Μία λογική ερώτηση που ακούμε συχνά στη Digitale έχει να κάνει με το κόστος διαφήμισης Google.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση, η πιο κοινή είναι, «εξαρτάται» αλλά αυτό προφανώς και δεν καλύπτει κανέναν.
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος διαφήμισης στη Google όπως επίσης υπάρχουν και πολλά κανάλια διαφήμισης στη Google.
Όπως η αναζήτηση Google, το YouTube, η διαφήμιση προβολής, οι αγορές Google και η διαφήμιση Gmail.
Σε αυτήν την ανάρτηση, θα επικεντρωθούμε στις διαφημίσεις Google στο δίκτυο αναζήτησης , καθώς είναι συχνά ο τόπος που αρχίζουν πρώτα πολλές επιχειρήσεις.
Μέσα από αυτό το άρθρο λοιπόν θα προσπαθήσω να εξηγήσω πως λειτουργεί , τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζει το κόστος, καθώς και μερικές συμβουλές που θα μειώσουν το κόστος διαφήμισης Google.
1#Πως λειτουργεί η διαφήμιση Google
Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να καταλάβετε πώς λειτουργεί το σύστημα.
Μία από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις σχετικά με τις διαφημίσεις Google είναι ότι όποιος ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα έχει και την μεγαλύτερη επιρροή.
Δεν είναι διαφήμιση σε περιοδικό ή εφημερίδα, όπου πληρώνετε ανάλογα με το μέγεθος της διαφήμισης.
Οι διαφημίσεις Google βασίζονται σε ένα σύστημα δημοπρασιών με ( λέξεις η φράσεις κλειδιά ) μεταξύ των διαφημιζόμενων οπού πληρώνουν όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις τους.
Η δημοπρασία αρχίζει όταν ένας χρήστης εισάγει ένα ερώτημα στο Google.
Όποτε οι λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποιούνται για τη διαφήμισή σας συσχετίζονται με τις λέξεις – κλειδιά που πληκτρολογούνται από τον χρήστη η διαφήμισή σας πληροί τις προϋποθέσεις και ξεκινά η διαδικασία πλειστηριασμού.
Ακόμα κι αν είστε ο υψηλότερος πλειοδότης, δεν είναι εγγυημένο ότι θα είσαστε στην κορυφαία θέση, ειδικά με την πάροδο του χρόνου.
Το καλύτερο μέρος του AdWords είναι ότι πληρώνετε μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας. Δεν έχει σημασία πόσες φορές εμφανίζεται ή πόσοι άνθρωποι τη βλέπουν – πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ και επισκέπτεται τον ιστότοπό σας.
Το εισερχόμενο μάρκετινγκ είναι όταν ο χρήστης ψάχνει για το προϊόν ή την υπηρεσία μας και είναι ένα κύριο χαρακτηριστικό του ψηφιακού μάρκετινγκ . Από την άλλη πλευρά, το εξερχόμενο μάρκετινγκ είναι όταν ψάχνουμε τον μελλοντικό πελάτη.
2#Παράγοντες κόστους
Ακολουθούν μερικοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος διαφήμισης στη Google
- Ανάλογα με τον κλάδο σας ,
Κάθε κλάδος είναι μοναδικός και το επίπεδο ανταγωνισμού θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αξία των λέξεων-κλειδιών ανά κλικ.
- Ανάλογα την μηνιαία αναζήτηση.
Ορισμένες λέξεις-κλειδιά είναι πιο δημοφιλείς από άλλες, οπότε αν ο προϋπολογισμός σας είναι σχετικά χαμηλός σε σχέση με το κόστος των λέξεων-κλειδιών, οι διαφημίσεις σας δεν θα εμφανίζονται κάθε φορά που κάποιος τους αναζητά.
Μην σας μπερδεύει αυτό σκεφτείτε το απλά, όσοι περισσότεροι αναζητούν αυτό που προσφέρετε προϊόν ή υπηρεσία τόσο αυξάνεται τις πιθανότητες να κάνουν κλικ στην διαφήμιση σας (αυτό νομίζω ότι θέλετε κιόλας)
- Με βάση τον ανταγωνισμό σας.
Όσο περισσότεροι διαφημιζόμενοι κάνουν προσφορά για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά, τόσο περισσότερες διαφημίσεις θα ανταγωνιστούν για τον ίδιο χώρο διαφήμισης.
Είπαμε παραπάνω ότι είναι μια μορφή δημοπρασίας, συνεπώς όσοι περισσότεροι διαφημίζονται τόσο επηρεάζει το κόστος διαφήμισης στη google.
- Από την ποιότητα του site σας.
Ναι ίσως ακούγεται λίγο περίεργο αυτό , άλλα είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες. Αυτό εξηγεί γιατί οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις θα έχουν συχνά διαφορετικό κόστος ανά κλικ στον ίδιο όρο αναζήτησης.
