Cloud CRM: Ο σύγχρονος τρόπος πωλήσεων

digitale_logo

Digitale

Οι εταιρείες που δεν έχουν ψηφιακή παρουσία κινδυνεύουν να απαρχαιωθούν πολύ σύντομα.

 

Οι εταιρείες που έχουν ψηφιακή παρουσία, αλλά δεν έχουν ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης των πελατών τους σπαταλούν μια τεράστια ευκαιρία, αν όχι και πολλούς από τους πόρους τους.

 

Τα cloud CRM (Customer Relationship Management) συστήματα αποτελούν πια αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση που έρχεται σε επαφή με τους δυνητικούς πελάτες της στο διαδίκτυο.

 

Σήμερα, υπάρχουν συστήματα που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες μιας επιχείρησης & της επιτρέπουν να εκμεταλλευτεί την μεγάλη αυτή ευκαιρία.

 

Εάν είσαι νέος στο CRM σου προτείνουμε να δεις πρωτα τον αναλυτικό οδηγό σχετικά με αυτό.

 

Τι είναι το cloud CRM;

 

Το cloud based CRM είναι ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που εκμεταλλεύεται υπηρεσίες cloud.

 

Δηλαδή, όλα τα δεδομένα που συλλέγει η επιχείρηση για τους πελάτες της αποθηκεύονται στο διαδίκτυο κι όχι στο τοπικό σύστημά της ( on premise )

 

Δεν είναι ERP σύστημα

Τα δύο αυτά συστήματα διαφέρουν μεταξύ τους.

 

Τα ERP (Enterprise Resource Planning) συστήματα διευκολύνουν τη διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών σε τομείς όπως τα λογιστικά, η αλυσίδα εφοδιασμού, η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού κά.

 

Τα CRM software, σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε την πορεία των δυνητικών σας πελατών από την πρώτη κιόλας επαφή.

 

Είναι μια συλλογή διαφόρων εργαλείων που χαρίζουν ορατότητα στις ανάγκες των πελατών σας σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους, ώστε να βρείτε τον κατάλληλο τρόπο να τους προσεγγίσετε, χωρίς να επενδύσετε σε ακριβές και δύσχρηστες τεχνολογίες.

 

 

Οφέλη ενός CRM

 

Είναι εύκολο στη χρήση

 

Τα περισσότερα από αυτά είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να διευκολύνουν τους χρήστες όσο το δυνατόν περισσότερο.

 

Οι εταιρείες που παρέχουν αυτές τις πλατφόρμες δίνουν υψηλή προτεραιότητα στην εμπειρία των χρηστών τους, γι’ αυτό προσπαθούν να φτιάξουν το προϊόν τους όσο πιο διαισθητικό και εύκολο στη χρήση γίνεται.

 

Με ελάχιστη εκπαίδευση μπορείτε να εξοικειωθείτε & να απολαμβάνετε όλα τα οφέλη που προσφέρουν οι υπηρεσίες των συστημάτων αυτών.

 

Οφέλη που σας σώζουν πολύ χρόνο και σας επιτρέπουν να επικεντρωθείτε σε πιο σημαντικές δραστηριότητες.

 

 

Λειτουργεί και από κινητό

 

Ίσως ένα από τα πιο υποτιμημένα οφέλη των cloud CRM συστημάτων.

 

Για παράδειγμα, η εφαρμογή για κινητά του HubSpot επιτρέπει τη διεξαγωγή κλήσεων με πελάτες και την ταυτόχρονη καταγραφή της. Έτσι, μπορείτε να την ακούσετε ξανά και να αναλύσετε τα θετικά και τα αρνητικά της ροής της.

 

Οι εφαρμογές για τα κινητά των συστημάτων αυτών διευκολύνουν την πρόσβαση και τη χρήση των πιο σημαντικών λειτουργιών τους. Μπορείτε να δημιουργήσετε υπενθυμίσεις, προσφορές, να αναθέσετε εργασίες στους πωλητές σας και να επεξεργαστείτε τις επαφές που έχετε.

 

Ακριβώς επειδή τα συστήματα αυτά βασίζονται στο διαδίκτυο και σε τεχνολογίες cloud, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα που έχει συλλέξει η επιχείρησή σας από όπου κι αν βρίσκεστε.

 

Είτε είστε στο σπίτι, είτε στην επιχείρησή σας, έχετε πρόσβαση στην πλατφόρμα ανεξαρτήτως χώρου αλλά και χρόνου.

