Digital marketing agency: Πώς να επιλέξω το καλύτερο;

digitale_logo

Digitale

Εάν βρισκόσαστε εδώ σημαίνει ότι έχετε περάσει το στάδιο τι είναι το digital marketing και είστε στην αναζήτηση ενός agency. Άρα εδώ έρχεται το δίλημμα «Ποιο και με ποια κριτήρια να επιλέξω;»

 

Το internet marketing απαιτεί εξειδικευμένες δεξιότητες και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ενεργειών. Είναι, λοιπόν, λογικό το ανθρώπινο δυναμικό που βρίσκεται in-house σε μια εταιρεία, να μην μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες, είτε γιατί δεν έχει την απαραίτητη γνώση, είτε γιατί δεν προλαβαίνει να εκπαιδευτεί για να την αποκτήσει.

 

Όποια και αν είναι η δική σας περίπτωση, η βοήθεια από ένα digital marketing agency είναι μια καλή ιδέα και μπορεί να γίνει ο πιο πολύτιμος συνεργάτης σας.

 

Όμως, πώς μπορείτε να καταλάβετε ποιο είναι το ιδανικό agency για εσάς;

 

Εδώ είναι που πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε φιλτράρει σωστά τα digital marketing agencies, και πως ο ιδανικός συνεργάτης θα ταιριάξει με τη φιλοσοφία σας, αλλά και θα συνεργαστεί άψογα με τη δική σας in-house marketing ομάδα.

 

 

Μάθετε περισσότερα για το agency & την ομάδα

Πριν ξεκινήσετε μια νέα συνεργασία, είναι σημαντικό να γνωρίσετε τους ανθρώπους στους οποίους θα αναθέσετε την digital επικοινωνία σας. Σκεφτείτε ότι ένα agency θα αναλάβει να εκπροσωπήσει τις αξίες και την κουλτούρα του οργανισμού σας, σε όλα τα digital μέσα που χρησιμοποιείτε.

 

Επομένως, αφιερώστε λίγο χρόνο για να καταλάβετε πώς σκέφτονται και αν υπάρχει κατανόηση, γνώση και διάθεση από πλευράς τους να σας βοηθήσουν. Ζητήστε να γνωρίσετε όλα τα μέλη της ομάδας, ώστε να έχετε μια συνολική εικόνα των ανθρώπων που θα γίνουν συνεργάτες σας το επόμενο διάστημα.

 

Ρωτήστε τι γνωρίζουν για την εταιρεία σας

Ακριβώς όπως αξιολογείτε την ποιότητα ενός υποψηφίου εργαζόμενου σε μια συνέντευξη, κάντε το ίδιο και με τα digital marketing agencies. Αν έχουν κάνει σωστή έρευνα θα πρέπει να γνωρίζουν πώς είναι οργανωμένη η επιχείρησή σας, ποιο είναι το τρέχον μίγμα μάρκετινγκ, ποιος είναι στο διοικητικό σας συμβούλιο, ποια είναι η φωνή του brand σας και πόσοι είναι οι επισκέπτες στην ιστοσελίδας σας κάθε μήνα.

 

Ακόμη καλύτερα, ένα σωστό digital marketing agency θα πρέπει να είναι σε θέση να σας πει πράγματα για την προβολή της επιχείρησης σας, τα οποία ούτε και εσείς οι ίδιοι δεν είχατε ανιχνεύσει.

 

Εξετάστε τους τρόπους χρέωσης

Όσο απλό κι αν ακούγεται, είναι σημαντικό να αξιολογηθεί ο τρόπος και η συχνότητα χρέωσης της υπηρεσίας. Βασίζεται σε μια δομή αμοιβής ανά απόδοση; Ένα σύστημα μηνιαίας τιμολόγησης; Ένα μοντέλο προπληρωμής;

digitale blog - Quote

Όποιο κι αν είναι το μοτίβο χρεώσεων, ζητήστε διαφάνεια στον τρόπο χρέωσης.

Σίγουρα δεν θέλετε κρυφές δαπάνες που θα εμφανιστούν στη συνέχεια από το πουθενά! Ζητήστε στην προσφορά που θα λάβετε να μετρηθούν ξεχωριστά το διαφημιστικο budget και οι αμοιβές του agency. Αν ο συνεργάτης σας τάσσεται υπέρ της διαφάνειας, θα σας προωθεί τα τιμολόγια από κάθε μηνιαία διαφημιστική δαπάνη, που λαμβάνει χώρα για την εταιρεία σας.