Έχοντας βελτιωμένη βαθμολογία ποιότητας μπορεί να σας εξοικονομήσει κυριολεκτικά εκατοντάδες ευρώ για το κόστος διαφήμισης Google.
- Από την ποιότητα των διαφημίσεων σας στο Google Ads.
Η συνάφεια του διαφημιστικού κειμένου σας με τις λέξεις κλειδιά
- Από την γεωγραφική περιοχή που θέλετε να στοχεύσετέ.
Η στόχευση διαφορετικών περιοχών του κόσμου μπορεί να έχει τεράστιες επιπτώσεις στο κόστος των κλικ και της συνολικής καμπάνιας.
- Με βάση την συσκευή
Η στόχευση συσκευών παίζει τεράστιο ρόλο στην τιμή που πληρώνετε ανά κλικ στις διαφημίσεις Google. Κατανεμημένη σε 3 βασικές κατηγορίες για κινητά, tablet και επιτραπέζιους υπολογιστές, κάθε συσκευή έχει δικό της CPC. Συνήθως, η επισκεψιμότητα στην επιφάνεια εργασίας έχει το υψηλότερο CPC, αλλά ανάλογα με το κλάδο, μερικές φορές η κίνηση μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να είναι ακριβότερη.
- Με βάση το Δίκτυο
Η Google διαθέτει το δίκτυο αναζήτησης και δίκτυο προβολής , αυτά τα δύο διαφορετικά δίκτυα προβάλλουν διαφημίσεις με διαφορετικούς τρόπους. Το δίκτυο αναζήτησης Google είναι αυτό που συνήθως σκέφτονται οι περισσότεροι, είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται όταν αναζητάτε κάτι στη μηχανή αναζήτησης Google.
Από την άλλη πλευρά, έχετε το δίκτυο προβολής που σας επιτρέπει να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε μεγαλύτερο ακροατήριο χρησιμοποιώντας άλλους ιστότοπους συνήθως με την μορφή εικόνας , video
3#Πώς να μειώσετε το κόστος ανά κλικ
Συνεπώς, η επόμενη ερώτησή σας πρέπει να είναι, μπορούμε να μειώσουμε την τιμή ανά κλικ; – Η απάντηση είναι ναι,
Πώς να μειώσετε το κόστος διαφήμισης Google.
- Επιλέξτε το σωστό τύπο αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών
- Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά
- Στοχεύστε στους χρήστες καλύτερα (γεωγραφικά, δημογραφικά ανά συσκευή )
- Βελτιστοποιήστε το δείκτη ποιότητας
- Προσθέστε λέξεις κλειδιά Long Tail
- Βελτιστοποιήστε τις διαφήμισης σας
- Βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού
- Χρησιμοποιήστε συνδέσμους ιστότοπων για τη βελτίωση της CTR
- Προσθέστε επεκτάσεις διαφημίσεων για τη βελτίωση της CTR
- Προγραμματισμό διαφημίσεων (ημέρα , ώρα )
Πώς να σκεφτείτε το AdWords ως μια επένδυση αντί εξόδων
Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες που ακούω από νέους διαφημιζόμενους είναι ότι ανησυχούν για το πρόσθετο κόστος χρήσης του Google AdWords. Ανησυχούν για το πώς οι δαπάνες αυτές θα μειώσουν τα υπάρχοντα κέρδη τους.
Οι λέξεις που πρέπει να παρατηρήσετε εδώ είναι πώς το Google AdWords και η διαφήμιση, γενικά, θεωρείται ως δαπάνη που θα αποφέρει έσοδα αντί μιας επένδυσης που θα φέρει έσοδα.
Ο καλύτερος τρόπος για να μετατρέψετε το AdWords από μια δαπάνη σε μια επένδυση είναι μέσω της παρακολούθησης.
Ορίστε εφικτούς στόχους , αξιολογήστε τα αποτελέσματα που έρχονται και το LTV (αξία του χρόνου ζωής του πελάτη)
Θα είναι η διαφήμιση Google μια καλή επένδυση;
Μου αρέσει να ακούω αυτό το ερώτημα γιατί είναι εύκολο να απαντήσω.
Ναι, πρέπει να λάβετε υπόψη την ιστοσελίδα σας, τους ανταγωνιστές σας κ.λπ. Αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να διαφημιστείτε για μια καλή επιχείρηση από το να διαφημιστείτε για μια κακή επιχείρηση.
Εάν ξέρετε ότι κάνετε εξαιρετική δουλειά, οι πελάτες σας σας εμπιστεύονται και ξέρετε τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, τότε το AdWords θα είναι μια από τις καλύτερες αποφάσεις που έχετε κάνει ποτέ την επαγγελματική σας ζωή.