 

 

Εγκαθίσταται χωρίς κόπο

 

Η εγκατάσταση δεν απαιτεί καμία τεχνική γνώση.

 

Για την ακρίβεια, ούτε εγκατάσταση χρειάζεται. Τα CRM systems είναι ψηφιακές πλατφόρμες έτοιμες για χρήση από το πρώτο λεπτό εγγραφής. Δεν χρειάζεται η πρόσληψη ειδικού για την εγκατάσταση ή τη χρήση του συστήματος.

 

Δεν χρειάζεται ούτε αγορά υπερσύγχρονου εξοπλισμού. Μια τέτοια πλατφόρμα απαιτεί μονάχα εξοικείωση και αξιόπιστο εξοπλισμό για τη χρήση του, αλλά όχι εξειδίκευση ή τα πιο ακριβά μηχανήματα.

 

Η ομάδα μας παρέχει εκπαίδευση στη χρήση του Hubspot CRM

 

Αποπληρώνει το κόστος του γρήγορα

 

Τα CRM software σε cloud δουλεύουν με το το μοντέλο της συνδρομής (subscription model).

 

Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει επιπλέον αρχικό κόστος εγκατάστασης ή κάτι παρόμοιο. Διαλέγετε τις υπηρεσίες και λειτουργίες που επιθυμείτε και πληρώνετε την αντίστοιχη μηνιαία ή ετήσια συνδρομή για τους χρήστες σας. Για όσο χρονικό διάστημα διατηρείτε τη συνδρομή αυτήν έχετε και πρόσβαση στα δεδομένα.

 

Η ευκολία και τα εργαλεία που παρέχουν τα σύγχρονα αυτά συστήματα, σας οργανώνουν και συντονίζουν τις διάφορες δραστηριότητες των υπαλλήλων σας που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες, και ενδυναμώνουν τη σχέση σας μαζί τους. Οφέλη τα οποία μεταφράζονται σε χρήματα.

 

Ένα cloud CRM πρόγραμμα αποπληρώνει πολύ γρήγορα το κόστος του, ενώ είναι λειτουργικό από την πρώτη κιόλας στιγμή.

 

Προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησης

 

Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και άρα απαιτήσεις από ένα cloud CRM σύστημα.

 

Οι πλατφόρμες αυτές προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία χαρακτηριστικών και λειτουργιών για κάθε είδος επιχείρησης. Και φυσικά επιτρέπουν σε κάθε πελάτη τους να επιλέγει τις λειτουργίες που χρειάζεται, χωρίς να πληρώνει χαρακτηριστικά που δεν καλύπτουν τις ανάγκες του.

 

Είναι ασφαλές

 

Τα δεδομένα και οι υπηρεσίες που προσφέρει ένα CRM πρόγραμμα αποθηκεύονται στο διαδίκτυο, στο cloud.

 

Οι εταιρείες αυτές αντιμετωπίζουν με μεγάλη σοβαρότητα την ασφάλεια των δεδομένων αυτών. Μεγάλο μέρος των πόρων τους αφιερώνεται στη διασφάλισή τους τόσο από εξωτερικές απειλές, γνωστές ως cyberattacks, όσο και από εσωτερικές βλάβες των συστημάτων τους.

 

Διατηρούν εφεδρικές μονάδες με τα δεδομένα αυτά και τρέχουν σύγχρονα συστήματα ψηφιακής ασφάλειας.

 

digitale blog - Quote

Το κόστος και ο κόπος για μια επιχείρηση να εφαρμόσει παρόμοιες τεχνικές ασφαλείας είναι τεράστιο.

 

Είναι αξιόπιστο

 

Τα cloud CRM συστήματα είναι τόσο αξιόπιστα όσο και η σύνδεσή σας στο διαδίκτυο.

 

Και ακόμη πιο αξιόπιστα, καθώς κάποιες υπηρεσίες τους μπορούν να χρησιμοποιηθούν και εκτός σύνδεσης. Έτσι, μόλις επανέλθει η σύνδεσή σας, συγχρονίζονται και λειτουργούν κανονικά. Δεν χρειάζεται να φροντίζετε να κρατάτε τα δεδομένα σας σε εφεδρεία, να έχετε τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ή τις δικές σας εγκαταστάσεις.

 

Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα δεδομένα που έχετε συλλέξει είναι ασφαλή και προσβάσιμα ανα πάσα στιγμή.