 

Ενημερωθείτε για την εσωτερική κουλτούρα

Ένα digital agency για την εταιρεία σας είναι ουσιαστικά μια επέκταση του εσωτερικού τμήματος marketing. Γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι η εταιρική του κουλτούρα είναι συμβατή με τη δική σας.

 

Εάν για παράδειγμα είστε μια εταιρεία με πιο παραδοσιακό ύφος και αυστηρές δομές, ίσως η συνεργασία με ένα χαλαρό, νεανικό digital agency να μην λειτουργήσει. Το mentality ενός οργανισμού είναι κρίσιμος παράγοντας για μια εταιρική σχέση.

 

Αν πάτε για μια μπύρα μαζί τους θα περάσετε καλά ή όχι; Με τα άτομα που μιλάτε και συνεργάζεστε σε καθημερινή βάση θα πρέπει να έχετε έυκολη συνεννόηση και χημεία. Διαφορετικά η συνεργασία μπορεί να γίνει κουραστική ή πολλές φορές ακόμα και καταστροφική.

 

Ζητήστε πειστήρια απόδοσης του Marketing Agency

Γιατί να επιλέξουμε εσάς και όχι κάποιο άλλο agency;” Κάντε οπωσδήποτε αυτή την ερώτηση. Ψάξτε για έξυπνες απαντήσεις και διαπιστώστε αν ο επόμενος συνεργάτης σας αναγνωρίζει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του.

 

Συνήθως, τα top B2B digital marketing agencies είναι αυτά που μπορούν να μιλούν ανοιχτά για τα πλεονεκτήματά τους, ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζουν ποιες διαδικασίες είναι αυτές που τους δυσκολεύουν. Ο B2B τομέας είναι απαιτητικός, επομένως δεν χωρούν δικαιολογίες και μισά λόγια.

 

Τι είναι αυτό, όμως, που πραγματικά τους ξεχωρίζει για την απόδοσή τους;
  • 1

    Σας προσφέρουν μια συγκεκριμένη τεχνολογία;
  • 2

    Χρησιμοποιούν μια εξελιγμένη στρατηγική μέθοδο;
  • 3

    Παρέχουν μια ιδιαίτερη υπηρεσία που δεν τη βρίσκετε αλλού;

 

Ψάξτε για ειλικρινείς απαντήσεις και σύντομα θα μπορείτε να διακρίνετε αν ο συνεργάτης σας αξίζει ή όχι.

 

Μάθετε για τις προκλήσεις που έχει αντιμετωπίσει

Μην φοβάστε να ξεκινήσετε συνεργασία με ένα agency που είναι πρόθυμο να παράσχει εποικοδομητικές συστάσεις στην εταιρεία σας. Απευθύνετέ τους, λοιπόν, την εξής ερώτηση: 

 

digitale blog - Quote

Αναφέρετε μας μια φορά που αναγκαστήκατε να έρθετε σε αντιπαράθεση με πελάτη σας, για το καλό ενός project. Πώς το κάνατε;

 

Η απάντηση στο δεύτερο μέρος της ερώτησης θα σας βοηθήσει να μετρήσετε το επίπεδο σεβασμού και της γενικότερης στάσης τους. Είναι ικανοί να διαχειριστούν την πρόκληση;

 

Έχουν να σας δώσουν το κάτι παραπάνω; Ή θα μείνουν παθητικοί όταν προκύψει μια νέα δυσκολία;

 

 

Αξιολογήστε την online παρουσία του ίδιου του agency

To agency που σκέφτεστε να συνεργαστείτε έχει ένα blog με χρήσιμο περιεχόμενο και δημιουργικά κείμενα στην ιστοσελίδα του; Είναι η ιστοσελίδα του φιλική για κινητά; Σας άρεσαν τα γραφιστικά που χρησιμοποιεί, για να συμπληρώσει το κείμενο στην ιστοσελίδα και την εταιρική του παρουσίαση;

 

Όταν ένα marketing agency δεν μπορεί να υλοποιήσει αυτά που σας υπόσχεται, σίγουρα δεν είναι ένα καλό σημάδι. Ερευνήστε την ηλεκτρονική παρουσία του, ώστε να μπορείτε να καταλάβετε αν πραγματικά γνωρίζει τι κάνει και έχει τους τρόπους και τα tools να το υλοποιήσει και για σας.

