B2B Inbound Sales
Ιnbound Sales: Μια νέα προσέγγιση πωλήσεων
Η Inbound μεθοδολογία στις πωλήσεις σάς φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στον ενδιαφερόμενο και τις ανάγκες του. Ως διαδικασία, είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την οutbound προσέλκυση κοινού (ex. cold calls), καθώς προϋποθέτει ο χρήστης να έχει ήδη δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και εσείς τον κατευθύνετε, ώστε να τον βοηθήσετε να βρει την λύση που πραγματικά ταιριάζει στις ανάγκες του.
Οι B2B Inbound Sales τεχνικές εστιάζουν στον αγοραστή και στις ανάγκες που αυτός έχει. Οι πωλήσεις αυτής της λογικής αποτελούν κομμάτι της Inbound Μεθοδολογίας και συμπληρώνουν την πελατοκεντρική φιλοσοφία ενός σύγχρονου B2B οργανισμού.
Inbound Sales Μεθοδολογία
Εάν σκέφτεστε τις πωλήσεις μόνο ως προς την επίτευξη στόχων, το κλείσιμο συμφωνιών και την προώθηση της καριέρας σας – χάνετε την πιο σημαντική πτυχή των πωλήσεων: τον ίδιο τον πελάτη.
Οι δυνητικοί πελάτες σας δεν ενδιαφέρονται για τους στόχους πωλήσεών σας, τους ενδιαφέρει πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να βρουν λύση σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία τους.
Οι Inbound πωλήσεις ξεκινούν με την προσέλκυση κατάλληλων δυνητικών πελατών που έχουν αναζητήσει κάτι σχετικό με τα προϊόντα ή της υπηρεσίες σας ή αναζητούν συμβουλή για ένα πρόβλημα που έχουν, αφήνοντας τα στοιχεία τους ώστε να επικοινωνήσετε μαζί τους. Από αυτή τη στιγμή ξεκινά η διαδικασία των Inbound Sales με αρχή της:
Σταματήστε να πουλάτε, αρχίστε να βοηθάτε!
Αφού έχετε έναν νέο ενδιαφερόμενο, επικοινωνείτε μαζί του όχι για να του δώσετε κατευθείαν προσφορά, αλλά να μάθετε περισσότερα για τα προβλήματα και τις προκλήσεις του. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιό προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι το κατάλληλο για τις ανάγκες του.
Με το να ακούτε τις ανησυχίες ή τις αντιρρήσεις του και να εκδηλώνετε γνήσιο ενδιαφέρον να τον βοηθήσετε να λύσει τα προβλήματά του, καταφέρνετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του. Έτσι, θα μπορείτε πολύ εύκολα να τον μετατρέψετε σε πελάτη.
Και αυτό είναι όλο χωρίς να σπαταλάτε τον χρόνο σας για πωλήσεις σε άτομα που δεν έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Τα οφέλη της Inbound Sales μεθόδου:
-
Κατανόηση κοινού & καλύτερη εξυπηρέτηση
Μέσα από την πρώτη επικοινωνία με έναν υποψήφιο πελάτη, μπορείτε κάνοντας τις κατάλληλες ερωτήσεις, να αναγνωρίσετε προβλήματα και προκλήσεις του κλάδου του και έτσι να δημιουργήσετε μία νέα persona που ξέρετε τι ζητάει και πως να την προσεγγίσετε.
-
Ευκολότερο κλείσιμο συμφωνιών
Έχοντας ερευνήσει τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σας, ξέρετε τι λύση να του προτείνετε, με γνώμονα πάντα το δικό του όφελος. Όταν ο ενδιαφερόμενος μπορέσει να σας εμπιστευτεί ως σύμβουλο και όχι ως πωλητή, τότε το κλείσιμο της συμφωνίας έχει 80% περισσότερες πιθανότητες.
-
Συνεργασίες με μεγαλύτερη διάρκεια
Μόλις ολοκληρώσετε μια πώληση δεν σημαίνει πως σταματάει εκεί ο ρόλος σας. Σκοπός είναι όχι μόνο να κρατήσετε ενεργό τον πελάτη σας, αλλά να είναι τόσο ευχαριστημένος ώστε να σας συστήνει και σε άλλους. Όσο συνεχίζετε να τον συμβουλεύετε και όχι απλά να του πουλάτε, καταφέρνετε να χτίσετε συνεργασίες με βάθος και μεγάλη διάρκεια ζωής.
-
Εξοικονόμηση χρόνου, αυτοματοποίηση διαδικασιών
Με τα νέα εργαλεία πωλήσεων και τα σύγχρονα CRM μπορείτε να ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο για νέους ενδιαφερομένους ώστε να ανταποκρίνεστε άμεσα στα αιτήματά τους. Στη συνέχεια, μπορείτε να καταγράφετε όλες τις πληροφορίες οργανωμένα και μεθοδικά και να αυτοματοποιήσετε την επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες σας.
-
Αποτελεσματικό lead management
Το σημαντικότερο πρόβλημα των τμημάτων πωλήσεων είναι η λάθος διαχείριση του χρόνου. Αν δεν γνωρίζετε ποιοι ενδιαφερόμενοι είναι ποιοτικοί μπορεί να αφιερώνετε χρόνο σε μη αποδοτικά deals και να χάνετε σημαντικές ευκαιρίες πωλήσεων.
