευνα και να αγοράζουν μόνοι τους στο διαδίκτυο. 

 

Πώς μοιάζει η διαδικασία εξερχόμενων πωλήσεων;

 

Ομάδες πωλήσεων: η κίνησή σας. Οι εξερχόμενες πωλήσεις ξεκινούν με τη δράση ενός πωλητή.

 

Outbound sales process

 

1.Έρευνα

Οι εξερχόμενες πωλήσεις ξεκινούν με τη δημιουργία λιστών πιθανών ενδιαφερόμενων . Μερικές φορές, οι πωλητές αγοράζουν λίστες με άτομα που έχουν παρόμοια δημογραφικά στοιχεία.

 

Αλλά για πιο στοχευμένη (και αποτελεσματική) δημιουργία λιστών, χρησιμοποιήστε το ιδανικό προφίλ πελάτη σας για να προσδιορίσετε βασικά κριτήρια επιτυχίας και, στη συνέχεια, κάντε έρευνα για να ανακαλύψετε τη σωστή αντιστοίχιση.

 

Οι πάροχοι δεδομένων B2B, όπως το Clearbit βοηθούν στην προκαταρκτική έρευνα, στην εύρεση έγκυρων στοιχείων επικοινωνίας και διευθύνσεων email για τα συγκεκριμένα άτομα που θέλετε να συμμετάσχετε σε μια συνομιλία πωλήσεων.

 

2.Προσέγγιση

Μόλις δημιουργήσετε τη λίστα εξερχόμενων πωλήσεών σας, είναι καιρός να τις στοχεύσετε με τηλεφωνικές κλήσεις, email, μηνύματα κειμένου και διαφημίσεις ή να έχετε μια ομάδα πωλήσεων  που επισκέπτεται υποψήφιους πελάτες στον χώρο εργασίας τους.

 

Ο στόχος αυτών των προσπαθειών είναι να βρείτε υποψήφιους πελάτες για να απαντήσουν στα μηνύματά σας, να λάβουν τις κλήσεις σας ή να κλείσετε τις συναντήσεις σας, ώστε να ξεκινήσετε την «πραγματική» διαδικασία πωλήσεων.

 

3.Αξιολόγηση

Μόλις τραβήξετε την προσοχή ενός υποψήφιου πελάτη, υπολογίστε: Είναι κάποιος που θα ωφεληθεί πραγματικά από την προσφορά μου;

 

Αξιολογήστε εάν είναι προς το συμφέρον του υποψήφιου πελάτη να αγοράσει το προϊόν σας. Εάν είναι, μετακινήστε τους προς αυτήν την απόφαση αγοράς. Αν δεν είναι, αφήστε τους να φύγουν.

 

Το να πληρούν τις προϋποθέσεις για τις προοπτικές πωλήσεων είναι μία από τις βασικές δεξιότητες που αναζητώ όταν προσλαμβάνω νέους πωλητές.

 

Όλοι εστιάζουν στις δεξιότητές τους στο pitching, στο χειρισμό αντιρρήσεων και στο κλείσιμο της συμφωνίας. Αλλά το να πληροίτε τις προϋποθέσεις ενός υποψήφιου πελάτη είναι το θεμέλιο μιας εξαιρετικής διαδικασίας πωλήσεων.

 

 

4.Pitching

Μόλις αναγνωρίσετε τον υποψήφιο πελάτη, ήρθε η ώρα να κάνετε τις πωλήσεις σας. Όλα αυτά αφορούν τη δημιουργία μιας ζωντανής εικόνας στο μυαλό του υποψήφιου πελάτη για το πώς θα επωφεληθούν από τη λύση σας.

 

Πουλάς την αξία σου. Θέλετε να θέλουν αυτό που έχετε να προσφέρετε.

 

5.Χειρισμός αντιρρήσεων

Ένας υποψήφιος πελάτης, πιθανότατα θα εξακολουθεί να έχει ανησυχίες που πρέπει να αντιμετωπίσετε προτού να είναι διατεθειμένοι να λάβουν μια απόφαση αγοράς.

 

Πώς χειρίζεστε τις αντιρρήσεις τους; Ακούγοντας και μαθαίνοντας για τα προβλήματά τους, δουλεύοντας για να επιλύσετε τους δισταγμούς τους και δείχνοντάς τους την αξία της λύσης σας.

 

6.Κλείσιμο της συμφωνίας

Μόλις αντιμετωπίσετε τις αντιρρήσεις, ορισμένοι υποψήφιοι είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Και πρέπει πραγματικά να ζητήσετε το κλείσιμο.

 

Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές έχω δει μια συνομιλία για τις πωλήσεις που πήγε πολύ καλά—και στη συνέχεια τελείωσε με μια αόριστη υπόσχεση να συζητήσω ξανά σύντομα.

 

Στις πωλήσεις, πρέπει να ζητάς το κλείσιμο νωρίς, να ρωτάς συχνά και να αγκαλιάζεις το όχι.

 

Ένας από τους αγαπημένους μου τρόπους για να κλείσω συμφωνίες είναι με αυτό που αποκαλώ εικονικό κλείσιμο: να ρωτήσω τι θα χρειαστεί για να σας μετατρέψω σε πελάτη.

 

6 σημάδια ότι οι εξερχόμενες πωλήσεις είναι η σωστή προσέγγιση για σας

Τώρα καταλαβαίνετε το «τι» και το «πώς» των εξερχόμενων πωλήσεων. Λοιπόν, πότε έχει νόημα να το χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας;

 

Ακολουθούν έξι σημάδια ότι οι στρατηγικές εξερχόμενων πωλήσεων θα λειτουργήσουν για εσάς:

 

Σκεφτείτε το σαν ένας γιατρός που συμβουλεύει έναν ασθενή για μια πορεία θεραπείας. Εάν ο γιατρός είναι βέβαιος ότι αυτό το φάρμακο θα βοηθήσει τον ασθενή, θα σας ενημερώσει ξεκάθαρα γιατί είναι σημαντικό να τηρείτε το σχέδιο θεραπείας.