 

Ζητήστε αναλυτικά στοιχεία και όχι βραβεία

 

marketing agency awards

 

Στη δεκαετία του ’90 τα βραβεία αποτελούσαν σημάδι της πραγματικής αξίας μιας μάρκετινγκ υπηρεσίας. Τα βραβευμένα marketing agencies ήταν συνήθως αυτά που έκαναν σωστή δουλειά.

 

Σήμερα, όμως, όλα βρίσκονται «στους αριθμούς».

 

Τα θετικά αποτελέσματα και η απόδοση της επένδυσής σας (ROI) είναι το πραγματικό μέτρο της επιτυχίας. Γι’ αυτό αναζητήστε agencies που είναι σε θέση να αποδείξουν την επιτυχία των προηγούμενων πελατών τους, μέσω case studies με αληθινές αναλύσεις και στοιχεία.

 

Διαβάστε κριτικές και συστατικές από άλλους πελάτες

Αν διαβάσετε αρκετές ιστοσελίδες από agencies θα συνειδητοποιήσετε πως όλοι ακούγονται το ίδιο: «είμαστε έμπειροι, είμαστε δημιουργικοί, θέτουμε ως προτεραιότητά μας την εξυπηρέτηση των πελατών μας» κ.ο.κ.

 

Για να διαβάσετε τι κρύβεται πίσω από αυτές τις λέξεις, ζητήστε δύο ή τρεις συστατικές από προηγούμενους πελάτες. Εκεί θα φανεί αν οι δηλώσεις αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και επιπλέον θα πάρετε μια καλή εικόνα για το πώς βίωσε ο πελάτης από την πλευρά του τη συνεργασία.

 


 

Η σωστή επιλογή του digital marketing agency με το οποίο θα συνεργαστείτε, θα φέρει αξία στην εταιρεία σας, επίτευξη επιχειρησιακών στόχων και πολλά χαμόγελα. Από την άλλη, η επιλογή λανθασμένων συνεργατών θα σας φέρει μόνο μπελάδες. Σκεφτείτε το προσεκτικά, ώστε  να είστε σίγουροι πως κάνατε μια 100% σωστή κίνηση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

 

Στη Digitale βάζουμε κάθε μέρα ψηλά τον πήχη στις υπηρεσίες που προσφέρουμε ως agency. Λειτουργούμε πάντα ως ομάδα και αναζητούμε προσαρμοσμένες λύσεις για κάθε εταιρεία, βάσει στρατηγικού σχεδιασμού.

 

Αν ψάχνετε ένα digital marketing agency που θα αφιερωθεί στην επιχείρησή σας όπως της αξίζει, θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε.

Διαβάστε τα

Blogposts μας

Article - Πώς το HubSpot Sales βοηθάει τις ομάδες πωλήσεων

Στον γρήγορο κόσμο των πωλήσεων, η πρόσβαση στα σωστά εργαλεία μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στο να πετύχετε τους στόχους σας ή να υστερήσετε.   Εδώ το HubSpot Sales λάμπει ως φάρος για τις ομάδες πωλήσεων που αναζητούν αποτελεσματικότητα.   Μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας CRM του HubSpot, το HubSpot...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Outbound Sales

Οι Outbound sales (εξερχόμενες πωλήσεις) αποτελούν ουσιαστικό συστατικό κάθε ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων.   Σε αντίθεση με τις εισερχόμενες πωλήσεις, όπου οι πελάτες προσεγγίζουν τις επιχειρήσεις με τη θέλησή τους, οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν προληπτική προσέγγιση σε δυνητικούς πελάτες.   Οι εταιρείες με χρόνια εμπειρίας στις εξερχόμενες πωλήσεις θεωρούν...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Inbound vs Outbound Sales

Οι εισερχόμενες (Inbound) και οι εξερχόμενες (Outbound) πωλήσεις είναι δύο θεμελιώδεις στρατηγικές στον κόσμο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, η καθεμία με το δικό της σύνολο τακτικών, εργαλείων και προσεγγίσεων.   Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο και ο καθορισμός του καλύτερου για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους...

Διαβάστε περισσότερα