Στον γρήγορο κόσμο των πωλήσεων, η πρόσβαση στα σωστά εργαλεία μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στο να πετύχετε τους στόχους σας ή να υστερήσετε. Εδώ το HubSpot Sales λάμπει ως φάρος για τις ομάδες πωλήσεων που αναζητούν αποτελεσματικότητα. Μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας CRM του HubSpot, το HubSpot...
Οι Outbound sales (εξερχόμενες πωλήσεις) αποτελούν ουσιαστικό συστατικό κάθε ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων. Σε αντίθεση με τις εισερχόμενες πωλήσεις, όπου οι πελάτες προσεγγίζουν τις επιχειρήσεις με τη θέλησή τους, οι εξερχόμενες πωλήσεις περιλαμβάνουν προληπτική προσέγγιση σε δυνητικούς πελάτες. Οι εταιρείες με χρόνια εμπειρίας στις εξερχόμενες πωλήσεις θεωρούν...
Οι εισερχόμενες (Inbound) και οι εξερχόμενες (Outbound) πωλήσεις είναι δύο θεμελιώδεις στρατηγικές στον κόσμο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, η καθεμία με το δικό της σύνολο τακτικών, εργαλείων και προσεγγίσεων. Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ των δύο και ο καθορισμός του καλύτερου για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους...
Η πρώτη γνωριμία με ένα σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) Το CRM είναι ένα σύστημα που συγκεντρώνει και διατηρεί τα δεδομένα των ( εν δυνάμει, παλιών και υπαρχόντων) πελατών σας. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένα υπολογιστικό φύλλο excel ή τόσο ισχυρό όσο μια συνεχώς εξελισσόμενη AI μηχανή...
Στην ψηφιακή εποχή, όπου οι προσδοκίες των πελατών είναι υψηλότερες από ποτέ, οι επιχειρήσεις στρέφονται όλο και περισσότερο στα συστήματα CRM για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Το CRM είναι κάτι περισσότερο από απλό λογισμικό είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας εταιρείας με τρέχοντες...
Όσον αφορά τις πωλήσεις B2B, το να παρακολουθείτε προσεκτικά τις σωστές μετρήσεις είναι ζωτικής σημασίας για να παραμείνετε μπροστά στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά. Σε αυτόν τον περιεκτικό οδηγό, θα εμβαθύνουμε στις 10 βασικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθεί κάθε επιχείρηση για να βελτιστοποιήσει την απόδοση των πωλήσεών της και...
Ανακαλύψτε μαζί μας τις καινούργιες τεχνολογίες περιεχομένου AI που προσφέρει το HubSpot και πώς μπορούν να επηρεάσουν την επιχείρησή σας στον τομέα των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της υποστήριξης πελατών. Οι ισχυρές δυνατότητες των HubSpot ΑΙ Content Tools σάς βοηθούν να εργάζεστε πιο έξυπνα αυτοματοποιώντας τις εργασίες και αποκαλύπτοντας πολύτιμες...
Η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων αποτελεί αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση με ψηφιακή παρουσία. Περιλαμβάνει πολλές διαδικασίες και πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες, γι’ αυτό είναι απαραίτητη η χρήση των κατάλληλων εργαλείων. Συγκεκριμένα, ενός cloud CRM (Customer Relationship Management) συστήματος. Η επιλογη του κατάλληλου συστήματος CRM είναι μια σημαντική...
Η διατήρηση περιεχομένου στο εταιρικό σας blog μπορεί να είναι ένα πολύ χρονοβόρο εγχείρημα. Η συνεχής δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου γίνεται ακόμη πιο δύσκολη, όταν αυτό απευθύνεται σε τεχνικούς κλάδους, γεγονός που αποτελεί το κύριο θέμα αυτού του άρθρου. Για τη δημιουργία blogpost με εκλεπτυσμένο και τεχνικό περιεχόμενο, θα πρέπει...