 

 

Το προϊόν σας είναι ακριβό: Οι εξερχόμενες πωλήσεις είναι ιδανικές για εταιρικούς πελάτες που είναι απίθανο να επικοινωνήσουν μαζί σας. Και ένα ακριβό προϊόν σημαίνει ότι η δεξαμενή των πιθανών πελατών σας είναι μικρή — οπότε, τηλεφωνήστε.

Το προϊόν σας λύνει ένα νέο πρόβλημα: Εάν οι υποψήφιοι πελάτες δεν γνωρίζουν ότι η λύση σας (ή το πρόβλημα) υπάρχει, δεν θα την αναζητήσουν (αντίο, εισερχόμενες πωλήσεις). Σε αυτήν την περίπτωση, οι εξερχόμενες πωλήσεις μπορούν να δημιουργήσουν συνειδητοποίηση της προσφοράς και της αξίας σας.

Το προϊόν σας έχει μακρύ κύκλο πωλήσεων: Οι μεγάλοι κύκλοι πωλήσεων απαιτούν συνεχή παρακολούθηση και εξατομικευμένη προσέγγιση από την ομάδα πωλήσεών σας. Τα καλά νέα είναι ότι η αυτοματοποίηση πωλήσεων μπορεί να εξορθολογίσει τη διαδικασία παρακολούθησης.

Μπορείτε να αντέξετε οικονομικά τις προμήθειες: Για να λειτουργήσει η οικονομία των εξερχόμενων πωλήσεων, χρειάζεστε είδη υψηλού εισιτηρίου με σημαντικά περιθώρια για να προσελκύσετε και να πληρώσετε τους πωλητές σας. Επειδή η ποσότητα της προσφοράς είναι μικρότερη, χρειάζεστε αυτές τις μεγάλες νίκες.

Το κοινό στοχοθέτησής σας επιτρέπει κρύες κλήσεις: Αυτό μπορεί να είναι σπάνιο, αλλά μερικοί άνθρωποι πραγματικά δεν ενδιαφέρονται για κλήσεις πωλήσεων, ανάλογα με το προϊόν. Μπορεί να τους αρέσει η εξατομικευμένη βοήθεια πωλήσεων.

Η αγορά-στόχος σας είναι ξεκάθαρη: Θέλετε να προσεγγίσετε συγκεκριμένες εταιρείες ή κλάδο, τότε οι εξερχόμενες στρατηγικές σάς δίνουν τη δυνατότητα αυτή.

 

Λοιπόν, έχετε επιλέξει πλευρά στις εισερχόμενες έναντι των εξερχόμενων πωλήσεων;

 

Ας ελπίσουμε ότι κατανοείτε καλύτερα κάθε προσέγγιση—και γνωρίζετε ποια είναι η κατάλληλη για την εταιρεία σας, αυτή τη στιγμή.

 

Αλλά εδώ υπάρχει μια σημαντική δήλωση αποποίησης ευθύνης: Τίποτα δεν είναι αποθαρρυντικό .

 

Οι γενικές διαδικασίες πωλήσεων που ακολουθήσαμε σήμερα μπορεί να φαίνονται εντελώς διαφορετικές στην περίπτωσή σας—και μερικές φορές, πρέπει να παραβιάσετε τους κανόνες για να φτάσετε εκεί που θέλετε.

 

Δεν υπάρχουν σταθερές ερωτήσεις, έρευνες ή επιστημονικές διαδικασίες που θα καθορίσουν εάν οι εισερχόμενες ή εξερχόμενες πωλήσεις θα λειτουργήσουν καλύτερα για την ομάδα πωλήσεών σας.

 

Ωστόσο, ένα πράγμα είναι σίγουρο: Το HubSpot μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες και να κλείσετε περισσότερες προσφορές — ανεξάρτητα από τη στρατηγική σας.

 

Μάθετε πως το Hubspot μπορεί να σας οργανώσει

Δωρεάν ενημέρωση

Κλείσε online

Διαβάστε τα

Blogposts μας

Article - Πώς το HubSpot Sales βοηθάει τις ομάδες πωλήσεων

Στον γρήγορο κόσμο των πωλήσεων, η πρόσβαση στα σωστά εργαλεία μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στο να πετύχετε τους στόχους σας ή να υστερήσετε.   Εδώ το HubSpot Sales λάμπει ως φάρος για τις ομάδες πωλήσεων που αναζητούν αποτελεσματικότητα.   Μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας CRM του HubSpot, το HubSpot...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Outbound Sales

Οι Outbound sales (εξερχόμενες πωλήσεις) αποτελούν ουσιαστικό συστατικό κάθε ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων.   Σε αντίθεση με τις εισερχόμενες πωλήσεις, όπου οι πελάτες προσεγγίζουν τις επιχειρήσεις με τη θέλησή τους, οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν προληπτική προσέγγιση σε δυνητικούς πελάτες.   Οι εταιρείες με χρόνια εμπειρίας στις εξερχόμενες πωλήσεις θεωρούν...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Inbound vs Outbound Sales

Οι εισερχόμενες (Inbound) και οι εξερχόμενες (Outbound) πωλήσεις είναι δύο θεμελιώδεις στρατηγικές στον κόσμο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, η καθεμία με το δικό της σύνολο τακτικών, εργαλείων και προσεγγίσεων.   Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο και ο καθορισμός του καλύτερου για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους...

Διαβάστε περισσότερα