 

 

Είναι συμβατό με διάφορα συστήματα

 

Κάθε επιχείρηση χρησιμοποιεί διάφορα συστήματα για να διαχειριστεί τις καθημερινές της ανάγκες και λειτουργίες. Τα πιο σύγχρονα συστήματα είναι συμβατά με τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία. Μπορούν να συνδεθούν με:

  • Αρχεία doc ή excel
  • Τις σελίδες των κοινωνικών δικτύων της επιχείρησης
  • Τηλεφωνικά συστήματα επικοινωνίας
  • Υπηρεσίες email marketing
  • Εφαρμογές όπως το Slack, το Trello κ.ά.

 

Ακόμα και με άλλα, ανταγωνιστικά συστήματα για όσους επιθυμούν να αλλάξουν πάροχο.

 

Τα 3 κορυφαία cloud CRM

Παρακάτω περιγράφουμε αναφορικά τρία παραδείγματα CRM προγραμμάτων εστιάζοντας στις κυριότερες διαφορές τους.

Salesforce

 

Το Salesforce είναι από τα πλέον διαδεδομένα cloud προγράμματα.

 

Προσφέρει μια τεράστια ποικιλία εφαρμογών που καλύπτουν πολλές και διαφορετικές ανάγκες της επιχείρησής σας, όπως:

  • Εξατομικευμένο μάρκετινγκ
  • Πληροφορίες για τον κύκλο πωλήσεων
  • Διευκόλυνση του διαδικτυακού εμπορίου (e-commerce)
  • Γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών κ.ά.

Εφαρμόζει μία προσέγγιση 360° στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, έτσι ώστε να φέρει την επιχείρησή σας πιο κοντά στους πελάτες σας.

Ωστόσο, η μεγάλη ποικιλία εφαρμογών και υπηρεσιών που παρέχει αποτελεί και τη μεγαλύτερη αδυναμία του. Το Salesforce και οι εφαρμογές του δεν αποτελούν μέρη ενός ενιαίου συστήματος. Αντίθετα, είναι μια συλλογή από ανεξάρτητα ανεπτυγμένες εφαρμογές που συγκεντρώθηκαν από μία εταιρεία και μπήκαν κάτω από την ίδια ομπρέλα.

 

Τι σημαίνει αυτό για σας;

 

Ότι οι εφαρμογές διαφέρουν δραματικά μεταξύ τους και είναι δύσκολο για τις πληροφορίες που αναζητάτε τη στιγμή που τις αναζητάτε. Δηλαδή για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τα οφέλη που προσφέρει, χρειάζεται να εξοικειωθείτε σε βάθος με κάθε ξεχωριστή εφαρμογή.

 

Εν τέλει, το Salesforce αν και διαδεδομένο, είναι δύσκολο στην εκμάθηση και δύσχρηστο μέχρι να εξοικειωθείτε.

 

HubSpot

 

Σε αντίθεση όμως με το Salesforce, το Hubspot σχεδιάστηκε από την αρχή ως ένα ενιαίο cloud CRM software με συνοχή και πλήρη συμβατότητα, για ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ. Γεγονός που κάνει την εκμάθησή του από νέους χρήστες σημαντικά ευκολότερη. 

 

Είναι ό,τι χρειάζονται οι εταιρείες για να οργανώσουν, να διαχειριστούν, να παρακολουθήσουν νέους και παλιούς πελάτες και να δημιουργήσουν καλύτερες σχέσεις μαζί τους.

 

Οι υπηρεσίες του χωρίζονται σε 5 υποπροϊόντα:

  • Marketing Hub
  • Sales Hub
  • Service Hub
  • CMS Hub
  • Operations Hub

Η cloud πλατφόρμα του Hubspot, όπως και το Salesforce, είναι ένα ολιστικό σύστημα διαχείρισης πελατών.

 

 

Pipedrive

 

Το Pipedrive σχεδιάστηκε από πωλητές.

 

Είναι εξαιρετικά εστιασμένο στις διαδικασίες της πώλησης. Δεν παρέχει τις ολιστικές λειτουργίες των άλλων δύο cloud CRM συστημάτων που αναφέραμε, αλλά είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο οργάνωσης και παρακολούθησης των πωλήσεων και των συμφωνιών σας.

 

Το μεγάλο ερώτημα δεν είναι τόσο ποιό είναι το καλύτερο CRM, αλλά ποιό είναι καλύτερο για την εταιρεία και τις ανάγκες σας.

