Τα 3 κορυφαία cloud CRM συστήματα

digitale_logo

Digitale

Η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων αποτελεί αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση με ψηφιακή παρουσία.

 

Περιλαμβάνει πολλές διαδικασίες και πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες, γι’ αυτό είναι απαραίτητη η χρήση των κατάλληλων εργαλείων. Συγκεκριμένα, ενός cloud CRM (Customer Relationship Management) συστήματος.

 

Η επιλογη του κατάλληλου συστήματος CRM είναι μια σημαντική απόφαση για την επιχείρησή σας, διότι συνεπάγεται μια αξιοσημείωτη επένδυση χρήματος και χρόνου.

Εάν δεν γνωρίζετε πως μπορεί να σας βοηθήσει ένα CRM, ρίξτε μια ματιά στο σύγχρονο τρόπο πωλήσεων.

 

Ας δούμε τα τρία κορυφαία συστήματα crm με συνδρομή:

 

1.Salesforce

salesforce-crm

 

Το Salesforce είναι η πρώτη cloud CRM πλατφόρμα της αγοράς και η πλέον ευρέως διαδεδομένη. Προσφέρει μια τεράστια ποικιλία εφαρμογών που καλύπτουν πολλές και διαφορετικές ανάγκες της επιχείρησής σας, όπως:

 

  • Εξατομικευμένο μάρκετινγκ
  • Πληροφορίες για τον κύκλο πωλήσεων
  • Διευκόλυνση του διαδικτυακού εμπορίου (e-commerce)
  • Γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών κ.ά.

 

Εφαρμόζει μία προσέγγιση 360° στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, έτσι ώστε να φέρει την επιχείρησή σας πιο κοντά στους πελάτες σας.

 

Ωστόσο, η μεγάλη ποικιλία εφαρμογών και υπηρεσιών που παρέχει αποτελεί και τη μεγαλύτερη αδυναμία του. Το Salesforce και οι εφαρμογές του δεν αποτελούν μέρη ενός ενιαίου συστήματος. Αντίθετα, είναι μια συλλογή από ανεξάρτητα ανεπτυγμένες εφαρμογές που συγκεντρώθηκαν από μία εταιρεία και μπήκαν κάτω από την ίδια ομπρέλα.

 

Τι σημαίνει αυτό για σας;

 

Ότι οι εφαρμογές διαφέρουν δραματικά μεταξύ τους και είναι δύσκολο να βρείτε τις πληροφορίες που αναζητάτε τη στιγμή που τις αναζητάτε. Δηλαδή για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τα οφέλη που προσφέρει, χρειάζεται να εξοικειωθείτε σε βάθος με κάθε ξεχωριστή εφαρμογή.

 

Εν τέλει, το Salesforce αν και διαδεδομένο, είναι δύσκολο στην εκμάθηση και δύσχρηστο μέχρι να εξοικειωθείτε.

 

Κόστος

Το Salesforce είναι το πιο ακριβό από τα τρία προγράμματα αναλογικά με τα χαρακτηριστικά που προσφέρει.

 

Συγκεκριμένα, τα πακέτα υπηρεσιών του ξεκινάνε από τα 25 € ανά χρήστη, αλλά ξεπερνούν τις αρκετές χιλιάδες όταν περιλαμβάνουν περισσότερες εφαρμογές. Η συνδρομή είναι μηνιαία.


2.Hubspot

hubspot-crm-digitale

Η cloud πλατφόρμα του Hubspot, όπως και το Salesforce, είναι ένα ολιστικό σύστημα διαχείρισης πελατών.

 

Σε αντίθεση όμως με το Salesforce, το Hubspot σχεδιάστηκε από την αρχή ως ένα ενιαίο cloud CRM software με συνοχή και πλήρη συμβατότητα. Γεγονός που κάνει την εκμάθησή του από νέους χρήστες σημαντικά ευκολότερη. 

 

Οι υπηρεσίες του χωρίζονται σε 5 υποπροϊόντα:

  • Marketing Hub
  • Sales Hub
  • Service Hub
  • CMS Hub
  • Operations Hub

Κόστος

Το Hubspot παρέχει πακέτα συνδρομών ξεχωριστά για κάθε υποπροϊόν του και δέματα τα οποία συνδυάζουν υπηρεσίες και χαρακτηριστικά και από τα πέντε υποπροϊόντα του.