Κάνοντας μία αναγνωριστική επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους και έχοντας δώσει σωστή πληροφορία στο τμήμα marketing ως προς τα κριτήρια στόχευσης θα αφιερώνετε το χρόνο σας μόνο εκεί που έχει αξία.
-
Μεθοδολογία Inbound Sales
-
Αποτελεσματικό σχεδιασμό Sales Workflow
-
Δημιουργία sales templates & διαδικασιών
-
Αναγνώριση κοινών στόχων & αναγκών τους
-
Αυτοματοποίηση διαδικασιών και επικοινωνίας
-
Νέες τεχνολογίες και εργαλεία για πωλήσεις
- HubSpot Marketing Onboarding
- HubSpot Sales Onboarding
- HubSpot Service Onboarding
- Social Media Business Training
- Content Marketing
- Account Based Marketing
- Digital Advertising
- Inbound Μarketing
- B2B SEO
- Social Media Marketing
- Στρατηγική Site
- Digital Marketing Στρατηγική
- B2B Inbound Sales
- Linkedin Sales
- Outbound Sales
Θέλετε να ενισχύσετε
τις B2B πωλήσεις σας;
Νέες B2B sales προοπτικές
Oι Ιnbound Sales υπηρεσίες μας
Είτε έχετε καθιερωμένη διαδικασία πωλήσεων, είτε ξεκινάτε από την αρχή, θα δημιουργήσουμε μαζί την κατάλληλη μέθοδο για την προσέλκυση και διαχείριση νέων leads μέσω των εργαλείων του HubSpot και της B2B Inbound Sales διαδικασίας μας.
Μέσα από discovery calls & meetings θα δημιουργήσουμε τις personas και τα ideal company profiles που θέλετε να στοχεύσετε και κατόπιν θα οικοδομήσουμε μαζί το κάθε στάδιο αγοράς (Buyer’s Journey). Με αυτό τον τρόπο θα στήσουμε το sales pipeline της επιχείρησης σας ώστε να ξέρετε τι βήματα να ακολουθείτε σε κάθε στάδιο του εν δυνάμει αγοραστή (awareness, consideration, decision).
Αφού σας εκπαιδεύσουμε στην Β2Β Inbound Sales προσέγγιση, θα δημιουργήσουμε τα κατάλληλα email templates και τρόπους επικοινωνίας με τους ενδιαφερόμενους και μέσω του HubSpot θα ελέγχουμε την αποτελεσματικότητά τους.
Τέλος, θα σας παρέχουμε την κατάλληλη εκπαίδευση σε όλα τα σύγχρονα sales tools που χρησιμοποιούν τα τμήματα πωλήσεων παγκοσμίως, όπως το LinkedIn Sales Navigator.
Μαζί θα δουλέψουμε πάνω σε:
Ξεκινήστε με προβάδισμα
Εξοπλίστε το τμήμα πωλήσεων με τα κατάλληλα εργαλεία
Σύμφωνα με μετρήσεις του State of Inbound, τα τμήματα πωλήσεων θεωρούν πιο σημαντικό το κλείσιμο μιας συμφωνίας, παρά τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας στην προσέλκυση κατάλληλων ενδιαφερομένων.
Στην Digitale, πιστεύουμε ότι τα sales teams μπορούν να φέρουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα, όταν χρησιμοποιούν σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και αυτοματισμούς.
Μέσα από το Hubspot CRM, έχουμε βοηθήσει περισσότερα από 30 τμήματα πωλήσεων να πετύχουν υψηλότερους στόχους, να υιοθετήσουν την ομαδικότητα στη διαδικασία πωλήσεων και να ιχνηλατήσουν την απόδοση των ενεργειών τους.
Οργάνωση πωλήσεων σε digital περιβάλλον
Inbound Sales & HubSpot
Στην Digitale εμπιστευόμαστε το HubSpot CRM για την οργάνωση ενός τμήματος πωλήσεων και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών τους.
Είτε ξεκινάτε τώρα με τις B2B Inbound πωλήσεις, είτε χρησιμοποιείτε ήδη Inbound Sales, το HubSpot Sales Hub σας βοηθά να δημιουργήσετε την ιδανική διαχείριση του sales pipeline σας.
Επωφεληθείτε από αυτοματισμούς, όπως προσωποποιημένα emails και follow-ups. Παρακολουθήστε το performance των πωλήσεων και κάντε εύκολα προβλέψεις, μέσω αναλυτικών αναφορών και στατιστικών δεδομένων, που συλλέγονται αυτόματα από το HubSpot.
Δείτε την επιχείρησή σας να αποδίδει όπως της αξίζει, μέσα από την πιο ολοκληρωμένη CRM πλατφόρμα στον κόσμο.
Inbound Sales Συμβούλους
Ολοκληρωμένες digital
Υπηρεσίες
Προσφέρουμε υπηρεσίες που λειτουργούν ως κρίκοι της Inbound αλυσίδας και παράγουν μόνο ποιοτικά leads για την επιχείρησή σας.