 

Η ομάδα μας στη Digitale μπορεί να εκπαιδεύσει το τμήμα πωλήσεών σας στη χρήση του HubSpot, ώστε η αναγνώριση μιας ευκαιρίας πώλησης να γίνεται πλέον πανεύκολα.

 

Πόσο κοστίζει ένα cloud CRM;

 

Η τιμή του εξαρτάται από τις ανάγκες της επιχείρησης, το πακέτο και τους χρήστες. Ενδεικτικά:

 

Salesforce

Το Salesforce είναι ίσως η πιο ακριβή από τις τρεις πλατφόρμες που αναφέρουμε. Ξεκινάει από τα 25€ ανά χρήστη ανά μήνα με ετήσια χρέωση, αλλά γρήγορα μπορεί να εκτοξευθεί η τιμή του, όσο αυξάνονται οι ανάγκες της επιχείρησης. Προσφέρει μεγάλη ποικιλία προϊόντων, όπως επίσης και πακέτα υπηρεσιών.

 

HubSpot

Το Hubspot είναι η μόνη από τις τρεις πλατφόρμες που προσφέρει ένα μέρος των υπηρεσιών του δωρεάν.

 

Για καθένα από τα προϊόντα του, η επι πληρωμή έκδοσή τους ξεκινάει από τα 41€ για δύο χρήστες ανά μήνα με ετήσια χρέωση (+21€ για κάθε νέο χρήστη). Παρόλα αυτά, προσφέρει και προσχεδιασμένα πακέτα προϊόντων καθώς και πακέτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

 

Μάθετε τι μπορεί να κάνει το HubSpot για σας

 

Pipedrive

Το Pipedrive, λόγω των περιορισμένων λειτουργιών που προσφέρει, έχει πιο καθορισμένα πακέτα χρέωσης.

 

Συγκεκριμένα, το πιο απλό πακέτο ξεκινάει στα 15€ ανά χρήστη με μηνιαία χρέωση και φτάνει μέχρι και τα 119€ ανά χρήστη ανά μήνα. Προσφέρει και έκπτωση αν η χρέωση γίνει ετησίως ξεκινώντας στα 12,5€ και φτάνοντας τα 99€ αντιστοίχως.

 

 

Κλείστε μία δωρεάν συμβουλευτική συνάντηση μαζί μας για να δούμε πώς μια πλατφόρμα σαν το HubSpot μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της επιχείρησή σας.

 

 

Συμπέρασμα για τα Cloud CRM

 

Τα σύγχρονα cloud CRM συστήματα είναι εύκολα στη χρήση, δεν απαιτούν μεγάλη εξειδίκευση και μεγάλη επένδυση.

 

Έτσι μπορείτε να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε μια ισχυρή σχέση με όλες τις επιχειρηματικές επαφές. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν την επιχείρησή σας να βρίσκει και να ομαδοποιεί επαφές, να παρακολουθεί βασικά μηνύματα και να παρακολουθεί τα σημεία επαφής των πελατών από οπουδήποτε όλο του 24ωρο.

 

Είναι μια αναγκαία επένδυση για τις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Διαβάστε τα

Blogposts μας

Article - Πώς το HubSpot Sales βοηθάει τις ομάδες πωλήσεων

Στον γρήγορο κόσμο των πωλήσεων, η πρόσβαση στα σωστά εργαλεία μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στο να πετύχετε τους στόχους σας ή να υστερήσετε.   Εδώ το HubSpot Sales λάμπει ως φάρος για τις ομάδες πωλήσεων που αναζητούν αποτελεσματικότητα.   Μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας CRM του HubSpot, το HubSpot...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Outbound Sales

Οι Outbound sales (εξερχόμενες πωλήσεις) αποτελούν ουσιαστικό συστατικό κάθε ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων.   Σε αντίθεση με τις εισερχόμενες πωλήσεις, όπου οι πελάτες προσεγγίζουν τις επιχειρήσεις με τη θέλησή τους, οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν προληπτική προσέγγιση σε δυνητικούς πελάτες.   Οι εταιρείες με χρόνια εμπειρίας στις εξερχόμενες πωλήσεις θεωρούν...

Διαβάστε περισσότερα
Article - Inbound vs Outbound Sales

Οι εισερχόμενες (Inbound) και οι εξερχόμενες (Outbound) πωλήσεις είναι δύο θεμελιώδεις στρατηγικές στον κόσμο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, η καθεμία με το δικό της σύνολο τακτικών, εργαλείων και προσεγγίσεων.   Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο και ο καθορισμός του καλύτερου για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους...

Διαβάστε περισσότερα