 

Προσφέρει και τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας πακέτο σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

 

Το Hubspot είναι η μόνη από τις τρεις πλατφόρμες που προσφέρει ένα μέρος των υπηρεσιών του δωρεάν.

 

Πιο συγκεκριμένα, το Hubspot χωρίζει όλα τα πακέτα του σε τρία επίπεδα: εκκίνησης, επαγγελματικό και εταιρικό. Οι τιμές τους ξεκινούν από 21 € ή 41 € ανά χρήστη στο πρώτο επίπεδο με τα εταιρικά να ξεπερνούν τις μερικές χιλιάδες. Η συνδρομή είναι μηνιαία.

 

Εάν χρειάζεστε ένα cloud CRM πρόγραμμα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και μόνο, τότε το Hubspot είναι το πιο κατάλληλο.

 

 

Είναι το Hubspot κατάλληλο για εσάς ;

Δωρεάν συμβουλευτική

Κλείσε εδώ

3.Pipedrive

pipedrive-crm

 

Το Pipedrive είναι το πιο εξειδικευμένο cloud CRM system από τα τρία.

 

Προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες για τις ομάδες πωλήσεων, αλλά και τη μικρότερη ποικιλία χαρακτηριστικών.

 

Βελτιστοποιεί όλες τις διαδικασίες της πώλησης, όπως τη διαχείριση επαφών (leads) και συμφωνιών, την παρακολούθηση της επικοινωνίας σας μαζί τους και την αυτοματοποίηση διαφόρων ενεργειών. Είναι φιλικό στο χρήστη και παρέχει και μία από τις καλύτερες εφαρμογές για κινητα.

 

Ωστόσο, εστιασμένο καθώς είναι στη μεγιστοποίηση των πωλήσεων, υστερεί σημαντικά στην υποστήριξη γειτονικών τμημάτων όπως είναι το μάρκετινγκ και η εξυπηρέτηση πελατών.

 

Κόστος

Εξαιτίας της μεγάλης εξειδίκευσής του, το Pipedrive έχει απλή κοστολόγηση. Προσφέρει τέσσερα μηνιαία πακέτα συνδρομής που ξεκινούν από 12,5€ και φτάνουν τα 99€ ανά χρήστη με ετήσια χρέωση.


Εάν διάθετε ήδη ένα CRM αλλά δεν είναι cloud μπορείτε να δείτε ποιες είναι οι διαφορές και να αποφασίσετε πως θα κινηθείτε

Διαβάστε τα

Blogposts μας

Article - Πώς το HubSpot Sales βοηθάει τις ομάδες πωλήσεων

Στον γρήγορο κόσμο των πωλήσεων, η πρόσβαση στα σωστά εργαλεία μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στο να πετύχετε τους στόχους σας ή να υστερήσετε.   Εδώ το HubSpot Sales λάμπει ως φάρος για τις ομάδες πωλήσεων που αναζητούν αποτελεσματικότητα.   Μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας CRM του HubSpot, το HubSpot...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Outbound Sales

Οι Outbound sales (εξερχόμενες πωλήσεις) αποτελούν ουσιαστικό συστατικό κάθε ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων.   Σε αντίθεση με τις εισερχόμενες πωλήσεις, όπου οι πελάτες προσεγγίζουν τις επιχειρήσεις με τη θέλησή τους, οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν προληπτική προσέγγιση σε δυνητικούς πελάτες.   Οι εταιρείες με χρόνια εμπειρίας στις εξερχόμενες πωλήσεις θεωρούν...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Inbound vs Outbound Sales

Οι εισερχόμενες (Inbound) και οι εξερχόμενες (Outbound) πωλήσεις είναι δύο θεμελιώδεις στρατηγικές στον κόσμο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, η καθεμία με το δικό της σύνολο τακτικών, εργαλείων και προσεγγίσεων.   Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο και ο καθορισμός του καλύτερου για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους...

Διαβάστε περισσότερα