5 βήματα για αποδοτικό digital marketing σε B2B

digitale_logo

Digitale

B2B digital marketing χωρίς σχετική στρατηγική δεν υφίσταται.

 

Σύμφωνα με έρευνα από το Ινστιτούτο Content Marketing το 80% των B2B marketers λέει ότι ακολουθεί συγκεκριμένη στρατηγική, ωστόσο μόνο το 1/3 την έχει τεκμηριώσει.

 

Ας δούμε ποια είναι τα 5 βασικά βήματα της δημιουργίας μιας στρατηγικής B2B digital marketing.

 

Διαβάστε τα

Blogposts μας

Article - Πώς το HubSpot Sales βοηθάει τις ομάδες πωλήσεων

Στον γρήγορο κόσμο των πωλήσεων, η πρόσβαση στα σωστά εργαλεία μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στο να πετύχετε τους στόχους σας ή να υστερήσετε.   Εδώ το HubSpot Sales λάμπει ως φάρος για τις ομάδες πωλήσεων που αναζητούν αποτελεσματικότητα.   Μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας CRM του HubSpot, το HubSpot...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Outbound Sales

Οι Outbound sales (εξερχόμενες πωλήσεις) αποτελούν ουσιαστικό συστατικό κάθε ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων.   Σε αντίθεση με τις εισερχόμενες πωλήσεις, όπου οι πελάτες προσεγγίζουν τις επιχειρήσεις με τη θέλησή τους, οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν προληπτική προσέγγιση σε δυνητικούς πελάτες.   Οι εταιρείες με χρόνια εμπειρίας στις εξερχόμενες πωλήσεις θεωρούν...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Inbound vs Outbound Sales

Οι εισερχόμενες (Inbound) και οι εξερχόμενες (Outbound) πωλήσεις είναι δύο θεμελιώδεις στρατηγικές στον κόσμο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, η καθεμία με το δικό της σύνολο τακτικών, εργαλείων και προσεγγίσεων.   Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο και ο καθορισμός του καλύτερου για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους...

Διαβάστε περισσότερα