To lead generation είναι η διαδικασία διοχέτευσης ενδιαφερομένων στο τμήμα marketing ή πωλήσεων. Περιλαμβάνει τη συλλογή πληροφοριών ενός δυνητικού πελάτη – όπως όνομα, email, όνομα εταιρείας και τίτλος εργασίας – που θα χρησιμοποιηθούν για την εξατομίκευση της επικοινωνίας και την ολοκλήρωση της πώλησης.
Πριν από μια δεκαετία οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ, όπως οι κλαδικές εκθέσεις και οι επισκέψεις των πωλητών ήταν αρκετές για να προσελκύσουν νέους πελάτες. Αυτό έχει πια αλλάξει ριζικά. Η αύξηση του ανταγωνισμού και της αφθονίας πληροφοριών καθιστά ένα δύσκολο έργο για τις εταιρείες να παρακολουθούν, να προσεγγίζουν και να αλληλεπιδρούν με πιθανούς πελάτες.
Η «παραγωγή» δυνητικών πελατών (lead generation), είναι πλέον μέρος της διαδικασίας εισερχόμενου (Inbound) μάρκετινγκ και βασίζεται σε μία βασική αρχή:
Αν δημιουργήσουμε χρήσιμο περιεχόμενο που απαντά στα ερωτήματα των ενδιαφερομένων, ή τους παρέχουμε δωρεάν μια υπηρεσία ή προϊόν μας ώστε να το γνωρίσουν, αυτό τους βοηθάει να εξοικονομήσουν πόρους (οικονομικούς ή χρηματικούς) και εμείς κατ’επέκταση:
Συγκεντρώνουμε τα στοιχεία νέων δυνητικών πελατών
Αυξάνουμε την αναγνωρισιμότητα της εταιρία μας,
Δημιουργούμε σχέσεις με τους δυνητικούς πελάτες
Αποδεικνύουμε τις γνώσεις και το expertise μας &
Τέλος, κλείνουμε συμφωνίες.
Φυσικά, το στοίχημα είναι να οδηγήσουμε στο τμήμα πωλήσεων όσο το δυνατόν πιο στοχευμένους και ποιοτικούς ενδιαφερόμενους.
Με αυτόν τον τρόπο, βοηθάμε την εταιρεία σας να αναπτυχθεί, ενώ ταυτόχρονα αυξάνετε την αξιοπιστία σας και τη δύναμή σας στην αγορά.
Η διαδικασία για lead generation που θα αφήσουν τα στοιχεία τους (& κατόπιν θα αναλάβει το τμήμα πωλήσεων) δεν είναι μια εύκολη υπόθεση.
Χρειάζεται:
Συγκεκριμένη inbound στρατηγική
Βελτιστοποίηση site βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών
Συνεχή δημιουργία περιεχομένου κατόπιν μελέτης και έρευνας (content strategy)
Στοχευμένες διαφημίσεις lead generation σε social media
Email marketing
Δημιουργία ebooks/whitepapers
Τεχνολογίες & εφαρμογές (πχ πλατφόρμα αναγνώρισης εταιριών που επισκέπτονται στο site σας)
Ένα εργαλείο παρακολούθησης και διαχείρισης των leads (πχ HubSpot)
Εκπαίδευση του τμήματος πωλήσεων σε νέα sales tools & τεχνικές.
Εμείς στη Digitale χρησιμοποιούμε νέες τεχνολογίες και τακτικές inbound marketing, με στόχο την εύρεση δυνητικών πελατών που έχουν υψηλό όφελος για την εταιρία σας.
Τα γραφεία μας:
Πλαστήρα 5, 14452
Μεταμόρφωση